poniedziałek, 16 lipca 2018

Gejsza:)



Witam!

Parę postów temu pokazałam Wam zajawkę haftu,który szyłam dla Dusi:)Ponieważ prezent doszedł już do właścicielki-teraz mogę Wam go pokazać:





A to efekt końcowy:





Mam nadzieję,że sprawiłam Dusi trochę radości:)


Na Facebooku została ogłoszona międzynarodowa wymiana  naparstkowa. Zapisałam się na tą wymianę i takie oto prezenty otrzymałam od Pameli Corocan z Chile:











Pamela specjalnie dla mnie uszyła taki oto przepiękny fartuszek:






Dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:)

24 komentarze:

  1. Gostei muito do trabalho com a gueixa.
    Os dedais do Chile são fantásticos.
    Um abraço e boa semana.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    O prazer dos livros

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle przepiękny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś widziałam haft pt. 12 gejsz i bardzo mi się spodobał. Twój jest śliczny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy wzór. Już widziałam na blogu Dusi to dzieło. Myślę, że bardzo fajny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  5. É um trabalho muito bonito. Os dedais do Chile são fantásticos.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny obraz dla Dusi wyszyłaś. Naparsteczki piękne i fartuszek cudnej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haftowany prezent, jak zawsze wyjątkowy, bo ręcznie wykonany :)
    Naparstki cudne. Udana wymianka, no i ten fartuszek - cudeńko! Ślę serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna gejsza i wspaniałe naparstki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft i wspaniałe prezenty, pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  10. Naparstki są śliczniutkie. Zastanawiałam się kuedyś nad tym by je zbierać, kolekcjonować. Na razie pozostaję przy kartkach, kubeczkach i magnesach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny haft !! Kolekcja naparstków powiększa się , a fartuszek bardzo uroczy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gejsza przepiękna! Na pewno ucieszy przyszłą właścicielkę. Kolekcja naparstków wciąż się powiększa, ciekawa jestem czy kiedykolwiek powiesz dość;) Jadziu, czyżby moje jeszcze nie dotarły? Jakby co to pójdę na pocztę i grzeczna nie będę:(
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny kolejny obraz wyhaftowałaś. Miałaś jak widać udaną wymiankę z Pamelą, a fartuszek cudo :) .

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ta gejsza! Ogrom pracy...
    Naparstki rewelacyjne, bo uwielbiam metalowe :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jadziu! Hafcik Prześliczny, Naparstki Urocze, Fartuszek Piękny - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Bonitos dedales, y hermosos regalos
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny efekt :)

    https://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja myślałam że to będzie ślimak, a tu proszę jaka dama piękna w swych kolorach i szczegółach :) Jadziu przepiękne naparstki dostałaś i fartuszek, a masz nasze narodowe :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. ale gejsza ma wspaniały i wielowarstwowy strój! piękna! a naparstki z Chile przebyły kawał drogi do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny haft i oprawiony bardzo gustownie. Poznajesz kolejny kraj, przez naparstkową wymianę. Uroczy fartuszek.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna gejsza i super oprawiona!

    OdpowiedzUsuń