niedziela, 15 października 2017

Sal,wygrana candy i prezenty:)



Witam!

Sylwia na blogu http://rudamamaijejpasje.blogspot.com/ ogłosiła "Sal kawowy" na który postanowiłam się zapisać.Do 15-ego każdego miesiąca będziemy pokazywać postępy w haftowaniu.Tym razem postanowiłam ,że najpierw zrobię całe obramowanie obrazka,a potem będę"wszywać" obrazki.Końcowy efekt ma być taki:





Mój początek wygląda tak:





Chciałabym się pochwalić,że na blogu u Magdy http://moj-swiat-rekodziela.blogspot.com/ wygrałam  Candy!!! I oto co dostałam:







Magda bardzo Ci dziękuję za przepiękną niespodziankę:)))
Z okazji moich imienin otrzymałam taką oto niespodziankę:
Wspaniale pachnąca świeczka:



 Dwie przepiękne broszki:

 Oraz kanwa i nici:


Ewcia bardzo Ci dziękuję,zrobiłaś mi ogromną niespodziankę!!!!

Taki oto przepiękny bukiet otrzymałam od Generała z Anglii!!


Generał Dziękuję!!!!!


A to jeszcze naparsteczki z Taszkentu:))



I jeszcze chciałabym Wam polecić fajną książkę o przyjaźni,o którą w tych czasach jest bardzo trudno:





Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:))

36 komentarzy:

  1. wszystkiego pięknego Jadziu z okazji imieninek:)
    piekne to wszystko:)powodzenia w salu,fajny jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat!!!
    Przepiękne prezenty dotarły do Ciebie:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego w dniu imienin!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadziu, spełnienia marzeń :-)
    Sal zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sal zapowiada się pięknie. Ciekawy temat.
    Jadziu , spełnienia marzeń i duuuużo uśmiechu na co dzień.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super prezenty,wszystkiego najlepszego ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się piękny haft :) Świetne prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego Jadziu:) Ramka rzeczywiście fajnie na poczatek wyglada, ale nie wiem, czy zauważyłaś, że w kilku miejscach wzorek kawki zachodzi na ramkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prezenty! A haft z SAL-u zapowiada się ślicznie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego Jadziu :) Piękne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Upominki super,serdeczności przesyłam Jadziu, ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful gift!
    The thimbles are very interesting.
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe prezenty Jadziu ❤
    Wszystkiego co najlepsze Ci życzę 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje niespodzianek i serdeczności poimieninowe przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęściara z Ciebie. To chyba nie pierwsze Candy, które wygrałas :).
    Naparstki cudne.
    Wszystkiego najlepszego z okazji imienin :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo jestem ciekawa tego haftu w ramach salu kawowego! Już sama ramka mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego dobrego po imieninach i spełnienia marzeń.
    Piękne prezenty otrzymałaś gratuluję.Będzie świetny hafcik kawowy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego Jadziu . Obrazek jest piękny i szybko poczyniłaś pierwsze kroki. Powodzenia w dalszym haftowaniu . Naparstki są superowe. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego! Śliczny prezent, a obrazek kawowy zapowiada się cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Originales trabajos y los dedales son muy lindos.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  23. Obrazek będzie cudny!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje Kochana :* Boże a ja nadal mam Twoją przesykę, no nie mogę się zabrać, jakaś głupia jestem. Muszę się wziąć i poszukać kartonik

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne upominki, z takiej wygranej każdy byłby zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego :)Wygrana z pewnością sprawiał radość.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapowiada się bardzo ciekawe wyzwanie Jadziu :) Przepiękne prezenty dostałaś - gratuluję wygranej :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. kawki znam, choć nigdy nie haftowałam :) powodzenia! a buteleczka z lawendą jest prześliczna!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ju nie mogę się doczekać postępów.

    OdpowiedzUsuń