poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Niespodzianka z Ceuta


Witam!

Jaki czas temu na Facebooku skontaktowała się ze mną Carmela Pastor z Ceuty w Hiszpanii i zaproponowała mi wymianę naparstkową.

Ceuta hiszpańska jednostka administracyjna ,miasto i twierdza położone na afrykańskim cyplu tworzącym Cieśninę Gibraltarską.Jest eksklawą na terytorium Maroka. Ceuta stanowi w zachodniej części skalisty cypel zaś we wschodniej jest to stały ląd.

I zobaczcie jakie piękności naparstkowe otrzymałam od Carmeli:



A teraz foto w grupach:


                                                                                                                                                                                   





Te są z Barcelony





Te ostatnie to mozaika katalońskiego architekta i inżyniera secesyjnego Antoniego Gaudi.
Carmela bardzo,bardzo Ci dziękuję za te wspaniałości.

Muy, muchas gracias!

37 komentarzy:

  1. Swietne zdobycze, rowniez sie kiedys wymianialam z Carmela.Prosiaki mnie zachwycily :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maravilhosos dedais oferecidos pela Carmelia.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wymianka.Bardzo fajne naparstki.
    Prosiaczki są cudne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Naparstki piękne.Pozdrawiam i słoneczka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe naparstki z egzotycznego zakątka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lindos e belos dedais.
    Um abraço e boa Terça-Feira.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja coraz większa. Nawet nie wiedziałam, że "zagłębie naparstkowe" jest takie duże - tyle osób kolekcjonuje, wymienia się itd. Fajne hobby:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, ja nie wiedziałam, że naparstki mogą być tak śliczne i różnorodne. Dla mnie naparstek to był naparstek, metalowy, na palec. A tu takie cudeńka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Todos son muy bonitos, me ha echo muchas gracia la familia telerin, eran los que mandaban a los niño 8 horas a la cama con una canción.
    Vamos a la cama
    que hay que descansar
    para que mañana podamos
    madrugar.

    Besos

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! To niesamowite, jak można ozdobić naparstki! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Big swap :) I lile Carmela's thimbles.
    We swaped 2 years ago. She is so kind friend :)
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  12. Jadzi, zawsze mnie zaskakują Twoje naparstkowe zbiory. Nie miałam pojęcia,że to tak wyrafinowana sztuka. Gratuluję powiększenia kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko podziwiać co jeden naparstek to ładniejszy :)
    Kolekcja powiększa się w zastraszającym tempie ....szkoda,że moja kartek nie bardzo znajomi zapominają wysyłać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam ,że mogą być aż tak ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super kolekcja!Jest co podziwiać, każdy z nich jest wyjątkowy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne :-)
    Jadziu, ile naparstków już zgromadziłaś?

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowite! Cudne naparstki, szczególnie zainteresowały mnie z Gaudim, to dopiero zdobycz!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna wymianka. Super ta Twoja kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie , że Ci się ta wymianka udała - bardzo się cieszę !!!
    I nie bądź zła ale świnek zazdroszczę Ci okrutnie - boskie kłi kłi są !!!
    Buziaki Jadziu moja droga !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czyli kolekcja rośnie, rośnie. Bardzo cenię sobie takie wymianki i gesty od serca. Pozdrawiam ciepluchno:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, niesamowite naparstki, cudne! pogratulować takiej wymianki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej ile radości:) Piękne naparstki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Naparstki są cudowne.Taka kolekcja to skarb.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Patrzę i podziwiam, zastanawiając się, czy po pierwsze - istnieje jakiś katalog naparstków,a po drugie ciekawość mnie zżera ile w sztukach liczy Twoja kolekcja i ile sztuk/ wzorów jest na świecie. Mam wyobraźnię, prawda :)
    Prezenty cudniaste to rzecz oczywista :)
    Buziole w pysiole :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale wspaniała kolekcja, cudne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. O rany ale duza bedzie teraz Twoja kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  27. O rany ale duza bedzie teraz Twoja kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  28. O rany! Ale ich dużo i wszystkie bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniale te naparstki i cudna kolekcja. Pozdrawiam serdecznie. Besos

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne! Te mozaikowe też mam - kupiłam z czeskiej strony :) Ten ostatni biały jest obłędny! I delfinek!

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne . Pozdrawiam cieplutko z nad morza.

    OdpowiedzUsuń