wtorek, 16 lutego 2016

Szal kartą kredytową dc i nowa zabawka w kuchni!.


Witam!!!


Przede wszystkim chciałabym Wam podziękować za przemiłe komentarze pod poprzednim postem.W celu wyjaśnienia sprostuję, że to swetro-ponczo to drugi mój "duży" projekt.Wcześniej zrobiłam parę czapek i szalików:)

Jednocześnie chciałabym powitać nowych obserwatorów!!!


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać postępy w szalu robionym katą kredytową.Było tak:





A jest tak:











Stałam się szczęśliwą posiadaczką szynkowara dzięki dobrym radą Bożenki:)






Sama nazwa wskazuje,że służy on do robienia różnego rodzaju szynek.Więc i ja musiałam go natychmiast wypróbować i tutaj skorzystałam z bloga Danusi tutaj i zrobiłam szynkę drobiową.







Muszę powiedzieć,że szyneczka wyszła przepysznie,a co najważniejsze jest bez konserwantów i to,że wiem co do niej włożyłam!!! Na prawdę szczerze polecam!!


Moi znajomi byli na wycieczce w Gibraltarze i taki prezent od nich dostałam:)





Pozdrawiam wszystkich cieplutko.


51 komentarzy:

  1. Szala pięknie przybywa:) też słyszałam same dobre rzeczy o szynkowarze i się zastanawiam nad jego kupnem. Naparsteczek ekstra :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja kiedyś zastanawiałam się jak zrobić taki wzór z dużymi pętelkami :)) Piękny będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten szal kojarzy mi się z paniami w krynolinach, przechadzającymi się po parku:) Piękny!
    Wiesz co, nie widziałam jeszcze szynkowara, a taka domowa szynka na pewno jest lepsza niż sklepowa. Super wynalazek:) Bardzo fajny naparstek i wyobraź sobie, że jak byłam ostatnio w Belgii, to w jednym sklepie zobaczyłam właśnie naparstki i od razu pomyślałam o Tobie:)
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Szal prześliczny! Nie do końca rozumiem to, że jest zrobiony kartą kredytową, ale spojrzę na wcześniejsze posty i może zrozumiem :) Szynkowar super, sama o takim marzę, uwielbiam domowe szynki, wszystko lubię co jest zrobione w domowym zaciszu i z naturalnych składników :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. szal czadowy,,a na szynkę ślinka cieknie:)
    a gdzie można takie cudo zakupić?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartą Kredytową? Jak to się robi? Bo wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny szal powstaje! A zalety szynkowara znam, koleżanka nachwalić się nie może:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie przybywa.Szal juz teraz przyciąga wzrok, a po zakończeniu będziesz się w nim prezentowała jak gwiazda;)
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny szal.
    Szynkowar mnie kusi:)
    Naparstek piękny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite; proszę, do czego może służyć karta;) A szal jaki ładny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szal pięknie przybywa.
    Szynkowar posiadam od dawna, ale od dłuższego czasu poszedł w zapomnienie. Muszę go uaktywnić.
    Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  12. Szal będzie niesamowity !

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko mi dziś pasuje, szyneczka wygląda cudnie, już na oko widzę, że wyszła rewelacyjnie. A ten szal, to wcale nie szal, tylko po mojemu chusta, świetnie to wygląda, muszę się kiedyś przyjrzeć, jak to się robi :)
    Buziak na dobranoc :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam techniki karty kredytowej w dziewiarstwie , bo tak normalnie to umiem sie poslugiwac ;) Mnie tez szynkowar kusi .

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękny szal ! Wzór jest przecudny Kochaniutka :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  16. Przybywa tego cudnego szalika.Zakup szynkowaru to super sprawa,nie mam jeszcze ale mam zamiar kupić.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szynka apetyczna, a szal coraz piękniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny ten szal robiony karta kredytową. Po prostu super. Bardzo przydatne takie coś do robienia szynki

    OdpowiedzUsuń
  19. Szal jest naprawdę piękny :)
    Taki szynkowar to ciekawa rzecz, muszę się za takim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo efektowny szal! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziunia kochana, szal jest cudowny. Z niecierpliwością czekam na efekt końcowy, już teraz jest super.
    Dobrze że mieszkasz daleko bo bym ci trochę uszczupliła z tej szyneczki ;)
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  22. szal wygląda cudnie, jak utkany z pajęczyny! szyneczka smakowicie się prezentuje. Najważniejsze, że zrobiona własnym sumptem i tym samym zdrowa...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szal uroczy, delikatny, ażurowy :)
    A szynkowar kusi tą smakowicie wyglądającą szyneczką...

    OdpowiedzUsuń
  24. Szal wygląda przepięknie i jest bardzo oryginalna:)
    a szynkowar też mam i często przygotowuję
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szynkowar fajna rzecz. Szal już teraz wygląda pięknie, a naparstek z Gibraltaru, prawdziwy smaczek
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szal wygląda obłędnie. Cudny dostałaś prezencik, a szyneczka na pewno smakuje wyśmienicie. Przede wszystkim, wiesz co jesz. Pozdrawiam cieplutko Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Szal cudny , na szynkę zrobiłaś mi smaka ,że hej
    i chyba też zrobię bo tata ma szynkowar a naparstek
    prześliczny Jadziu - pozdrowienia z pomorza :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam stary szynkowar i często z niego korzystam . Szal jest śliczny. Pozdrawiam.


    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam stary szynkowar i często z niego korzystam . Szal jest śliczny. Pozdrawiam.


    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszczę szyneczki!
    A szal to prawdziwe CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  31. A wiesz, że ja nigdy nie słyszałam o szynkowarze! Pierwszy raz na oczy widzę - wygląda smakowicie ta szyneczka. A szal piekny!

    OdpowiedzUsuń
  32. Postępy w robótce całkiem spore. Jadziu wiem o czym piszesz odnośnie szynkowara, bo ja też jestem jego posiadaczką :) Pierwszy kupiłam z Irlandii, niezbyt udany zakup, ale teraz czekam na paczkę z Polski, bo kupiłam lepszy zrobiony ze stali nierdzewnej.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Szal jest prześliczny ,naparstek cudny!

    OdpowiedzUsuń
  34. Excelente trabalho e gostei do dedal.
    Um abraço e bom fim de semana.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładny szal chociaż nie rozumiem o co chodzi z tą kartą kredytową. Szynka wygląda smakowicie, a naparstek robi wrażenie!Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  36. Jadziu, widać, że szalo-chusta będzie cudownie miękka i prztulaśna :)
    Szyneczka smakowicie wygląda, a ja jestem mięsożercą :)))
    Buziolki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny ten szal. Ja często piekę mięsa na chleb. Ale twoja szynka wygląda pięknie, aż ślinka cieknie na jej widok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Też się zastanawiam, jak to się robi tą kartą,a szal jest przepiękny.Szyneczka wygląda apetycznie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Fantástico!! Gostei muito do maravilhoso dedal
    Beijo

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny ten szal , a szynkowaru zazdroszczę :) przymierzam się do zakupu już chyba ze 3 miesiące...

    OdpowiedzUsuń