poniedziałek, 20 sierpnia 2018

Siatka na zakupy:)



Witam!

Te upały mnie dobijają!!  A Was???
Przeglądając Wasze blogi natknęłam się u Oli na przepiękną siatkę wykonaną szydełkiem!!! I ja postanowiłam sobie zrobić również siatkę.Zrobiłam ją z resztek wełny-niestety nie wiem jakiej szydełkiem nr 4.
Oto kolejne etapy mojej pracy:








W pracy nad siatką posiłkowałam się filmem na YouTube:) Bardzo jestem zadowolona z tej siatki-przypomina mi dawne czasy:)))))

Z Ewą z bloga-tutaj umówiłyśmy się na wymiankę książkową.Ja oprócz książek dostałam jeszcze przepiękne prezenty:







Ewuniu,bardzo Ci dziękuję za te prezenty ale "Łapaczki" nie będą przeze mnie używane-zdobią moją kuchnię:))

I chciałabym się jeszcze pochwalić naparstkami jakie otrzymałam od Iwonki :



Z Iwonką spotkałyśmy się na święcie ceramiki bolesławieckiej,ale o tym w następnym poście:)

Dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:)

32 komentarze:

  1. I masz teraz prawdziwą siatkę: jak sama nazwa wskazuje.. :)Świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna siatka, pomieści dużo zakupów ;)), pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna siatka:) "Łapki" używaj - zawsze możesz dostać kolejne:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Po erze reklamówek , nastał nareszcie czas na torby i tachajki wielorazowego użytku.Bardzo mi sie to podoba i niejednokrotnie patrzę w sklepie na niektóre takie tworki z zazdrością.
    No i Twoja siatka do tych do pozazdroszczenia należy.Tym bardziej, że siatki do rzeczy dużych a niezbyt ciężkich są chyba wygodniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Siatka kapitalna. Moja babcia miała taką z żyłki, jeszcze pamiętam jak ciągła jak się nią oberwało od babci :D Fajne dodatki dostałaś do książkowej wymianki :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, niewątpliwie Twoja siatka przypomina tamte z dawnych lat, Jadziu! Mnie się bardzo podoba, może też się skuszę; mam parę wzorów, które tylko czekają na realizację. Upały w tym roku wszystkim dają się we znaki, i komary, aż nie wiem co bardziej. Świetne wymianki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantástico trabalho! A rede ficou linda
    Bonitos presente, os dedais são muito bonitos.
    Beijo

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie te upały też dobijają;((( Siateczka piękna, szczególnie dla kogoś, kto nie włada szydełkiem, tak jak ja. Naparstki super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jadziu! Super siateczka, Uchwytki są Przepiękne, A Naparstki są Urocze - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Siatka świetna. Fajny zestaw kolorystyczny. Naparstki bardzo ładne i nie powtarzalne. Upały też mnie dobijają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny przydaś na zakupy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie torba przypomina dawne czasy:) kiedyś miałam taki siatkowy worek w kolorze niebieskim. Świetnie wyszła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna torba i jaka praktyczna:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Upały kocham, torba wymiata i na pewno jest przedmiotem wspomnień pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta torba jest wspaniała.Naparski są cudowne.Jak zawsze wszystko jest tu piękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Un trabajo bonito de la bolsa de red, y unos regalos preciosos , los dedales son muy bonitos que aumenta su colección
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna siatka! U mnie też przywołała wspomnienia dawnych czasów. Wymianka świetna!Też mam te cudowne łapaczki od Ewuni i również ani myślę ich używać, są zbyt piękne.
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna siatka i tak samo pamiętam ją z dawnych czasów- lepsze od każdej reklamówki, a i nie produkuje się kolejnych śmieci:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. książki wyglądają bardzo zachęcająco, zwłaszcza ten sekret :) takie siatki są najlepsze, żadne tam foliówki! popieram! a do tego świetnie wygląda ta siatka :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo udana siatka. Miło mi że cię zainspirowałam. Pozdrawiam. Ola

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajniutka ta siatka! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Siatka rewelacyjna i masz rację - kojarzy się z dawnymi czasami. Piękne naparstki!
    Święto ceramiki bolesławieckiej - super impreza!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  23. Siatka wyszła rewelacyjnie!
    Naparstki od Iwonki piękne!
    No, w tym roku Bolesławiec naparstkami nie rozpieszczał...:(

    OdpowiedzUsuń
  24. Woow śliczna jest ta siatka. Jeśli o mnie chodzi to zamiast czerwonych uszek miałabym niebieskie - no bo to mój ulubiony kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna ta siatka, taka "posh". Naparstki piękne, mam taki zestawik również od Iwonki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Super siatka! Prezenty wspaniałe! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    เว็บ พนัน

    OdpowiedzUsuń