środa, 25 października 2017

Pomocy!!!!!



Witam!!!

Dzisiaj trochę nietypowy post:))) Dwa dni temu dotarła do mnie przesyłka polecona z taką zawartością:





Po otwarciu buźka mi się uśmiechnęła na widok tych naparsteczków:))
Problem polega na tym,że nie mam zielonego pojęcia komu miałabym podziękować!!!!Na kopercie jest adres od Renaty z Dulczy Małej woj.podkarpackie, a w środku koperty, nie było żadnej wiadomości.Przekopałam internet,skontaktowałam się z niektórymi blogowiczkami i........... nic!!Nikt mi nie umie pomóc!!!Dlatego proszę Was o pomoc celem ustalenia nadawczyni tej tajemniczej przesyłki.A może sama Renata odezwie się do mnie:)
Bardzo się cieszę z tych naparsteczków,ale "gryzie" mnie tajemnicza Renata!!! Liczę na Waszą pomoc:)))

24 komentarze:

  1. Cudowny prezent... pewnie się odezwie z czasem darczyńca
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Napewno wyśledzisz nadawcę tej ślicznej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam co mogłam ..
    Cudny prezent, moja wiara w ludzi rośnie z każdym dniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ci niespodzianka- wspaniała, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tak samo :))parę miesięcy temu dostałam przesyłkę-świecę z lawendą i na przesyłce był adres i kontakt do nadawcy.Zadzwoniłam,ale pani mi powiedziała,że ona nie może zdradzać nadawcy i jeśli wysłał to się odezwie,ale niestety do dziś cisza:)świeca stoi a ja nie wiem od kogo:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny prezent:) Może Pani się odezwie a jak nie to i tak masz wczesnego Mikołaja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mysle ,ze pani sie odezwie.Piekny prezent dostalas Jadziu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Imponująca przesyłka. Takie niespodzianki są najlepsze. Niestety nie pomogę w odszukaniu nadawcy. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jadziu, to chyba dobry Duszek przysłał Ci prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jadziu ciesz sie prezentem, bo piękny:)
    a i to nie ja;D

    OdpowiedzUsuń
  11. masz swojego anioła.................śliczny prezent

    OdpowiedzUsuń
  12. Hermoso regalo de remitente desconocido, yo quiero también tener un remitente desconocido.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna niespodzianka :) ktoś wie co lubisz najbardziej :)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna niespodzianka, ale rozumiem że chciałabyś poznać Anioła. Niestety, to nie ja.Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny prezent! :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. A to niespodzianka! Piękny prezent od Tajemniczej osoby odwiedzającej Twojego bloga. Dobrego Weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam dawać prezenty, ale i dostawać również. A takie nespodziewane to już wogóle rewelacyjna sprawa. Wcale się nie dziwię, że KTOŚ postanowił zrobić niespodziankę akurat Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały prezent Jadziu i jaka cudna niespodzianka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. To ci dopiero niespodzianka!
    Cudowny zestaw.

    OdpowiedzUsuń