poniedziałek, 4 czerwca 2018

Jeszcze ciut,ciut:)))



Witam!!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać dalsze postępy w mojej pracy nad kolorowym psem. Bardzo mi się ten haft podoba,ponieważ jest taki inny i bardzo kolorowy.Ostatnio wyglądał tak:





A teraz przybyło tyle:




Jak widzicie do końca już zostało nie wiele:)


Dzięki Tomaszowi Kaczmarkowi z grupy magnesowej na Facebooku otrzymałam takie oto naparstki z Liechtensteinu:




I jeszcze chciałabym Wam polecić fajną książkę,którą czyta się jednym tchem:




I na koniec parę zdjęć moich zwierzaczków:Leny,Albercika i Jeny:))






Dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:)

26 komentarzy:

  1. Jadziu, cały czas podziwiam Cię za tempo pracy :) Wkradł Ci się mały błąd. Napisałaś kolorowy kot, a to przecież piesek jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hi no no prześliczny piesiol będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lindos seus animais ... belos seus dedais e maravilhoso o bordado!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lindos seus animais ... belos seus dedais e maravilhoso o bordado!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajecznie kolorowy ten piesek.Bardzo mi się podoba.
    Naparsteczki fajne , mam podobne.
    Świetne te Twoje sierściuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten piesełek:) A zwierzaczki cudowne... oczywiście Lenka najpiękniejsza:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie haft śliczny, bajeczny :) Dzieciom by się bardzo podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muy bonito el perro colorido, los dedales son muy bonitos, y tus mascotas son una monada.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolorowy piesek. Twoje kotki żyją w zgodzie z pieskiem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten kolorowy piesek i bardzo oryginalny! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyłonił sie piękny piesek . Pies z kotkami razem , o to mi się podoba. Miłego tygodnia !

    OdpowiedzUsuń
  12. Pies jest przepiękny. Bardzo jestem ciekawa finału i oprawionej wersji.
    Naparstki świetne, a zwierzogród fantastyczny! Ślę serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jadziu jak Ty pięknie wyszywasz.To dzieło jest cudowne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Muito bom o trabalho gosto das cores.
    Os dedais são magníficos.
    Um abraço e boa semana.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    O prazer dos livros

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zwierzaki:) Obrazek będzie piękną ozdobą:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kolorowa mordka powstaje :) Jadziu urocze te Twoje zwierzaczki oj wesoło masz jak się tak ganiają ;) ładne naparstki dostałaś - tej autorki nie znam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny hafcik. Naparstki od Tomasza jeszcze czekają u mojego taty, ale niebawem będą i u mnie, mam nadzieję ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam zwierzaki w każdej postaci. A w kolorowych mordkach podoba mi się niezwykły sposób dobrania barw.

    OdpowiedzUsuń
  19. ależ ten psiak kolorowy! fantastyczny a postęp w pracy nad nim rewelacyjny! kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. będziesz właścielką unikatowej rasy psa,śliczny

    OdpowiedzUsuń
  21. faktycznie niewiele Ci zostało:))super jest ten wzór

    OdpowiedzUsuń
  22. Super haft i bardzo optymistyczny, dzięki tylu radosnym kolorom. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pies zapowiada się pięknie. Będzie to bardzo oryginalny obraz.
    Twoje zwierzaczki są także piękne i jaka między nimi przyjaźń!

    OdpowiedzUsuń
  24. I really like your new decorative designs! it's beautiful so much and good idea on site.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń