poniedziałek, 15 stycznia 2018

Sal,obrusik,książka:)



Witam!!

Do dzisiaj jest termin pokazania sallu jaki  zorganizowała Ruda Mama.A oto moje postępy w tej zabawie:





Chciałabym Wam pokazać obrusik jaki zrobiłam na szydełku dla mojej przyjaciółki Janki.Wcześniej widzieliście go w częściach a teraz pokazuje już skończony:





Chciałabym też Wam polecić fantastyczną książkę Agnieszki Krawczyk pt:"Siostry" Jest to pierwszy tom-powiedziałabym 4 tomowej sagi.Czyta się fantastycznie-nie można się od niej oderwać!!





Parę dni temu otrzymałam naparstek z Omanu - jest to mój pierwszy naparstek z tego kraju:





Dziękuję za wszystkie kometarze i za to,że tu zaglądacie:)

36 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają takie kawowe hafty i gdybym sama miała trochę więcej czasu pewnie bym się za coś takiego sama zabrała. Obrus śliczny i pracochłonny. Wspaniały prezent. Mój dopiero tak w połowie połączony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow salu przybywa magicznie naparstek cudny:)
    no serweta marzenie zazdraszczam przyjaciółce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sal szybko skończysz:) Piękny obrus:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kawki u Ciebie! I już masz ich tak dużo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wybór kawek :)A obrus przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne postępy :) Muszę w końcu oprawić te swoje kawki i herbatki, bo obrazki są naprawdę świetne :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace pokazujesz Jadziu w nowym roku.Obrus z elementów wspaniały,haft urzekający. Naparstek podziwiam,jak biżuterię,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. o, naparstek z Omanu! biorąc pod uwagę że ostatnio byłam tam 1,5 tyg przyjrzałam mu się dokładnie i nie mam pojęcia co to za budowla, chyba nie meczet? było powiedziane z którego miasta ten naparstek? wygląda trochę jak brama... może jedna z bram Maskatu? bo dzbaneczek na drugiej stronie to taki typowy dzban na kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wychodzi sal i obrusik cudny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny obrus! Podziwiam Jadziu i wstydzę się, bo mój leży i czeka na zainteresowanie;) Przepiękny naparstek!
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haft rośnie w ekspresowym tempie! Ale ten obrus... po prostu WOW :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny obrus
    Sagę znam, choć jeszcze przede mną ostania część

    OdpowiedzUsuń
  13. Jadziu, obrus dla koleżanki jest z efektem wow! Ja nie mam cierpliwości do robienia elementów. Twój wyszedł pięknie.
    Haft kawowy idealnie wpasuje się do kawowego kącika :)
    A naparstek jest bardzo interesujący. Wygląda jak wyrób jubilerski.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki obrus piękny!!!A naparstek to istne cacko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hafcik świetny ale obrus rewelacja.Normalnie zazdraszczam Janeczce :)
    Naparstek cudny , ja przegapiłam .

    OdpowiedzUsuń
  16. Jadziu! Sal jest Piękny ,A ten obrus to po prostu Arcydzieło, Naparstek Jest Cudowny - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Krzyżyki jak zwykle piękne, ale obrus skradł moje serce. CUDNY jest.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jadziu, pędzisz jak burza:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jadziu, SAL rośnie w oczach, ale ten obrus.... skradł moje serce, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sal świetny, jestem fanką wzoru!
    Ależ masz Kochana cierpliwość - przepiękny obrus! Przyznaj się ile czasu zajęła Ci praca nad nim?
    Naparstek z Omanu - cu deń ko! Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny naparstek dostałaś. Obrus podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne hafciki!!!Cudowny obrus!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekny sal rosnie a obrusik cudny.Naparstki sa niesamowite.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. A toalha de crochê preciosa, o dedal de Omã é maravilhoso!.
    Beijo

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczny obrus... ostatnio wydziergałam bieżnik z 50 elementów i miałam dosyć a tu proszę... jak ich dużo
    sal też mi się podoba :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny obrus,śliczny hafcik,naparstek super...

    OdpowiedzUsuń
  27. Partilhas variadas e interessantes!!!
    ...
    Termino aqui o nosso passeio pelo LUSO:
    https://crocheteandomomentos.blogspot.pt/2018/01/villa-missi-no-luso.html

    Ovo estrelado só há um mas … experimentar esta sugestão pode ser bem agradável:
    https://ospetiscosdagracinha.blogspot.pt/2018/01/ovo-estrelado-no-forno.html

    Bj e ... sinta-se bem FELIZ!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne prace, obrus robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Amazing work, amaing thimble.
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny ten obrus z elementów :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pisałam komentarz wcześniej, a tu nie ma?naparstki sa odjazdowe, haft cudnie się zapowiada pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  32. motyw wymiata:) jest piękny:) W moich pracach też często wykorzystuje motyw kawowy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Hermosos trabajos y muy bonitos los dedales.
    Besos

    OdpowiedzUsuń