poniedziałek, 14 maja 2018

Oberwanie chmury:(((Skończyłam i zaczęłam:)



Witam!

W Bolesławcu 11 maja było oberwanie chmury wraz z gradobiciem. Pół godziny strachu i zalane moje piwnice:(((Tak to wyglądało:







Skończyłam haft "Wiewiórka":)
Tak wyglądała jak pokazywałam ostatnio:





A tak wygląda po skończeniu:




Pozostało tylko oprawienie:)

Zaczęłam też nowy projekt:) Jestem ciekawa czy zgadniecie co to jest???Reniu masz zakaz w zgadywance:)))




Skończyłam też tajny projekt o którym pisałam we wcześniejszych postach,ale dopiero pokażę Wam go po 16 czerwca i na razie mam dość igły:)))))

Będąc na spotkaniu naparstkozbieraczy w Warszawie, dzięki uprzejmości 
Agnieszki ,stałam się posiadaczką takich oto szklanych naparstków:




Bardzo Ci dziękuję Agnieszko:)

Dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:))

42 komentarze:

  1. wow cudności:)wiewiórka przecudna:)
    dzieki za zakaz:)widziałam tę wodę już miałąm dzwonić coś okropnego:(wpółczuję/
    buziaki Jadziu

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiewiór jest superaśny. A pogoda robi nieziemskie niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiewióra bardzo sympatyczna,a hafcik to mi na tęczowego zwierzaka wygląda, chyba pies:-)
    Powodzi niezazdroszczę. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiewióra jest rewelacyjna!
    Ja również stawiam na jakiegoś tęczowego zwierzaka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała wiewióra!
    A anomalia pogodowe zdarzają się coraz częściej...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwierzaki w sweterkach to moje marzenie.
    A na kolejnym obrazku barwnie.
    Mnie też się nie chce igły trzymać w ręku ,czyli nie jestem odosobniona .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiewióra cudna!
    współczuję zalanej piwnicy

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadziu ale Cię oberwanie chmury nawidziło ach tyle wody na raz stanowczo za dużo współczuję zalania piwnicy ... anomalia nas nawiedzają stanowczo za ciepło i w jednych rejonach mamy zanadto wody, a w innym pustynia.
    Jadziu super wiewiórka powstała to może teraz papuga ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka super wiewióreczka... Zalania współczuję, u nas też tak zalało, ale na szczęście nie mnie bo ja mieszkam na "górze" miasta i wszystko spływa w dół.

    OdpowiedzUsuń
  10. a u mnie susza.......piękny obrazek

    OdpowiedzUsuń
  11. W mojej okolicy potrzeba deszczu, a u Ciebie zaś za dużo popadało. Bardzo mi przykro z powodu piwnicy. Wiewiórka jest genialna. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Współczuję podtopienia:(. Wiewór cudny. Kiedy byłam małą dziewczynką, chodziłam z babcią do lasu, bo chciałam złapać wiewiórkę i ją trzymac w domu. Oj miała babcia cierpliwość do mnie ;). Te szklane naparstki są śliczne, bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie Twoje hafty zachwycają Jadziu,wiewiórka również.Woda w piwnicy, to nieciekawie. Teraz będziesz miała dużo pracy z suszeniem,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna wiewiórka!!!Współczuję zalanej piwnicy!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza wiewiorka . Pogoda na zaskakuje .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna jest ta wiewióra, następny chyba będzie jakiś tęczowy zwierzak.
    Zalania współczuję.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. As inundações é sempre um mal maior!
    Seus trabalhos estão fantásticos!!!bj

    OdpowiedzUsuń
  18. As inundações é sempre um mal maior!
    Seus trabalhos estão fantásticos!!!bj

    OdpowiedzUsuń
  19. Mais um trabalho fantástico, o esquilo ficou muito bonito.
    Os dedais são maravilhosos.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  20. Jadziu! Współczuję Wam, Macie Horror, Wiewióra jest Super, Naparstki Piękne - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Lamento la situación en que esta todo con las lluvias espero que tu estes bien.
    El bordado esta muy bien
    los dedales son muy bonitos
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzi nie zazdroszczę a sezon dopiero się zaczyna. Hafty piękne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiewiórka cudna,taka wesoła, piękny haft :)
    Co do pogody to i uumnie mnie też było groźnie,oberwanie chmury,gradobicie i też piwnica zalana -;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiewiórka cudna:) A oberwanie chmury faktycznie przerażające... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie twoje hafty są piękne.Wiewiórka jest cudowna.A woda w piwnicy to nic miłego.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, że sytuacja już jakoś opanowana. Współczuję. Podziwiam Twoje hafty, cierpliwość przy pracy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. OOO to było strachu:( Mam nadzieję, ze już wszystko ok! Wiewióreczka cudna w tym sweterku:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna wiewióreczka!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiewiórka super wyglada, a napartski cudowne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Przykro mi z powodu Twojej zalanej piwnicy. Współczuję. Haft ślicznie się prezentuje, a ten którym obecnie pracujesz to strzelam, że jest to jakaś papuga :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Haft jak zawsze idealny . Nowe naparstki są śliczne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nice place, labor and thimbles!
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  33. Zawsze mnie przerażają takie zdjęcia , "chwila" deszczu a potem miesiącami trzeba ze skutkami walczyć...
    Ps wiewiórka fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie też było gradobicie,zniszczył mi zioła,ale już na szczęście odbiły:)ta wiewióra jest świetna:)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Sliczna wiewióreczka. A ja mam prawdziwą, uratowalismy jej życie.
    Taka ulewa to straszne przeżycie, ziemia nie ma czasu wchłonąć takiej ilości wody. Współczuję.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  36. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    starbet football

    OdpowiedzUsuń
  37. Siły natury są czasem przerażające. Dobrze, że nie stało się nic tragicznego.

    http://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Współczuję zalania piwnicy :-(( Wiewiórka - rewelacyjna :-))

    OdpowiedzUsuń
  39. O rety, Jadziu, mam nadzieję, że udało się jak najwięcej odratować.
    Wiewióreczka urocza, bardzo jestem ciekawa tego kolejnego haftu!

    OdpowiedzUsuń
  40. very beautiful and so lovely work :) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  41. Wiewiórka urocza, ale z tą piwnicą to miałaś wielki kłopot, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń