niedziela, 31 stycznia 2016

Chusta


Witam!

Witam wszystkich nowych obserwatorów i bardzo dziękuję za przemiłe komentarze pod poprzednim postem:)

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać chustę którą zrobiłam,zainspirowana chustą zrobioną przez Anię tutaj . Chustę robiłam z włóczki Yarn Art Angora Active w kolorze melanż niebieski z dodatkiem białego nr 842 (są to moje ulubione kolory)- szydełkiem nr 4,5. Skład 25% moheru i 75% akrylu.










Dziękuję Aniu,że udostępniłaś wzór:)


Ostatnio dostałam takie oto naparstki:






Holy Land - to Ziemia Święta obszar znajdujący się pomiędzy rzeką Jordan,a Morzem Śródziemnym.






Annecy- miejscowość i gmina we Francji w regionie Rodan-Alpy




Miejscowość i gmina we Francji w regionie Prowansja- Alpy-Lazurowe Wybrzeże , znane na całym świecie dzięki międzynarodowemu festiwalowi filmowemu.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i do następnego "napisania".


43 komentarze:

  1. Chusta jest boska :) na naparstkach się nie znam, ale strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta "wieje " elegancją :)
    Wzór jest obłędny ,wcale Ci się nie dziwie ,że tak Ci się spodobał - też mi wpadł w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta przepiękna!
    No i świetne naparstki do kolekcji :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejny piękny szydełkowy twór:)
    wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna chusta:) A naparstki interesujące. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała chusta w świetnych kolorach. Mi tez się podoba.
    Z naparstkami musisz mieć już niezłą kolekcję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta i kolorki takie jak lubię.
    Naparstki świetne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna chusta i ciekawe naparstki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się ci rozwija kolekcja:) A chusta urocza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chusta piękna:)Fajnie mieć pasję:)pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyszła Ci chusta, a naparstków masz coraz więcej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Que xaile tão bonito! Também gostei muito dos seus dedais franceses.
    Bom domingo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Dziunia :)

    Cudo , po prostu cudo. Fajne kolorki. Cieszę się że mogłam pomóc , dzięki Tobie wiem że moje pisanie komuś się przydaje i że ma sens :)

    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, chusta jest po prostu przepiękna, w cudnej kolorystyce :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna chusta,cały czas obiecuję sobie że zrobię,ale niestety tylko obiecuję :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. To sa rowniez moje kolory . piękna chusta . to jest genialny wzor. Gratuluje rosnacej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocza i świetny wzór, naparstki unikatowe pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna chusta, świetna ta cieniowana nić :)
    Naparstki super, bardzo lubię technikę cloisonne!
    Pozdrowienia, dobrego nowego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna chusta , wspaniały wzór i kolor włóczki. Super naparstki. Byłam w Annecy , jeden miesiąc na kursie językowym. Miasteczko klimatyczne , położone nad jeziorem o lazurowej wodzie ,a wkoło góry. Niezapomniany pobyt. Pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna chusta. Wspaniale wykonana i kolorki pięknie dobrane. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna chusta, ładny wzór no i oczywiście perfekcyjne wykonanie. Ja uwielbiam chusty zamiast szalika i właśnie tworzę kolejną :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Chusta jest świetna,ma bardzo ładne kolory:) Naparstki są super!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Os dedais são fantásticos.
    Um abraço e boa semana.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudna:) też chce taką, ja też chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna chusta. Wyszła Ci idealnie. Wspaniałości... Pozdrawiam i zapraszam do wzięcia udziału w zabawie na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna chusta, bardzo ładny wzór. Chyba przekonam się do melanżowych włóczek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna kolorowa chusta.Wzór jest śliczny. Bardzo ładne naparstki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczna chusta - pięknie się prezentuję :)
    O i jakie urocze zdobycze ... za jakiś czas to ja całą kolekcję poproszę bo ostatnio to chyba dość sporo przybyło nowych naparstków :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałą chusta! Chętnie bym się nią otuliła:) Gratuluję nowych naparstków. Mój ulubiony jest ten trzeci:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Me encanta estos tipos de dedales.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  31. Chusta w moich ulubionych kolorach, piękny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna chusta :) świetny efekt końcowy - gratuluje i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chusta rewelka, ale wolałabym zobaczyć ją na Tobie, z przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna chusta i świetne naparstki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super jest ta chusta. Ja robiłam dla mamy z tego koloru małą chustę virus, lecz okazało się że trochę "gryzie". Tego wzoru jeszcze nie próbowałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń