poniedziałek, 18 czerwca 2018

Wyjaśnienie niespodzianki:)



Witam:)


Dzisiaj chciałabym Wam odkryć tajemnicę niespodzianki jaką wykonywałam dla przesympatycznej jubilatki Magdy:)  Prezent został wręczony i przyjęty z ogromnym entuzjazmem:) W kwietniu pokazałam Wam mały fragmencik tego haftu:





A tak wyglądały kolejne etapy tej pracy:






I efekt końcowy:


A tutaj kolejna niespodzianka nad którą obecnie pracuję:




A dla kogo dowiecie się kiedy skończę i wręczę :)

A teraz chciałabym się pochwalić naparstkami jakie na zamówienie wykonała Elena Ganina. Są to naparstki ręcznie malowane drewniane.Pomysł na te naparstki miała Ewa:)








 Prawda,że są przepiękne!!!!

Dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:)

37 komentarzy:

  1. Kocham koty, wiec dla mnie ten obrazek jest przecudowny.:)A naparstki powalają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadziu przepiękny haft,bardzo energetyczne kolory sprawiają że pyszczek jest radosny :)
    naparstki prześliczne...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy haft. Kolorowy i pozytywny :) Naparstki cudnie pomalowane!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trabalho muito bonito e bem colorido.
    Os dedais são fantásticos.
    Um abraço e boa semana.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    O prazer dos livros

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kot! naparstki wyjątkowe! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super:)))ogromnie mi się podobają te koty i psy:))super to ktoś wymyślił:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś wspaniała tak obdarowujesz swoich przyjaciół:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadziu kolorowa seria- kociak wyszedł uroczy :) o a teraz to pewnie ślimak ;)
    łał naparstki faktycznie wspaniałe piękny komplecik dostałaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały haft i cudny prezent! Obstawiam, że teraz wyszywasz gejszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocur przepiękny. Taki w stylu pop art! Bardzo, bardzo mi się podoba :) Sama bym go u siebie powiesiła. Cudny!
    Naparstki niesamowite! Elena jest przezdolna! Dziewczynka z gołąbkiem mnie urzekła, no i oczywiście te z kocurami... piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. O rzesz ty orzeszku, w życiu nie wpadłabym po zapowiedziach, że to kocurek będzie :) A te naparsteczki cudne są, kiedyś miałam wszystkie pocztówkowe reprodukcje tych obrazów, ich autorką jest Danuta Muszyńska - Zamorska :)
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne hafty, a naparstki niezwykłe:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kociak wyszedł fantastyczny, ale dzisiaj najbardziej zachwyciły mnie naparstki. Miałam całą serię pocztówek z tymi dziewczynkami, więc taką sentymentalną podróż w przeszłość odbyłam właśnie :) Pozdrawiam Jadziu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastic work!! Wonderful thimbles!
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  15. Jadziu! Obraz z kociakiem jest Fantastyczny, Naparstki są Przeurocze, Mam kartki z tymi dziewczynkami - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Kot jest cudny ☺. Naparstki rownie urocze ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Jadziu cudo wyhaftowałaś :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Kot przecudowny, a naparstki to małe dzieła sztuki

    OdpowiedzUsuń
  19. Quedo bello este bordado con cara de gato. y los dedales son hermosos
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  20. arcydzieło!!! a naparstki -CUDO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kotek śliczny.A naparstki cudowne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny tęczowy kocurek. Kolejny to pewnie anioł. Naparstków nie zbieram ale te są naprawdę wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kot obłędny :) Igłą malowany.
    Naparsteczki świetne.Nowe egzemplarze w twojej kolekcji.
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny kocur. Naparstki cudne, takie małe dzieła sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocurek jest cudny.Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  26. aaa, kot boski! ma w sobie energię! :) a naparstki są z Rosji? piękne!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze w tych obrazkach zadziwia mnie wielość kolorów i żaden nie razi.Ciekawe,co następne prawem serii,wskoczy na tamborek. Ale Ty masz tempo.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny kociak!
    Kolory mega energetyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny kocik !!!! jak ja je kocham :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy haft i wygląda wspaniale! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudny ten kociak! I piękne naparstki.
    Pozdrawiam wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kotek cudo!
    Naparstki z dziewczynkami są piękne i wyjątkowe!

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowna jest ta naparstkowa seria :)

    https://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem pod wrażeniem haft jest cudowny .Naparstki słodkie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  35. I am impressed by the embroidery is wonderful. cute sweatshirts. Best wishes.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń