piątek, 19 lutego 2016

Ewunia Dobry Duszek:)


Witam!!

Za nim przejdę do właściwego postu chciałabym Wam, na liczne pytania związane z szalem robionym kartą kredytową, podać źródło które wykorzystuję do robienia tego szala:

https://www.youtube.com/watch?v=qXGVII3hlts

Chciałabym bardzo podziękować Danusi za cenne uwagi!!

Jakież dzisiaj było moje zdumienie kiedy odwiedził mnie listonosz,a jeszcze większe kiedy otworzyłam przesyłkę!!!Moim oczom ukazały się takie piękności,że z wrażenia zaniemówiłam. Fakt,że z Ewą  umówiłam się na wymiankę ale do końca nie wiedziałam,że Ewa tak się pospieszy z wysyłką!!!Po prostu Ewa jesteś niesamowita,szczera,kochana,cudowna z WIELKIM SERCEM!!!!
A oto jakie piękności otrzymałam od Ewy:










To jest"laleczka" do robienia wyrobów wełnianych- muszę się nauczyć na niej robić!!!




Naparstek własnoręcznie zrobiony przez Ewę.





Moje pierwsze naparstki włocławskie!!

A tutaj prezentuję też moje pierwsze "wypukłe" naparstki:














Jest to mój pierwszy naparstek z kamionki jaspisowej'

Tutaj włożyłam wszystkie naparstki do specjalnej gablotki żeby się nie kurzyły:))



I tak ona prezentuje się w części mojej kolekcji naparstkowej:



Ewa jeszcze raz bardzo,bardzo Ci dziękuję!!!!Niestety na moje naparstki dla Ciebie musisz jeszcze troszkę poczekać!!!

62 komentarze:

  1. Piękne prezenty dostałaś :)) A ten wełniany, sfilcowany naparstek mnie zauroczył :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne wszystkie, bez wyjatku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naparstki to ja bym Ci skradła bez mrugnięcia okiem. Cudny prezent

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała kolekcja , podobaja mi sie ogromnie ptaszki z domkiem i wiosenne motywy . Fajny prezencik .miłego dnia .

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuda! podziwiam i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Imponującą kolekcja :) pozdrawiam cieplutko buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne naparstki, a kolekcja na ścianie imponująca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło , ze naparstki Ci się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Niesamowita kolekcja :)
    A ten filcowy może służyć za mini-poduszeczkę do igiełek...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiększyła się Twoja naparstkowa kolekcja o piękne nowości!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna kolekcja. Naparstki to takie cacuszka, można długo się im przyglądać :)
    Świetne masz też gablotki do ich wyeksponowania.
    Cudny prezent:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały prezent! Niesamowita kolekcja! Filcowany naparstek po prostu miodzio!
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. How a beautiful collection.
    Hug

    OdpowiedzUsuń
  15. Super prezencik, zwłaszcza te naparstki. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dostałaś fantastyczne naparstki!
    I widzę, że trafiły do szafeczki z Empiku :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, gratuluję takiej fantastycznej przesyłki. Chyba jeszcze nie widziałam aż tak obszernej kolekcji naparstków. Te włocławskie też widzę pierwszy raz.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały prezent wymiankowy! Takie trafione prezenty potrafią cieszyć.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. So nice!
    Have a good week end!

    OdpowiedzUsuń
  20. Prezenty zawsze cieszą ,tym bardziej te dane z serca :)
    Ogrom naparstków :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewa to cudowna kobieta o wielkim sercu sama
    o tym się przekonałam a cuda Ci wysłała no no ;)
    Wszystkie piękne bez wyjątku = buziaki Jadziu
    i udanego weekendu Ci życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję tak pięknej wymianki! Naparstki są przepiekne! Zachwyciła mnie Toja ogromna kolekcja. Gratuluję tych zbiorów!
    Lubie osoby, które w takich drobiazgach jak naparstki dostrzegają piekno. Bo rzeczywiscie są pieknie zrobione, niezwykłe:)
    Cieplutko pozdrawiam i miłego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, jestem pod wrażeniem Twoich naparstkowych zbiorów:) Śmiało możesz otworzyć muzeum regionalne naparstków. Niesamowita kolekcja. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ masz potężna kolekcję! Fajna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejkuuuuu!!!! Kochaniutka ile tych naprstków !! Cudne :) Muszę CI gdzies kupić Irlandzki naparstek i to koniecznie :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  26. ależ pięknie kolekcja się rozrosła...wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolekcja naparstkowa cudna tylko pozazdrościć.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Tyle naparstków naraz nie widziałam. Super kolekcja.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny prezent. Ale Twoja kolekcja naparstków imponująca. Jeszcze nie widziałam tylu naraz.Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna kolekcja :) Prezent rzeczywiście bardzo szczodry :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bonito presente! Os dedais são fantásticos.
    Bom fim de semana
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna kolekcja !!! Wszystkie cudnie wyeksponowane . Gratuluję takiej wspaniałej wymianki. Miłej niedzieli !!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale niespodzianka!!!
    Super zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. niesamowita niespodzianka! a naparstki rewelacyjne! no i już niezłą kolekcję posiadasz! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniały prezent,masz niezłą kolekcję naparstków :))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bogata kolekcja naparstkow.Jakie piekne prezenty dostałeś.Miłego wieczoru.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jadziu, Twoja kolekcja naparstków jest naprawdę przebogata. Podziwiam! Zaciekawiła mnie bardzo ta laleczka do wyrobów wełnianych. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. ale zbiór!! podziwiam, bo jest bardzo duza.
    Ja mam w domu jeden i leży bo i tak nie używam:D
    piękne prezenty, a raca na laleczce jest prosta, w mig załapiesz
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniała kolekcja , jest co podziwiać.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniała kolekcja. Ta ostatnia gablotka jest świetna,taka postarzana-bardzo mi sie podoba!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Bonita colección te han enviado Eva.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniała niespodzianka Cię spotkała! Wszystko jest prześliczne, naparstki mnie zachwycają :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Prezenty niesamowite, a te wypukłe naparstki są przecudne cudne ! Jak Ci zabraknie ściany, to się przebijesz do syna ;)
    Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kochana otrzymałaś wspaniały prezent. Ja mam dla Ciebie (gdybyś chciała) naparstek z USA, z Salem. Wygląda jakby był zrobiony ze złota :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Upominki super,z samego serducha, pasja super- mało zajmują miejsca są nie tuzinkowe te Twoje naparstki- piękne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  46. Magnifico, gostei de ver estes belos dedais.
    Um abraço e continuação de uma boa semana.

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowne naparstki dostałaś....Takie niespodzianki są wspaniałe....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  48. Laleczkę posiadam od paru lat. Bardzo przydatny gadżet. Na youtube jest sporo filmików jak na tym robić też się tak uczyłam

    OdpowiedzUsuń
  49. Niesamowita kolekcja naparstków!! Piękne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  50. Wspaniały upominek dostałaś, ale Twoja ilość naparstków jest ogromna!!! Kolekcjonowanie naparstków jako kolejne hobby bardzo mnie zaskoczyło i zachwyciło. Pozdrawiam ciepluśko:))

    OdpowiedzUsuń
  51. Kolekcja naprawdę imponująca i jakie ciekawe te naparstki! Ja osobiście nie zbieram , ale moja córka zbiera takie różne maleństwa, w tym ma już kilkanaście naparstków.Życzę by Twoja kolekcja dalej rosła w ciekawe eksponaty i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękną i ogromną masz kolekcję naparstków, zwłaszcza wypukłe mi się podobają. Zaintrygowała mnie laleczka, co na niej można zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  53. Twoja kolekcja jest niesamowita, a naparstek z łabądkiem jest bardzo oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  54. zaglądam i podziwiam:) Twoja kolekcja naparstków jest imponująca! te nowe, włocławskie szczególnie mi się podobają. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń