czwartek, 19 maja 2016

Skończone ale nie oprawione!!!


Witam!

Skończyłam obrazek Lenarta i poszedł do oprawy.Wyszywałam go na aidzie 14 nićmi DMC. Było tak:






A jest tak:








Pisałam Wam wcześniej,że brałam udział w międzynarodowej wymiance naparstkowej. Zostałam wylosowana przez Pamelę z Chile - i naparstki jakie od niej dostałam pokazywałam w poprzednich postach - i Arlettę z Kostaryki.Od niej otrzymałam takie oto naparstki:




















Bardzo jestem zadowolona z tej wymianki, gdyż tym sposobem do swojej kolekcji dołączyły naparstki z Kostaryki-a z tamtego "końca świata" jeszcze nie miałam.

I na koniec chciałabym Wam pokazać obraz wyhaftowanego Papieża,który również zrobiłam w prezencie jakiś czas temu ale jeszcze go nie prezentowałam.Obraz wyszyty nićmi DMC na kanwie 16.










Bardzo dziękuję Wam,że tu zaglądacie i zostawiacie tak wspaniałe komentarze:))

40 komentarzy:

  1. Jadziu! Jestem pełna podziwu dla tych misternych haftów :)
    Pięknie i szybko je wykonujesz oraz ślicznie oprawiasz :)
    A naparstki niepowtarzalne...
    Pozdrowionka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten obraz Jana Pawła II też chodził mi po głowie. To było krótko po ogłoszeniu go Świętym, ale jakoś ostatnio z xxx mi nie po drodze.
    Obrazek z dziewczyną i psem jest śliczny :)) Pewnie oprawa doda mu należnego blasku :)
    Naparstków masz już pewnie pokaźną kolekcję :) Gdzieś je eksponujesz, tzn. czy mają jakąś specjalną półeczkę?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadziu, podziwiam Twoje hafty a przy tym cierpliwość do takiej pracy. Mistrzostwo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. oj pracowita mróweczka z ciebie Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafty śliczne Jadziu prezentujesz. Sporo pracy z nimi miałaś, ale szybciutko się uwinęłaś.
    Naparstki niepowtarzalne. Fjna wymianka.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne hafty.Jestem nimi zauroczona.Kolekcja nsparstkow Tobie sie powiekszaJadziu ile masz w swojej kolekcji naparstkow? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jadziu!
    Nic tylko podziwiać. Naprawdę urocze hafty i piękna kolekcja naparstów.
    Podziwiam szczerze:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Hafty wyglądają wspaniale:) Dziewczyna z psem jest tak delikatna i zwiewna, że aż niesamowite...Naparstki cudne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe haftowane obrazy.Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękności tu pokazujesz :) Twoja kolekcja wygląda na imponującą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne hafty,jest co podziwiać,napracowałaś się przy nich bardzo duzo. Kolekcja Ci rośnie, piękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny jest ten obrazek kobieta z psem:)bardzo fajne ma kolory:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczny hafcik, dla mnie to styl wintage. Delikatne kolory, bardzo mi się podoba. Podobają mi się także wszystkie naparstki, które dostałaś z wymianki. Nie wiedziałam, że to taka międzynarodowa, naparstkowa klika:)) Taki kawał świata przyleciały. Chile, Kostaryka to kraje, o których się tylko czyta:) Super zabawa, gratuluję.
    Naparstki u Oxigry, oglądałam wczoraj na jej blogu i pomyślałam sobie o Tobie:) Okazuje się, że i Oxigra o Tobie pomyślała, cudnie i cudne jej naparstki.
    Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są te haftowane obrazki.Naparstki prześliczne.Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  15. El trabajo de punto de cruz es una maravilla.
    Bonita colección de dedales.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje hafty są cudowne!!!! Podziwiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna wymianka!
    Bardzo delikatny i subtelny ten haft Lanarte. Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne hafty. Tylko szkoda papieża na taką ramkę, która zasłania tak dużo haftu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Parabéns pelos magníficos bordados. O Papa João Paulo II está excelente.
    Bonitos dedais
    Bom fim de semana
    Bjs

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jadziu, piękne obrazy! Cudnie Ci to wychodzi! a naparstki rewelacja...fajnie tak wymieniać się międzynarodowo! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale pięknie to wyszło :)
    Taki romatyczny obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Excelente trabalho e belos dedais.
    Um abraço e boa semana.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jagodko Kochana, Twoje hafty to sa prawdziwe arcydziela !!!Podziwiam i chyle glowe Kochana :* Buziaczki p.s wybacz ze brak Polskich znakow,ale jestem w pracy i nie ma tu PL klawiatury zainstalowanej:(

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe hafty. Ten pierwszy obraz zachwycił mnie szczególnie! Cudowny wprost. Mogę sobie wyobrazić ile wysiłku trzeba włożyć by powstało takie dzieło.
    A naparstki imponujące:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo jestem ciekawa, jak będzie wyglądał obraz Lenarta oprawiony. Naparstki wspaniałe. Gratuluję wymianki.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Admin, if not okay please remove!

    Our facebook group “selfless” is spending this month spreading awareness on prostate cancer & research with a custom t-shirt design. Purchase proceeds will go to cancer.org, as listed on the shirt and shirt design.

    www.teespring.com/prostate-cancer-research

    OdpowiedzUsuń
  28. Musze się jednak przerzucić na DMC. Przepiękne hafty!
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne są Twoje hafty. Kiedy Ty to wszystko robisz? są przecież tak pracochłonne. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem pod ogromnym wrażeniem, obrazek Lenarta cudowny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny obrazek i bardzo sympatyczny efekt wymianki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też mam 6 naparstków z Costa Rica i to od tej samej hihi
    dziewczyny co Ty - hafcik extra będzie ;) A JanPaweł 2 - WoOOw
    przepiękny jest - buziaki Jadziu :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Potrafisz cudnie haftować. Podarunki na pewno bardzo Cię ucieszyły.

    OdpowiedzUsuń
  34. Przeuroczy obrazek z dziewczyną i psem!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowności !
    A naparstki niesamowite. :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow ale imponującą kolekcja naparstków !! Podziwiam hafciki, bardzo eleganckie i nietuzinkowe!! Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  37. Super naparstkowe łupy i jakie solidne zasilenie kolekcji!

    OdpowiedzUsuń