poniedziałek, 14 stycznia 2019

Chwila zamyślenia cd:)



Witam!!!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać dalsze postępy w hafcie"Chwila Zamyślenia":) Kiedy ostatnio pokazywałam Wam wyglądało tak:




A teraz wygląda tak:




Jeszcze troszeczkę i będzie finał:)))

Taki naparstek ostatnio otrzymałam z Malezji:





I jeszcze chciałabym Wam polecić fantastyczne opowiadania polskich pisarek :Zakochane Zakopane"




Fantastyczny relaks przy czytaniu tej pozycji!!!!


Dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:)
/

52 komentarze:

  1. zakwitły słoneczniki....powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Idziesz jak burza... Piękny obrazek się wyłania:)
    Pozdrawiam Jadziu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. ale podciągnęłaś te xxx...cudne

    OdpowiedzUsuń
  4. Haftu przybyło sporo! Faktycznie, niebawem finał. Obraz prezentuje się rewelacyjnie!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Hermoso trabajo de punto y el dedal es muy bonito
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny obraz powstaje! Taki ukwiecony, cudny! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj , jak przyjemnie u Ciebie na kanwie. Patrząc na obrazek, od razu robi się ciepło.
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie przybyło. Będzie piękny obraz.
    Zakochane Zakopane kupiłam synowej pod choinkę, Ona już przeczytała, teraz leży u mnie i czeka aż skończę książkę o Ani Przybylskiej.
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności powstają, haft jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo przybyło :).

    Będzie super :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny motyw na hafcie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj widać postępy widać ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wychodzi ten haft.Masz wiele cierpliwości i dobre oczy:) Jadziu temat jest piękny, tak dużo wokół kwiatów i ta zamyślona dama... To będzie śliczny obraz.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny obraz wyłania się spod igły. Kawał dobrej roboty! Oby tak dalej! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Haft przepiękny, a naparstek z Malezji - cudeńko! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten haft jest piękny:))książkę czytałam i przez nią "wpadłam"w sidła kolejnych polskich pisarek:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Powstaje uroczy hafcik!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jadziu idziesz jak burza :) wnet będziemy podziwiać obraz w całej okazałości :)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten haft jest piękny i pracochłonny, podziwiam postępy! Jestem Ci niezmiernie wdzięczna,że swego czasu poleciłaś "Stację Jagodno" Karoliny Wilczyńskiej.To bardzo ciepła seria, czytam książki z prawdziwą przyjemnością,aktualnie czekam na część 5. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Obraz piękny, choć jeszcze nie skończony:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie duże postępy poczyniłaś. Ten haft będzie cudny !! Miłego dnia 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Uroczy hafcik.Coraz bliżej do finału.

    OdpowiedzUsuń
  23. Będzie śliczny obraz.Niedługo będzie ukończony:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie przybyło tych iksików. Jeszcze trochę i finał. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. tez chciałabym się tak móc zamyślać wśród tylu kwiatów! śliczny wzorek!

    OdpowiedzUsuń
  26. Um dedal que veio de longe.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  27. Jadziu, idziesz jak burza z tym haftem! Obrazek jest piękny i odciąga od tej zimowej rzeczywistości. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny, romantyczny haft!
    Naparstek najlepszy - bardzo ładny wzór i kolor!
    Ślę serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obraz jest śliczny. Jak zawsze podziwiam kunszt hafciarski, cierpliwość. Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Parabéns por mais um excelente trabalho!
    O dedal é lindo.
    Bjs

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny obraz i oczywiście Twoje doskonałe wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  32. Jadziu widoczek coraz piękniejszy te kwiatki urocze :) Mi w książce zabrakło czegoś wspólnego- łączącego na zakończenie, choć zdaję sobie sprawę że nie taki był cel tych opowiadań ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Niezmiennie jestem pod wrażeniem, jak Ci szybko idzie to wyszywanie i co chwilkę nowy obrazek haftujesz. Ten będzie cudny:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jadziu zazdroszczę Tobie talentu do wyszywania. Cudo !!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie wychodzi ten obraz :) Też go kiedyś haftowałam na prezent, ale w trochę... hmmm... rozszerzonej wersji :))))Kiedy teraz zobaczyłam Twój haft, zapragnęłam wyhaftować go ponownie, tym razem już dla siebie :) Ale raczej będzie to ponownie ta "moja" wersja tego obrazu, powtórzę go raz jeszcze :D Namordowałam się z nim, ale było warto :) Ciekawa jestem Twojego gotowego haftu i oprawy. Dla mnie oprawa to zawsze dramat, nie mam za grosz wyczucia...

    OdpowiedzUsuń
  36. Aaaa... i jeszcze dopiszę: Tygrys PRZEPIĘKNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ależ piekny ten haft!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jadziu twój haft zachwyca. Nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie prezentuje się ten haft, Jadziu!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ależ masz tempo szalona hafciarko :)
    Podziwiam i zazdroszczę naparstka oczywiście:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  41. Podziwiam Twoje tempo, a obraz piękny i pachnie latem :)
    Książkę przeczytałam od razu po wydaniu. Kolekcja naparstków stale Ci się powiększa i tym razem znowu perełka Ci się trafiła :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Hi dear!
    Your post is very nice.
    If you want to follow each other, write me on my blog.
    https://belyfashionadress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Finalizacja takiego dzieła musi dawać ogromną satysfakcję. Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń