niedziela, 21 stycznia 2018

Skończyłam!!!




Witam!!!

Dwa tygodnie temu udało mi się skończyć "Konie nad strumykiem"Tak byłam przejęta zakończeniem tego haftu,że zapomniałam zrobić zdjęć - kiedy go skończyłam.Więc zrobiłam zdjęcia już oprawionego haftu.
Kiedy ostatnio Wam pokazywałam było tak:





A tak wygląda po skończeniu:






Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie zaczęła kolejnego haftu pomimo,że mam pięć zaczętych:))))))
A oto początki tym razem nie dużego haftu:





Otrzymałam dzięki Joannie Sląskiej takie oto naparstki z Izraela:






Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:)

61 komentarzy:

  1. Jadziu przepięknie wyglada już zrobiony i oprawiony,a paspartu nadaje mu elegancji 😃
    Widzę że coś kwiatowego powstaje,na pewno będzie piękny....
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Konie przepięknie się prezentują w oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny obraz :) Bije z niego taki spokój :)
    Ja mam kilka skończonych prac xxx ale żaden z nich nie doczekał się ramy :( Leżą sobie w szufladzie i czekają na lepsze czasy. Na szczęście kilka jednak wisi, ale tylko te haftowane na drobniejszej kanwie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne koniki :)
    jakies słoneczniki powstają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te konie:))czytam ,że hodujesz ufoki:))ja tak nie potrafię:)muszę skończyć jeden żeby zacząć drugi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadziu piękny haft i śliczne naparstki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Imponujący, piękny obraz!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O quadro ficou maravilhoso e o próximo vai ficar lindo!
    Gosto dos dedais!!!bj

    OdpowiedzUsuń
  9. Jadziu, toż to pełne turbodoładowanie:) Piękny obraz:) A i słonecznik zapowiada się ciekawie:)
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny haft z koniami , a w ramce wyglądają dostojnie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite, piękny temat i cała praca a naparstki prawdziwe perełki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obraz z koniami jak malowany :) śliczny.
    Naparstki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam Cię za cierpliwość i wytrwałość przy tak dużych haftach. Piękny obraz a oprawa dodaje blasku. I kolejne ładne i jednocześnie egzotyczne naparstki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Brawo Jadziu, wspaniały haft! Pięknie prezentuje sie w tej ramie! Widzę że też masz robótkowe ADHD;)
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jadziu! Obraz z konikami jest Przepiękny, Kolejne naparstki są Urocze - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Jadziu konie są cudowne, jesteś niesamowita! Pozdrawiam gorąco ��

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe uchwycona przestrzeń w tym obrazie. Wart uwagi i podziwu.
    A po sloneczniku wnioskuję, że za latem tęsknisz.

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz ogromny talent ! Podziwiam . Konie są przepiękne .

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję ukończenia! Ogrom pracy jest w tym obrazie :) Niech cieszy oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe konie, gratuluję wytrwałości. Naparstki zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny obraz z końmi. Lubię konie bardzo mądre zwierzęta.
    Śliczne naparstki. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. byłam pewna że to będzie wspaniały obraz :)
    Pozdrawiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Naparstki sa cudowne.A koniki sa piekne.Cudna praca.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Jadziu, konie są przeurocze, widać że się nad tym haftem napracowałaś, ale warto było :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękne te konie! a ten nowy to nieduży wg Ciebie? hehe, no ładnie ;) ale masz tempo, naprawdę! naparstki rewelacyjne, jak zawsze zresztą, chyba będziesz mogła otworzyć muzeum naparstków :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Konie przepiękne! Ty, Jadziu możesz mieć "w robocie" i 10 haftów,a każdy skończysz i każdy będzie zachwycał! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ piękne konie:) Ja kocham konie, kiedyś je malowałam:) Naparstki bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Konie wyglądają w oprawie świetnie. gratuluję ukończenia. A naparstki bardzo ciekawe.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podziwiam... cudny obraz... konie jak żywe
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne konie! cudowny haft, a koniki jak żywe :)
    I naparstki kolejne cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękny obraz!!!Cudowny haft!!! Wspaniałe naparstki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ piękne te konie! Wspaniały haft i jaki pracochłonny. Ciekawa jestem następnych prac. Ciekawe naparstki,fajnie mieć takie hobby. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny obrazek. Gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojejojej, ależ one cudne są, znam taką jedną, co dałaby się za nie pochalastać,ale to już chyba wspominałam. Zatem koniecznie muszę jej kiedyś takie wydziabać w senesie koniki, póki co chylę czoła !!!
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniały obraz, gratuluję talentu i cierpliwości, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Maravilhoso quadro! Os dedais são fantásticos!
    Beijo

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie się prezentuje! A ja muszę się pochwalić, że dziś mój ukończony haft wróci od oprawy :)

    http://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Konie piękne! Ciekawa jestem kolejnego wzoru.
    Naparstki super! Ślę serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow, jestem pod wrażeniem! Konie prezentują się cudownie!
    Jesteś prawdziwą artystką, a takowe zawsze mają zaczętych parę prac :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję ukończenia haftu! Pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiekne konie. A naparstków już zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Hermoso cuadro de caballos un trabajo muy bien hecho.
    Los dedales son maravillosos.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  43. Koniki pięknie się prezentują.
    Jadziu, Ty też masz ręczne adhd :) Cały czas coś robisz.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniałe koniki, no i oprawa perfekcyjna a razem to prawdziwe cudo!

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudne!!! Ile to pracy!! Pięknie sie prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Haft jest przesliczny jestem pod wrażeniem.Za każdym razem zaskakujesz cudownymi haftami.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  47. brawo :) koniki prezentują sie znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. wspaniały! Zarówno haft jak i calość

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowny haft z konikami. Cudowny !!! Jestem pod wrażeniem ... jak pięknie to wyszło.

    OdpowiedzUsuń