wtorek, 16 marca 2021

Naparstki:)



Witam:)


Na blogu http://xgalaktyka2.blogspot.com/  zostało ogłoszone candy naparstkowe:


Korzystając z tego candy chciałabym Wam pokazać moje zbiory naparstków, które umieszczone są na półkach na ścianie oraz w specjalnej kuli:)
Tak to wygląda:






W tej kuli znajdują się naparstki srebrne oraz rosyjskie ręcznie malowane:)



A tutaj już są naparstki przykryte:


A w tej kuli znajdują się naparstki ręcznie malowane przez PasjaArt:




Zbieranie naparstków to moja pasja - niestety w dzisiejszych czasach coraz trudniej je zdobyć:)

Dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:)

23 komentarze:

  1. Jadziu wspaniała kolekcja jakie super gablotki - no i te kopuły świetna sprawa można sobie postawić je wszędzie i podziwiać - podziwiać :) szkoda że zdjęć nie można powiększyć i nie mogę dokładnie popodziwiać ...
    pozdrawiam i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bellos dedales y las estanterías y bola es una gran colección.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  3. ogromne zbiory szkoda nie powiedziałaś liczby Jadziu:)
    pięknie na tych półeczkach

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo duża kolekcja, naparstki zwierzęta najbardziej mi się podobają i ten z koroną🤩 jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! Wspaniała kolekcja naparstków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kolekcja i świetnie wyeksponowana. Pozdrawiam serdecznie 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie eksponujesz swoje naparstki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała kolekcja !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna kolekcja wspaniale pokazana!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w candy, a Twoja kolekcja imponująca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Imponująca kolekcja naparstków pięknie wyeksponowana! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Imponujący zbiór! powodzenia w candy:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jadziu, zbiór niesamowity! Piękną masz pasję, niespotykaną. Gratuluję i życzę wygranej w Candy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze miałam ochotę obejrzeć je wszystkie naraz. Bardzo imponujący zbiór. Masz jakiś szczególnie ulubiony? Masz jakiś z jakąś niesamowitą historią?

    OdpowiedzUsuń
  15. O rany, jestem pod wrażeniem! Piękny zbiór! Powodzenia w candy.
    Buziaczki Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantástica coleção de dedais!
    Gosto muito.
    Beijo

    OdpowiedzUsuń
  17. I like all of theme :)
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  18. Imponująca kolekcja, Twoje naparstki są piękne. Na palcu zawsze mi to przeszkadzało, ale jest na co popatrzeć. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezwykła kolekcja jestem nią zachwycona. Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń