sobota, 21 stycznia 2017

Ufff!! skończyłam sierciuchy:))



Witam!!

Nareszcie skończyłam sierściuchy!!! Jestem mega zadowolona.Troszeczkę się nad nimi namęczyłam ale było warto!!!
Tak wyglądały kiedy pokazywałam Wam ostatnim razem:





A tak wyglądają jeszcze przed praniem:






I do góry "nogami":




A tak już po upraniu i wyprasowaniu:









Teraz sierściuchy "udadzą się" do ramiarza i kiedy będą gotowe pokażę je:))

Na Facebooku brałam udział w kolejnej zabawie wymiany naparstków.Tym razem zostałam wylosowana przez Josefinę Benet z Meksyku i dostałam przepiękne naparstki,które będę umieszczać w kolejnych postach:


     
Jeszcze chciałabym się pochwalić półeczką jaką udało mi się kupić na allegro:




Właśnie próbuję ją zagospodarować.Ponieważ jest ona zasuwana pleksi postanowiłam tam umieścić najcenniejsze naparstki:


    
I na koniec polecam Wam wspaniałą książkę Magdaleny Kordel-"Anioł do wynajęcia".Książka lekka,łatwa,wzruszająca i przyjemna:))





Pozdrawiam wszystkich cieplutko:))     

77 komentarzy:

  1. Sierściuchy wyszły no po prostu WOW!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona sierściuchami.Ależ się napracowałaś przy nich :)
    Naparstkowe sówki rewelacyjne.Półeczka bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie to zrobiłaś .ogrom pracy w to włożyłaś .
    Gratuluję efekt jest powalający .

    OdpowiedzUsuń
  4. super te sierściuchy:)
    Jadzieńko co teraz dużego?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadziu, jestem pod takim wrażeniem ,że nie mam słów! Sierścuchy są fantastyczne, tyle pracy, tyle cierpliwości! Podziwiam, podziwiam, podziwiam!I jak na nie patrzę, to też zaczynam marzyć o takim pięknym dużym i pracochłonnym hafcie...
    Dziękuje również za polecenie książki!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że sierściuchy były warte zachodu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wyglądają te wilki, a w ramce to już będzie rewelacja:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny haft nie chcę nawet myśleć ile pracy kosztował. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Imponujący haft.....jestem pod wrażeniem:)
    Ciekawa jestem jego oprawy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Haft śliczny, motywu nie znałam. A naparstki, co mogę powiedzieć? Nie miałam pojęcia o skali tego kolekcjonerstwa, są świetne:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sierściuchy są super:) Gratuluję Ci też nowych naparstków.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo wymagający haft!
    Pięknie się prezentuje w całości :-)
    Czekam na oprawę...

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyszyłaś obraz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny haft, a tempo haftowania masz niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wilki pięknie się prezentują :).

    Super naparstki dostałaś, a półeczka widać, że była udanym zakupem :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Wilki piękne, szybko Ci poszło. Podziwiam Twoją kolekcję naparstków, nawet nie wiedziałam że jest ich taki ogrom i są takie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje z okazji ukończenia tak dużego i pięknego haftu! Koniecznie pokaż go już po oprawie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Jadziu... sierściuchy cudowne! Podziwiam za wytrwałość... u mnie nadal robótkowa posucha, niby coś dłubię, ale... Do polecenia książki się przyłączam, cudna, magiczna... pozwalająca uwierzyć w ludzką dobroć i bezinteresowność.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Sierściuchy wybitnie pracochłonne...
    To czekam na zdjęcia naparstków w nowej szafeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, przepiękne są te wilki, widać, że dużo pracy w nie włożyłaś. Było warto :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sierściuchy powalają na kolana. Rewelacja.
    I gratuluję nowych naparstków i super półeczki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna praca! Wyrazy uznania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jadziu, jestem pod OGROMNYM wrażeniem. Normalnie odjęło mi mowę, dobrze, że mogę palcami poruszać, bo bym nie mogła napisać komentarza :) Haft jest cudny i podziwiam Cię za ogrom pracy, który w niego włożyłaś.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  24. Imponujące sierściuchy!Na prawdę robią wrażenie.Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śerściuchy są imponujące!

    OdpowiedzUsuń
  26. Haft cudowny
    Bardzo ładne naparstki dostałaś
    Książkę też mogę polecić
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Es un trabajo muy laborioso,y los dedales muy hermoso
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  28. Sierściuchy zachwycają. Naparstki bardzo mi się podobają, koniecznie pochwal się kolekcją jak już będzie ustawiona w nowej szafce.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję ukończenia sierściuchów ! Nic tak nie cieszy jak postawienie ostatniego krzyżyka , prawda ?
    Są piękne :)
    Naparstków ciągle przybywa i przybywa ...

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje - haft jest imponujący!
    Sowy prześliczne! :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wilki wspaniale się prezentują!!! Rewelacja~
    Gratuluję ukończenia!

    OdpowiedzUsuń
  32. No to czekamy, aż uzupełnisz szafeczkę i nam ją pokażesz :). Dla mnie ścerściuchy są rewelacyjne,podziwiam Cię za wytrwałośc, cierpliwość i zdolności. Kiedyś próbowałam swoich sił w xxx, ale dziś chyba bym to rzuciła po kilku rządkach.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne sowy! Też mam dwa takie cudaki i bardzo je lubię :)
    Ja również czekam na więcej fotek szafeczki!

    OdpowiedzUsuń
  34. O seu bordado é tão lindo! Os dedais são fantásticos.
    Bom domingo.

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudny haft i z niecierpliwością czekam na pełną szafeczkę:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniały haft. Po oprawie jeszcze lepiej będzie się prezentował.
    Patrząc na Twoje obrazy mam ochotę wrócić do haftowania.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniały hafcik sierściuchy przecudnie Ci wyszły :)Fajna półeczka, a naparstki ciekawe - ale kolekcja się ładnie rozrasta :) Kordel coś czytałam to zapisuję i tę pozycję ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Sierściuchy wyszły fantastycznie. Latami będą cieszyły oczy. Sowie naparstki super, nie mogę się nadziwić takiemu ogromowi wzorów i rodzajów niby zwykłego naparstka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Sierściuchy wspaniałe.Mega talent.A ilość pracy i godziny spędzone przy tym obrazie na pewno nie umywają się do tego ile mój Piotr maluje kubki.Masz cierpliwość Jadziu czego Ci gratuluję i zazdraszczam ;) Nowa półeczka super a na niej najcenniejsze skarby.Dziękuję,że Piotra prace się w niej znalazły <3 Sówki bardzo ciekawe.
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak żywe,warto było robić,super efekt.

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny ten obraz!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Chylę czoła Jadziu przed Twoją cierpliwością przy hafcie. Tyle kolorów, precyzja - gratuluję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Kochana Moja Jadwigo Jagódko , jestes wspaniała malarką, malujesz muliną i igłą bo to dla mnie prawdziwe dzieło sztuki. Jesteś niesamowita ! I Boziuu wybacz mi że zwlekam przesyłką, nie mogę się ogarnąć... pewnie zła na mnie jesteś :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow, brakło mi tchu i nie wiem co napisać! piękności!

    OdpowiedzUsuń
  45. Mega imponujący obraz! Sierściuchy zachwycają, a naparstki mają ciekawy wzór! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem pod wrażeniem Twojej pracy.Haft jest cudowny.Świetne wzory naparstkow.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jestes wielka Jadziu!!! Haft przecudowny, już sam temat jest zachwycajacy, a do tego Twoje wykonanie i wyszedł przecudny obraz, budzący zachwyt.

    OdpowiedzUsuń
  48. wspaniale się prezentują!
    urocze naparstki

    OdpowiedzUsuń
  49. Niesamowity haft! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wilki są niesamowita tak jak i naparstki oraz nowa gablotka ;)
    Też mam w planie taką na cenniejsze okazy bo naprawdę warto - pozDrawiaM :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jesteś fantastyczna!
    Kiedy ty to robisz?
    Jestem pod wrażeniem Twoich prac! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Fantastyczny haft! Piękne naparstki!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  53. O bordado ficou lindo! Bonitos dedais.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  54. Amazing job!
    I have these owls :)
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  55. sierściuchy nawet te nie wykończone wyglądały pięknie, teraz są przepiękne!
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję i podziwiam !!! Haft wyszedł rewelacyjny . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  57. Ale one są cudne,chylę czoła nad mrówczą pracą, jaka wykonałaś, genialne !
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Chylę czoła, cudny haft, a przede wszystkim wyszyty w ekspresowym tempie!
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  59. jejku jakie sliczne <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Przepiękne sierściuchy. Czekam na zdjęcia już w oprawie:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Multum krzyżyków. Piękny haft!
    Czekam na odsłone sierściuchów w ramie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  62. Multum krzyżyków. Piękny haft!
    Czekam na odsłone sierściuchów w ramie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  63. Wilki cudowne. Ciężka praca dała jak zwykle piękny efekt. Przepiękna półeczka na małe cudeńka. A co do książek to polecam "Jeżynowa zima" Sarah Jio :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie mogę wyjść z podziwu Jadziu,że można coś takiego wyhaftować.Przepięknie i wręcz naturalnie Ci wyszły te sierściuchy,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  65. BRAWO!!! Przepiękne dzieło!! W ramie będzie jeszcze piękniej!

    OdpowiedzUsuń
  66. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    เว็บ พนัน

    OdpowiedzUsuń
  67. No proszę , znalazłam piękny obraz. Jestem zachwycona Jadziu. Wilki cudne!

    OdpowiedzUsuń