środa, 6 stycznia 2016

Szal robiony kartą kredytową



Witam!


Chciałabym Wam pokazać dalsze postępy w robieniu szala kartą kredytową.Miałam tyle




A teraz wygląda tak:




Miałam takie kolorowe nici z których nie bardzo wiedziałam co zrobić i w tzw.międzyczasie zrobiłam taki mały bieżniczek dla syna.Tak wyglądał w trakcie schnięcia na macie:





A tak już po wyschnięciu:




Z okazji świąt dostałam takie naparstki:













Chciałabym podziękować wszystkim za przemiłe komentarze i podziękować, że tu zaglądacie.Pozdrawiam cieplutko!!

72 komentarze:

  1. Belos dedais e belas rendas.
    Um abraço e continuação de uma boa semana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szal jest na prawdę piękny a i dywanik niczego sobie.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale szaliczek piekny rośnie, bieżnik też super, ja w tym roku mam postanowienie nauczyc się robić na szydełku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadziu, Jadziu, Jadziu! Jak to się robi? To, czyli ten szal. Szukam na Twoim blogu, ale chyba o tym nie pisałaś. Bo jakby co, to kartę kredytową i włóczkę już mam. I apetyt na kolejne dziergadełko! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szal piękny, ale jak to się tą kartą robi takie cudeńko, może jakiś instruktaż opublikujesz, bo ja podobnie, jak Anna Katarzyna nigdzie takiego nie znalazłam. Bieżnik cieniowany wyszedł super.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałości Jadziu Ty to dopiero nie śpisz...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam pojęcia jak to robisz, ale cudo wychodzi!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadziu, czego tylko dotkniesz, to zamienia się w cudeńko, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusty coraz więcej, piękna wychodzi! Mnie Jadziu bardzo pociągają melanże, w sklepie nie mogę oderwać od nich oczu- uwielbiam szczególnie te cieniowane jednego koloru.Czasem się skuszę,a potem już w domu mam problem, bo melanże w robótce nie zawsze wyglądają atrakcyjnie. Ale Twój bieżniczek dla syna jest w takich słonecznych kolorach i wygląda bardzo ładnie. I cały miś Puchatek na naparstkach- śliczne! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rzeczy robisz Jadziu , szal rewelacyjny.
    Naparstkowe prezenty świetne.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z zainteresowaniem podglądam szal robiony kartą kredytową ( ale nie na kredyt hi, hi ) Piękny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  12. Şal harika olmuş :)
    Yüksükler de çok sevimli,
    Sevgiler

    OdpowiedzUsuń
  13. Co za pomysł! Cudo! Jestem pod wrażeniem! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szal robiony kartą kredytową ? Pierwszy raz o tym słyszę, ale jest naprawdę piękny i cudne naparstki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartą kredytową??????pierwsze słyszę takie coś:))powiedz o tym coś więcej:))bo nas tu zadziwiłaś wszystkich:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Intrygujący jest ten sposób dziergania kartą:) Chusta śliczna, a naparstki urocze. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem jak można robić karą. Naparstki bajeczne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Szal widzę skończony , przedstawia się bajecznie:)
    Niestety kartą kredytowa szali nie umiem robić za to debet jak najbardziej :)
    Podziwiam za nie tuzinkowy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szal rośnie :) bieżnik jest super, robię na szydełku, ale nie mam cierpliwości do kordonka... więc bardzo podziwiam :) naparstki bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Os dedais são muito queridos! Parabéns pela renda.
    Beijinhos

    OdpowiedzUsuń
  21. Szal będzie fantastyczny!
    I naparstki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudnie Kochana! A napartski są nieziemskie ! Świetna nowa Kolekcja :)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Bonitos trabajos en crochet, y hermosos dedales.
    Feliz Año.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  24. Szalu przybywa, bieżnik super, już nie mówić że naparstki bardzo ciekawe, kolekcja robi się coraz bardziej różnorodna :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie powstaje ten szal - serwetka śliczna, a naparstki rewelacja bajkowe i świąteczne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaskoczyłaś mnie z tą kartą kredytową. Nie słyszałam jeszcze o takiej metodzie.
    Oczywiście wygląda świetnie! Bieżniczek również bardzo mi się podoba.

    Świetną masz już kolekcję na swoim koncie z tego co widzę :) Super.

    Wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok 2016.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo pomysłowy szal :) Muszę sie chyba zainteresować ta techniką :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny szal, ciekawa metoda wykonania. Śliczne naparstki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Naparstki Świąteczne super'owe ;)
    Szczęśliwego Nowego 2016 Roku - pozDrawiaM ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ u Ciebie dzisiaj bajkowo- naparsteczki są śliczne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Zaskoczyłaś mnie metodą robienia szala , wygląda fantastycznie. Bieżnik jest super. Szukam takich mat do naciągania , gdzie ją kupiłaś Jadziu ? Kolekcja naparstków wzrosła o nowe cudne egzemplarze. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem pod wrażeniem techniki jaką wykonujesz ten przecudny szal :)
    Naparstki piękne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Kartą kredytową? A to nowość :) Szal wygląda ślicznie, tak lekko :)
    Świetne naparstki!

    OdpowiedzUsuń
  34. Lindos dedais! Maravilhoso trabalho de crochês.
    Boa noite,beijo

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny szal i cała reszta ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten szal wygląda rewelacyjnie, a naparstki są śliczne ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Szal jest bardzo ciekawy,wzór śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiekny szal - wzór jest fantastyczny, a bieżniczek - cudeńko, bardzo mi się podoba! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Widziałam kiedyś na YT filmik z karta kredytową. Chusta na pewno jest bardzo mięciutka, dzięki tym "kredytowym" dużym oczkom, a piękna jest bez dwóch zdań :) Mata do naciągania jest wspaniałym ułatwieniem w nadawaniu formy, ja póki co posiłkuję się metrem :))) Bieżniczek radosny, taki wiosenny :)
    Pozdrawiam Jadziu

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj szal jest genialny! Ja lubię takie sliczności ręcznie robione :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Szal już wygląda cudnie :)Ciekawa jestem efektu końcowego .

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny szal, ale szkoda, że nie czarny ;) Ja mam wszystko w czarnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny szal. Ciekawa technika robienia.Serwetka śliczna .Kolekcja naparstkow coraz większa .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny szal. Ciekawa technika robienia.Serwetka śliczna .Kolekcja naparstkow coraz większa .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale cudowny ten szal, gratuluje zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudny szal, też jestem ciekawa tej techniki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładny szal - o technice dziergania kartą kredytową jeszcze nie słyszałam. Fajny bieżnik i śliczna kolekcja naparstków :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bieżnik zrobiłaś bardzo fajny i zwróciłam uwagę na tą matę. Świetny patent, żeby równo napiąć duże robótki! Te naparstki są słodkie!:)))

    OdpowiedzUsuń
  49. Przepiękny szalik.:)Nie wiedziałam, że takie śliczne naparstki robią.:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Naparstki są super , bajeczne.
    Jakby sam Kubuś powiedział " takie małe co nie co " :)
    Szal rewelacja , musiał Cię kosztować sporo pracy ale efekt jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  51. Szal jest przecudny, chyba każdy o takim marzy!

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo efektowny szal, naparstki ... bajeczne :o)

    OdpowiedzUsuń
  53. Powstaje piękne cudeńko z tego szala. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  54. Dla mnie ten szal robiony kartą kredytowa brzmi nierealnie. Cuda robisz. A wygląda pięknie. Bardzo jestem ciekawa całości...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne twoje dziergadełka. Ale żeby kartą kredytową to już dla mnie kosmos!
    Podziwiam naparsteczki, takie milusie niczym Kubuś Puchatek.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  56. Jak to kartą kredytową?!

    Zamiast małego szydełka? :-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Super prace : )naparstki są obłędne

    OdpowiedzUsuń