piątek, 6 listopada 2015

Niespodzianka

Witam wszystkich nowych obserwatorów!

Wczoraj dotarła do mnie niespodziewana niespodzianka.Zaskoczyła mnie bardzo mile.Otrzymałam ją od mojego "guru"-Irenki.
A oto ta niespodzianka:


Przepiękny bieżnik na ławę.






Robótkowe gazetki oraz coś dla duszy czyli-książeczki.



Przepiękna zazdrostka na kuchenne okienko.



A do tego firaneczka.Całość pokażę jak umyj.e okno :))))



Poduszeczka oraz przepiękny szaliczek w moim ulubionym kolorze
Naparstki z wojaży Irenki po Polsce.





Naparstki od córki Irenki-Agaty- z wojaży po świecie
Irenko  Bardzo, bardzo serdecznie dziękuję za te przemiłe i przepiękne niespodzianki,które sprawiły mi
 O G R O M N Ą  R A D O Ś Ć !!!!!!

69 komentarzy:

  1. Miło mi, że ucieszyłaś się z przesyłki:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne naparstki , a ten z wiedźmą na miotle mnie oczarował.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ przepiękne prezenty otrzymałaś. Samej mi się marzy taka szydełkowa zazdroska.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne naparstki, zakochalam sie w tym wiedzmowym.Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne prezenty!!! Zazdrostka śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie prezenty to sama radość!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudeńka dostałaś cudny jest ten wzór z motylem i przepiękna już masz kolekcję naparstków :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cud miód i orzeszki ;) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Z takiej niespodzianki każdy by się cieszył, nic dziwnego, że Tobie sprawiły ogromną radość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lindo belos dedais.
    Um abraço e continuação de uma boa semana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Alez to niesamowiete bogactwo, obfitosci:))))
    Niespodzianka MEGA.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Taką niespodzianką każdy by był zachwycony. Przepiękne prezenty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło dostawać niespodzianki.Gratuluje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Miło dostawać niespodzianki.Gratuluje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne rzeczy dostałaś! Wszystko też w moim guście, bo lubię szydełkowe cudeńka i naparsteczki :) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne rzeczy dostałaś! Wszystko też w moim guście, bo lubię szydełkowe cudeńka i naparsteczki :) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny prezent. Znam blog Irenki i jej życzliwość. Dziękuję za wizytę u mnie i zapraszam częściej. Miłego weekendu !!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję takich prezentów, naparstki to oryginalne hobby. Pozdrawiam serdecznie. Jadwiga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello. It's so beautiful, congratulations!
    I like your thimbles too.
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne naparstki dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne naparstki, zwłaszcza ten z babą jagą ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lindo presente que recebeu!
    Os dedais são muito bonitos.
    Tenha um bom dia.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Same skarby dostałaś :) Zazdroska przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczności dostałaś, a naparstek z Babą Jagą wymiata,
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Same cudowności dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ niespodzianki ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie świetne prezenty :)
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale piękne prezenty!!!Tylko pozazdrościć!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne prezenty!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Prezenty zawsze cieszą. Twoje niesamowite. Dziękujemy za komentarz i wizytę na naszym blogu. Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Niespodzianka imponująca. Dziękuję za wizytę i komentarz u mnie, pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dostałaś śliczne prezenty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Niespodzianki, jak jeszcze trafione wszystkich bardzo cieszą:)
    cudowny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne prezenty :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Taki Mikołaj przed Mikołajem och! :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Najwyraźniej byłaś bardzo grzeczna w tym roku.; ) Wspaniałe prezenty, a naparstek z czarownicą na miotle po prostu wymiata.:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Que peças maravilhosas amei
    Novo Vídeo: https://www.youtube.com/watch?v=06avCiMDYGA
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkie prezenty fantastyczne! No, ale naparstki...podniosły znacznie poziom prezentu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Same cudeñka otrzymalas. Gratuluje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie haftujesz!
    (nie udało mi się opublikować wcześniejszego komentarza, a zachwyciłam się firankami ..:))

    OdpowiedzUsuń
  43. Te zazdrostki z motylkami są przepiękne. Wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowne prezenty, z pewnością sprawiły Ci dużo radości. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziękuję za życzenia :) Również życzę radosnych i zdrowych Świąt Bożego Narodzenia oraz gratuluję takiej wspaniałej niespodzianki.
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    เว็บ พนัน

    OdpowiedzUsuń
  47. W końcu moje szczęście zostało przywrócone, mój były kochany mężczyzna wrócił wczoraj do domu po 9 miesiącach naszej separacji. Nigdy nie wierzyłam, że mój kochany człowiek Micheal do mnie wróci, próbowałam tak wiele sposobów przeprosić mojego męża, aby mi wybaczył, że raz go zdradziłam i stało się to tak błędnie, że dowiedział się, że go zdradzam i zawsze od tego czasu zachowuje się nienormalnie w stosunku do mnie, mój kochany człowiek Micheal zerwał ze mną i chciał rozwodu. oboje jesteśmy małżeństwem od lat i mamy razem dziecko płci męskiej.
    Tak bardzo kocham mojego męża i ze względu na nasze dziecko, które ma zaledwie 3 lata, Micheal porzucił nas i zamieszkał z inną kobietą w tym samym mieście. tak się martwiłam i żałowałam, że go zdradziłam, mimo że przepraszam kilka razy, ale on nie chce mnie słuchać ani nie wracać, byłam gotowa zrobić wszystko, aby wrócił do domu, do tego czasu dzielę się tą moją sytuacją z moimi siostra Anna i ona poradziła mi, abym skontaktował się z prawdziwym rzucającym zaklęcia miłosne o imieniu Dr.oduduwa (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) komunikuję się z nim przez jego e-mail rozmawiam z nim, aby przywrócić mojego byłego mężczyznę miłości. Dr.Oduduwa odpowiedział mi i powiedział, że mój problem jest dla niego łatwy do rozwiązania, a następnie napisał listę elementów ortografii miłosnej, które mają być używane do modlitw zaklęć, a także kupuję pierścień z talizmanem, który był używany do rytuałów ortograficznych wiążących miłość. reszta jest prosta i łatwa do zrozumienia, procedura modlitwy pisowni miłości została wykonana w ciągu 2 nocy. trzeciego dnia otrzymałem telefon z nieznanego numeru i oto mój kochany człowiek Micheal zadzwonił do mnie po raz pierwszy po 4 miesiącach rozstania się, jestem dziś bardzo podekscytowany i gorąco polecam Dr.oduduwa wszystkim, którzy są chętni do uzyskania tego samego wyniku zaklęcia miłości, aby przywrócić dawną miłość, zarówno mężczyznę, jak i kobietę, miłość powróci w ciągu trzech dni od modlitwy pisowni miłości.
    to działa dla mnie bez żadnych skutków ubocznych i dzisiaj jestem bardzo szczęśliwy, że mój kochany człowiek wrócił do domu, a nasz syn Felix jest bardzo szczęśliwy, że dorastał ze swoim ojcem. dzielę się tymi informacjami tutaj, ponieważ wiem, że z pewnością pomoże to komuś, kto przechodzi przez łamanie serca w związku. jest to łatwe i najprostsze rozwiązanie, aby przywrócić byłego partnera po rozwodzie lub separacji.
    skontaktuj się z dr.oduduwą (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)
    komunikuj się z nim, aby przywrócić byłego partnera miłosnego, bez względu na to, jak długo pary się rozwodzą / separacji, oboje kochankowie powrócą do miłości i zaufania bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.

    OdpowiedzUsuń