poniedziałek, 2 września 2019

Sara Moon-koniec:)



Witam!!!

Nareszcie dzisiaj u nas oczekiwany deszcz i co najważniejsze jest chłodniej!!!!
Skończyłam haft "Sara Moon".Kiedy pokazywałam Wam ostatnio wyglądał tak:




A teraz zaraz po skończeniu ale przed wypraniem wygląda tak"





Po upraniu i krochmaleniu tak:






Jeszcze tylko oprawa i będzie koniec:)

Kolejny naparstek z serii bajki,ręcznie malowany "Lis i Wilk":





I ostatni tom super książki- Joanny Tekieli pt:"Spotkanie w Pensjonacie Leśna Ostoja"-gorąco Wam polecam:)






Dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie;0

29 komentarzy:

  1. wspaniały haft jestem pod wrażeniem wszystkich tych wzorów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny jest ten haft, a jego delikatność dodaje mu uroku.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny haft, robi wrażenie!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Precioso trabajo y hermoso dedal pintado
    Buena semana
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny Jadziu hafcik taki delikatny - romantyczny :)
    Muszę poszukać tej serii bo nawet tej autorki nic nie czytałam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. cudeńko! taki romantyczny :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne są te wzory:)))masz kolejną perełkę do swojej kolekcji:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny haft, oczarowałaś mnie nim wielce! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Um dedal muito bonito.
    Continuação de bom ponto cruz!
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, romantyczny haft. Kocham konie, a jeszcze z taką kobietą i na dodatek w kwiatach to cos wspaniałego.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny haft delikatny i romantyczny.
    Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny., gratuluję zakończenia. Wielka to radość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały haft! Oprawa jeszcze bardziej wydobędzie jego piękno. Seria Tekieli też mi się bardzo podobała.
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny haft , delikatny i subtelny. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejne cudo wyszło z pod Twoich rąk......coś wspaniałego Jadziu, pozdrawiam ciepło z Mazur Dusia

    OdpowiedzUsuń
  16. Jadziu jesteś niesamowita,haftujesz w tak szybkim tempie, co budzi mój podziw :)
    Obraz jest cudny,a jak mu nadasz oprawę to już będzie WOW !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny, niezwykle delikatny haft!
    Pozdrawiam serdecznie, Jadziu 😃

    OdpowiedzUsuń
  18. Napatrzeć się nie mogę. Co za wspanialy wzór!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny, romantyczny haft. Ciekawe jak będzie w obramowaniu.
    Naparstek cudny. Takich nigdy dość! :) Dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze miałam słabość do obrazów z tej serii, ale do tej pory nie udało mi się żadnego wyszyc. Dlatego z przyjemnością oglądam Twoją pracę.

    OdpowiedzUsuń