sobota, 13 lutego 2016

Moje pierwsze


Witam!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje pierwsze swetro -ponczo,które powstało dzięki uprzejmości Renatki z bloga Dziergawki ."Bombardowałam "Renatkę meilami w sprawie uwag dotyczących pracy nad nim i to ona poświęciła mi swój czas,swoją wiedzę i praktyczne wskazówki abym" wymęczyła "to swetro- ponczo . Renatko bardzo,bardzo Ci dziękuję za poświęcony czas i za to, że powstała dzięki Tobie ta praca z której jestem bardzo dumna, zważywszy na to,że jest to moja druga w życiu praca na drutach!!!! To swetro-ponczo robiłam włóczką "Twister Sport 400"(zakupioną w Niemczech) i drutami nr 6. A oto i jej efekty:

 Po zrobieniu pracy Renatka kazała mi najpierw sfastrygować pracę i przymierzyć,a dopiero później zszyć.Tak wygląda sfastrygowana praca:







A tak po upraniu i zblokowaniu:







Bardzo jestem zadowolona z tego swetro-poncza i jakby powiedziała moja babcia jest to super"okryj-bida" :))))

I jeszcze dostałam do kolekcji napartkowej 3 prześliczne rosyjskie babuszki.




Polecam Wam zaglądnięcie do bloga Agnieszki tutaj i zobaczenia przepięknych pisanek jakie Aga stworzyła!!

Chciałabym Wam serdecznie podziękować za przemiłe komentarze pod poprzednim postem i za to, że tu zaglądacie.Pozdrawiam cieplutko.

59 komentarzy:

  1. Świetny efekt! Cudowne naparstki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna okryj bida...ciepło po pleckach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na drugą prace , to ty masz jakis potezny drutowy talent .Super .

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyszło to Twoje swetro-ponczo!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga praca na drutach???!!! Po prostu nie do uwierzenia, bo zrobiłaś je jak dziergająca od lat! Świetne!
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybyś nie napisała , że to druga praca to bym nie zgadła żeś nowicjuszka "drutowa".Fajne bolerko.
    Naparstki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, super, super ja też takie chcę :) też nie mogę uwierzyć, że to druga Twoja praca na drutach, zrobione perfekcyjnie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana , wyszło super. Zdolniacho :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny taki na bluzeczkę by cieplej było - super Ci wyszedł :)
    Fajne baboszki na naparstkach :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Odkryj bida? Fajna ta Twoja babcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo się cieszę, że się udało i jesteś zadowolona. Powodzenia w kolejnych pracach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Milusie i pewnie cieplutkie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne poncho (sweter). Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne ponczo sweter. Naparstki śliczne.Pozdrawiam :)).

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzieś już chyba słyszałam takie określenie:)) Bardzo fajne ponczo, a najwazniejsze że cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
  16. "Okryj" to to jest ale nie "bida". Ponczo wyszło bardzo okazałe, świetnie się prezentuje. Warto było drutami machać! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jadziu, bardzo chętnie do Ciebie zaglądam. Ponczo wyszło rewelacyjnie, a do tego ten kolor. Nie przypuszczałam, że ktoś zna to określenie, którego używa moja mama. Mam w szafie różne okryj bidy i dokładnie wiem, co to oznacza.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne ponczo.Bardzo mi się podoba. Idzie wiosna i na pewno będziesz z dumo nosić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jadziu super jest to ponczo! Przypomniałaś mi to określenie ,,okryj bieda'' :)
    Ja też jestem na etapie tworzenia czegoś na drutach, tylko czasu ciągle za mało.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow Kochana, nie wygląda jakby było to Twoja pierwsza większa praca na drutach. WYgląda rewelacyjnie i perfekcyjnie ! Co za dokładność !Ślicnie Kochana, gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo udana kamizelka. Wcale nie wygląda na wymęczoną.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  22. Que bonito casaco! Os dedais russos são lindos.
    Bom domingo.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zupełnie nie pasuje do tej kamizelki określenie okryj-bida. Wygląda według mnie świetnie. Tylko trzeba pozszywać...
    Naparstki unikatowe. Takich jeszcze nie widziałam.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. swetro poncza są świetne ... a w sklepach mają taką nazwę... no i widzisz zapomniałam jaką;
    będziesz mieć i ciepło i wygodnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyszło Ci super,i faktycznie nie wygląda, na Twoją pierwszą większą pracę na drutach.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja na drutach ani troszkę więc podziwiam ogromnie ;)
    Jak widać zdolna Jadziu jesteś - matrioszki super ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super wdzianko , bardzo praktyczne i wygodne. Babuszkowe naparski śliczne. Pozdrawiam ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne wdzianko! podziwiam! a i naparstki do kolekcji bardzo ładne! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super, super na wiosenne spacery jak znalazł pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniała praca!!! Prezentuje się rewelacyjnie!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Okryjbida jak się patrzy! piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantqstyczne ponczo. Jestem pod wrazeniem i jakie cudne kolorki. Superowe te naparstki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantqstyczne ponczo. Jestem pod wrazeniem i jakie cudne kolorki. Superowe te naparstki.

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny ja bym to powiedziała sweterek, śliczny kolorek i fajnie się prezentujesz! a naparstki super :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ohhh ponczo robi wrażenie! Gratuluje! Tez chciałabym tak umieć;) Naparstki śliczniaste!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ohhh ponczo robi wrażenie! Gratuluje! Tez chciałabym tak umieć;) Naparstki śliczniaste!

    OdpowiedzUsuń
  37. Uniwersalne wdzianko :))
    Dobre na każdą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie Ci wyszło swetro ponczo i bardzo ładnie się prezentuje:) Babuszkowe naparstki są śliczne, takie kolorowe i pozytywne:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Swetro-ponczo to zdecydowanie " Moja bajka " , ale bardziej urzekł mnie ludź z przodu, miło mi Cię widzieć, a nie tylko słyszeć :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo interesujący fason i wyszedł świetnie. Włoczka tez dodaje uroku. Piękne babuszki :)

    OdpowiedzUsuń