Google+ Followers

środa, 13 lipca 2016

:(((






W nocy odeszła moja Mama:(((

52 komentarze:

  1. Bardzo mi przykro Jadwigo. wyrazy wspolczucia dla calej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi przykro. Mocno Cię przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjmij wyrazy współczucia. Ala

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjmij moje kondolencje.Przykra wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadziu, przyjmij moje kondolencje.
    Trzymaj się Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadziu przyjmij wyrazy współczucia. Przeszłam to trzy lata temu i wiem co czujesz. Musisz być silna. Trzymaj się Kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyrazy współczucia dla Ciebie i najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadziu sercem z Tobą !!!! Przytulam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyrazy współczucia Jadziu...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Ci współczuje Jadziu......

    OdpowiedzUsuń
  11. Przytulam
    Mój ojciec równe trzy lata temu...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyrazy współczucia, przytulam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyrazy współczucia, przytulam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyrazy współczucia, ściskam mocno...

    OdpowiedzUsuń
  15. Jadziu, ściskam Ciebie mocno.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi przykro, Jadziu. Przyjmij moje kondolencje...

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyrazy współczucia Jadziu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Współczuję, mocno przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Najszczersze wyrazy wspołczucia...

    OdpowiedzUsuń
  20. Jadziu, bardzo mi przykro... Twoja Mama mimo wszystko zawsze będzie przy Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi smutno , współczuję Jadziu. Mojej mamy już 10 lat nie ma ze mną , ale wiem że czuwa z góry. Ściskam Ciebie z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  22. Współczuję Jadziu. Przyjmij moje kondolencje.
    Pociesz się tym, że na pewno jest Tam szczęśliwa.
    Przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczere wyrazy współczucia... :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Współczuję Jadziu.
    Trzymaj się jakoś...

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyjmij wyrazy współczucia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczerze Ci współczuję Jadziu, też już przeżyłam odejście mamy... :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana wyrazy współczucia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jadziu, szczere wyrazy współczucia

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyjmij proszę i moje kondolencje. Bardzo mi przykro :(

    OdpowiedzUsuń
  30. ..............współczuję

    OdpowiedzUsuń
  31. Współczuję...Przytulam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jadziu, bardzo mi przykro. Pamiętaj, że Twoja Mama zawsze będzie przy Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Lamento tu perdida...te mando muchos animos
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  34. Rzadko zagladam ostatnio na blogi. Przytulam mocno, wiem co czujesz, moja mama odeszła 29 lipca 2007 roku :(.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też mało ostatnio byłam i tak mi smutno z
    powodu odejścia Twojej mamy :( Przytulam mocno kochana :*
    Powoli czas uleczy rany miejmy taką nadzieję !!!

    OdpowiedzUsuń
  36. :((((( Bardzo, bardzo współczuję, tule Cie mocno

    OdpowiedzUsuń
  37. :((((( Bardzo, bardzo współczuję, tule Cie mocno

    OdpowiedzUsuń