poniedziałek, 5 lutego 2018

Słoneczniki!!



Witam!

Ponieważ, jak pisałam wcześniej, mam kilka projektów hafciarskich,które robię w zależności na co mam ochotę.Dzisiaj pokaże Wam nie duże postępy w hafcie"Słoneczniki:.Ostatnio było tak:





A na dzień dzisiejszy jest tak:





Na Facebooku brałam udział w zabawie świątecznej-wymiany naparstkowej. Ja wylosowałam Choco Malou z Meksyku i otrzymałam od niej naparstki,które będę Wam sukcesywnie prezentować:





I na koniec dwie ostatnie książki ,cztero-tomowej sagi Agnieszki Krawczyk,które gorąco Wam polecam:








Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:)

34 komentarze:

  1. Piękny słonecznik powstaje!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne słoneczniki lecą do przodu:)
    buziaki Jadziu

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny słonecznik:))))ja właśnie skończyłam "Dziewczynę z Brooklynu"Musso i jestem jeszcze pod jej wrażeniem:))))super się czytało:)polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Cię Jadziu za te wielkie hafty!
    Będą piękne słoneczniki :-)
    Naparstki urocze.
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny słonecznik u Ciebie rozkwita i do tego w cudnym kolorze:-)
    Naparstki są urocze, a najlepszy jest pluto:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. o rany, ale ten słonecznik pomarańczowy :) a mój na balkonie niestety usechł, biedak... a te naparstki w ogóle nie mają klasycznego kształtu ;) dużo ich wylosowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chciałabym mieć takie postępy w hafcie jak Ty :) Piękne słoneczniki powstają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadzia, kiedy Ty masz czas na czytanie, dzierganie i inne rękodzieło.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jadziu, ależ jesteś pracusiem! Ślicznie będzie wyglądał ten słonecznik! Jestem ciekawa końca!

    OdpowiedzUsuń
  10. hehehe widzę że stosujemy tę samą metodę w wyszywaniu, też mam kilka(naście) prac rozpoczętych i wybieram tą na którą mam w danym momencie ochotę :-)
    sporo przybyło w tych ślicznych słonecznikach :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słoneczniki będa cudne. Ja również w zależności od nastroju , dziergam , haftuję lub szyję i przeplatam to czytaniem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny słonecznik powstaje! Dużo przybyło:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Słoneczniki będą śliczne
    Przede mną ciągle ostatnia część sagi

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny kwiatuszek powstaje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że skoro jest mało dni słonecznych, to nie czekasz na łaskawość pogody, tylko wyszywasznamiastkę słońca.

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz cierpliwość do tych haftow.
    Piękne kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jadziu! Bardzo Dużo przybyło Ci Słonecznika, A Naparstki Są Cudowne - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Pewnie w naparstkach masz cały świat. Piękne hobby. Słoneczniki nieśmiało ale zaczynają u Ciebie kwitnąć.

    OdpowiedzUsuń
  19. Słonecznika przybyło masz cierpliwość do tych x podziwiam.
    Naparstki u Ciebie rewelacyjne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny będzie ten słonecznik, uwielbiam te kwiaty. Naparstki bardzo nietypowe, ale podglądając naparstkowe skarby u Ciebie i Ani Kurtasz przekonałam się, że przybierają niesamowite formy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Delikatne słoneczniki ! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. O girassol será lindo como tantos outros bordados que já fez.
    Beijinhos

    OdpowiedzUsuń
  23. Już widać, że efekt będzie rewelacyjny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Słoneczniki zapowiadają się wielce ciekawie. Czekam na efekty i nieustająco podziwiam cierpliwość!
    Bardzo jestem ciekawa, co tam jeszcze masz ślicznego od Choco Malu! Lubię wymianki z Nią :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Będą piękne! bo to w końcu słoneczniki:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Haftu pięknie przybyło.
    Lubię A. Krawczyk, ale tych książek jeszcze nie czytałam, na pewno podczas następnej wizyty w bibliotece wypożyczę. Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Haft piękny,też będę kibicować jego jak najszybszemu ukończeniu. Naparstki cudne! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny hafcik powstaje ! Naparstki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń