środa, 13 lipca 2016

:(((






W nocy odeszła moja Mama:(((

74 komentarze:

  1. Bardzo mi przykro Jadwigo. wyrazy wspolczucia dla calej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi przykro. Mocno Cię przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjmij wyrazy współczucia. Ala

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjmij moje kondolencje.Przykra wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadziu, przyjmij moje kondolencje.
    Trzymaj się Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadziu przyjmij wyrazy współczucia. Przeszłam to trzy lata temu i wiem co czujesz. Musisz być silna. Trzymaj się Kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyrazy współczucia dla Ciebie i najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadziu sercem z Tobą !!!! Przytulam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Ci współczuje Jadziu......

    OdpowiedzUsuń
  10. Przytulam
    Mój ojciec równe trzy lata temu...

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyrazy współczucia, przytulam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyrazy współczucia, przytulam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyrazy współczucia, ściskam mocno...

    OdpowiedzUsuń
  14. Jadziu, ściskam Ciebie mocno.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi przykro, Jadziu. Przyjmij moje kondolencje...

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyrazy współczucia Jadziu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Współczuję, mocno przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Najszczersze wyrazy wspołczucia...

    OdpowiedzUsuń
  19. Jadziu, bardzo mi przykro... Twoja Mama mimo wszystko zawsze będzie przy Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi smutno , współczuję Jadziu. Mojej mamy już 10 lat nie ma ze mną , ale wiem że czuwa z góry. Ściskam Ciebie z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  21. Współczuję Jadziu. Przyjmij moje kondolencje.
    Pociesz się tym, że na pewno jest Tam szczęśliwa.
    Przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczere wyrazy współczucia... :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Współczuję Jadziu.
    Trzymaj się jakoś...

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyjmij wyrazy współczucia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczerze Ci współczuję Jadziu, też już przeżyłam odejście mamy... :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana wyrazy współczucia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jadziu, szczere wyrazy współczucia

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyjmij proszę i moje kondolencje. Bardzo mi przykro :(

    OdpowiedzUsuń
  29. ..............współczuję

    OdpowiedzUsuń
  30. Współczuję...Przytulam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jadziu, bardzo mi przykro. Pamiętaj, że Twoja Mama zawsze będzie przy Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Lamento tu perdida...te mando muchos animos
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  33. Rzadko zagladam ostatnio na blogi. Przytulam mocno, wiem co czujesz, moja mama odeszła 29 lipca 2007 roku :(.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też mało ostatnio byłam i tak mi smutno z
    powodu odejścia Twojej mamy :( Przytulam mocno kochana :*
    Powoli czas uleczy rany miejmy taką nadzieję !!!

    OdpowiedzUsuń
  35. :((((( Bardzo, bardzo współczuję, tule Cie mocno

    OdpowiedzUsuń
  36. :((((( Bardzo, bardzo współczuję, tule Cie mocno

    OdpowiedzUsuń