środa, 2 grudnia 2015

Witam!

Dziękuję wszystkim,którzy tu zaglądacie i zostawiacie tak miłe komentarze:))


Kilka miesięcy temu na forum robótkowym "Złote Rączki" został ogłoszony konkurs wspólnego wyszywania obrazka . Właśnie ten obrazek wrócił od ramiarza .




Tak jak wcześniej pisałam mam kilka rozpoczętych prac, do których systematycznie wracam.Jakiś czas temu zaczęłam robić obrus z elementów.Trochę to potrwa zanim skończę,ale najważniejsze,że praca posuwa się do przodu. a nawet Kocię zainteresowało:)




Dostałam takie oto naparstki-drewniane,ręcznie malowane.





 I jeszcze na koniec chciałabym Wam polecić książki Wiesławy Bancarzewskiej i jak napisała Justyna Sieńczyłło"Kto z nas nie chciałby,chociaż na chwilę przenieść się w czasie.Zobaczyć ponownie bliskich,których już nie ma.Zobaczyć jacy byli o czym marzyli.Taką podróż funduje nam Wiesława Bancarzewska" Piękna,sentymentalna 3 tomowa powieść.




Pozdrawiam wszystkich cieplutko.

23 komentarze:

  1. Gostei dos dedais são muito bonitos.
    Um abraço e continuação de uma boa semana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam haft krzyżykowy, cudny obraz , a obrus świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obraz piękny! A obrus zapowiada się imponująco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza dziewczynka - a obrus wygląda bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny obrazek - to chyba wzór z tej znanej pocztówki? Rewelacyjne naparstki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie Twoje prace są prześliczne! i obrazek i obrus, którego piękno już widać, a naparstki są rewelacyjne! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obraz dziewczynki cudny , obrus zapowiada się pięknie.
    rosyjskie naparstki bardzo lubię, fajne babuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ten wzorek, nawet miałam na niego ochotę, ale nie widziałam przeznaczenia. Może jak będę miała kiedys w życiu wnusię to z chęcią go wyhaftuję, bo naprawdę jest piękny.
    Podziwiam Cię za obrus, mnie takie duże przedsięwzięcia przerażają.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. These are same my first thimbles for collection.
    So, very special for me.
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny hafcik - wytrwałości w dłubaniu bo nie lada wyzwanie, ale efekt będzie oj będzie :) ja przy elementach to się zawszę boję, że mi nitki powychodzą ;)
    Naparstki super, a autorki nie znam może kiedyś, bo trzeba mieć do takich pozycji chwile zadumy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten obrazek jest niesamowity, mistrzowsko wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obrazek rewelacyjny, ale jeszcze bardziej zachwycona jestem obrusem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooooo, przypomniałaś mi Jadziu czasy szkoły średniej, gdy miałam cały zbiór dziewczynek malowanych przez Danię Muszyńską-Zamorską. Uwielbiam te portrety, tak ciepłe, pełne dziecięcej ufności i spokoju :) Obrazek wyhaftowałaś cudownie z oddaniem wszystkich szczegółów :)
    Serweta się zapowiada cudnie, podziwiam, bo ja cierpliwości nie mam do robienia tych samych motywów :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hermosos trabajos , y originales estos dedales con las caritas.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny obrazek!!! Zbierałam kiedyś kartki Muszyńskiej,, miałam i mam ich sporo! Zapowiada się uroczy obrus! Naparstki sympatyczne. Dzięki za polecenie książek! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie ci wyszedł,zaczynam żałować że go nie robiłam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny obraz a naparstki prześliczne.Nie dziwię się kociakowi zainteresowaniem bieżnika ,już wygląda cudnie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Obraz cudo :) podziwiam i pozdrawiam :) a naparstki zadziwiają mnie jakie potrafią ludzie tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny obrazek. Pozdrawiam i życzę wytrwałości w tworzeniu pięknego obrusa.

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam za cierpliwość wszelką a szczególnie do haftu. Mnie igła nie lubi:( chociaż kilkakrotnie próbowałam ją oswoić, ale dzięki temu pozytywnie podzazdraszczam :))) haftowanych dzieł sztuki:))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny obraz! Ma w sobie coś uspakającego, kojącego jak się na niego patrzy :) A sepia temu sprzyja.
    powodzenia w dzierganiu obrusa :) trzymam kciuki, zebys skonczyła go, a nie odłożyła!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń