poniedziałek, 6 maja 2019

Kolejny oprawiony:)



Witam!

Chciałam Wam pokazać kolorowego pieska,którego przyniosłam od ramiarza.Wygląda tak:





No i jak Wam się podoba???

Trochę przybyło krzyżyków w Sarze Moon.Było tak:





A jest tak:




Na Facebooku brałam udział w wymiance naparstkowej i takie piękności otrzymałam od Marii z Saragossy :







Chciałabym również Wam polecić kolejne dwa tomy "Stacji Jagodno" Karoliny Wilczyńskiej:








15 maja jest premiera 9-tego tomu tej wspaniałej sagi:)

Dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:)


23 komentarze:

  1. Przepiękny kolorowy pies! Świetnie pasuje ten kolor passe portout i złota ramka! Przybywa, przybywa krzyżyków Sarze Moon, podziwiam Jadziu!Wachlarz z hiszpańskim charakterem!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowy pies piękny i oprawa też świetnie dobrana! Sary przybywa, a naparstków zazdroszczę;) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Precioso trabajo de punto de cruz y los dedales son muy lindos
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale wygląda wyhaftowany i oprawiony psiak. Efekt końcowy jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pies jest cudny, ale ja dałabym bardziej stonowane pase. Wydaje mi się ,że troszkę dominuje nad haftem. Jest to oczywiście tylko moje odczucie. To Tobie przede wszystkim ma się podobać. Pozdrawiam serdecznie Jadziu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny następny obrazek,piesek w takich kolorach WOW !!!
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Och jaki piękny! Jadziu, czy Ty masz ścianę ze swoimi obrazami. Jak nie to koniecznie musisz zrobić, bo Twoje obrazy haftem malowane powinny być na widoku i zachwycać każdego!
    Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oprawiony pies wygląda imponująco :) przybyło xxx w Sarze :)Fajne są te Wasze wymianki naparstkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieseł jak malowany, bajkowy, niesamowity:)
    Kolejne cudo też rośnie...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest ta psina i ładnie przybywa drugiego haftu:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorowy piesek w ramce jest cudny . Po oprawie hafty zawsze jeszcze dodatkowo zyskują uroku . Wspaniała wymianka . Zaciekawiłaś mnie tą pozycją czytelniczą.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piesek śliczny, ma idealne proporcje, a te kolory pozytywnie zaskakują. Zainteresowałaś mnie Jadziu sagą, już spisuję i będę szukać, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obraz wygląda zjawiskowo!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Um belíssimo trabalho do cachorro em ponto de cruz.
    Os dedais são lindos.
    Bjs

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejny piękny haft -podziwiam Jadziu Twoje tempo wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny obraz a następny już pięknie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny kolorowy psiak, bardzo ładnie oprawiony! a nowego hafciku przybywa, widać już łebek konia. Piękne te naparstki z Saragossy, kiedyś była taka książka Rękopis znaleziony w Saragossie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealna oprawa dla tego haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Parabéns pelo bordado.
    Recebeu belos dedais.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  20. Pies pięknie się prezentuje w tej złotej ramie. Podoba mi się kontrast między tymi kolorami haftu a złotem. Naparstki cudne, udana wymianka!

    OdpowiedzUsuń