poniedziałek, 30 lipca 2018

Zimowy nastrój - dalszy ciąg:)




Witam!!

Jak już wiecie nie potrafię pracować nad jednym haftem:))))Kilka dni pod rząd pracuję nad jednym,następnie kilka dni nad drugim itd.Przynajmniej się nie nudzę:)))Chcę Wam pokazać postępy w hafcie "Zimowy nastrój" :) Było tak:





A jest tak:




Przyznam się szczerze,że nie lubię haftów z dużą ilością białej nitki:((( Ale ten haft mnie zauroczył:)

Od przyjaciół,którzy byli na wyspie Korfu otrzymałam taki prezent:

Naparstek:




oraz magnez:




Jeszcze chciałabym Wam polecić fajną książkę  Małgorzaty Kalicińskiej-"Trzymaj się Mańka".Wiele można się w niej dowiedzieć o Korei.Polecam!!





Dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:)






32 komentarze:

  1. ładnie ci Jadziu tej zimy w te upały przybywa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O bordado vai ficar maravilhoso.
    O dedal muito bonito
    Beijo

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak samo. Nie umiem siedziec nad jednym projektem i rowniez nie lubie haftowac biala nitka. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Twoje przedsięwzięcie i wielkiej wytrwałości życzę. Zapowiada się pięknie i wierzę, ze tak na pewno będzie. Książkę mam i bardzo mi się podobała.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zerknęłam na wzór, będzie piękny obraz, a ja najchętniej stanęłabym pod tym ośnieżonym świerkiem i potrząsnęła;)
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na tym pierwszym zdjęciu, to bardziej wyglądało jak wiosenne roztopy, drugie mnie też zauroczyło, piękna zima, a daje ochłodę w lato ? ;)
    Naparstków już nie zliczę i nie komentuję, ścian i półek Ci jeszcze wystarcza ? :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Um belo dedal grego e um bonito bordado.
    Boas leituras!
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadziu! Coraz to piękniejszy ten Twój zimowy nastrój, Naparstek Piękny - Pozdrawiam VCieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jestem efektu końcowego:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje hafty powstają w ekspresowym tempie,dużo przybyło. Będzie piękny obraz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja Cię podziwiam za tę przemienność robótkową. Mnie , jak dłużej haftuję jeden obrazek, też się nudzi. Ale mam trudności w ogarnięciu następnej pracy.
    A Twoja robótka już na tym etapie jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super przybywa Jadziu:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Obrazek już jest prześliczny! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz tempo z tymi haftami!!! Ciekawa jestem ile zajmuje stworzenie takiego dzieła?

    OdpowiedzUsuń
  15. co za tempo, jestem pod wrażeniem, jak zawsze, chyba masz tam jakieś krasnoludki które za Ciebie haftują jak śpisz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny haft powstaje.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Jadziu idziesz jak burza z tymi haftami. Naparstek świetny, miło,ze znajomi pamiętają o Twoim bziku. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejny uroczy haft. Nieustannie podziwiam Twoje haftowanie ze schematów. Dziękuję za polecenie książki , tej autorki na pewno jest interesująca. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne naparstki, a haft idzie do przodu. Juz końca nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jadziu przy haftowaniu zimowego obrazka na pewno jest Ci chłodniej.
    Na pewno będzie śliczny lubię takie bajkowe widoki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Haft zapowiada się pięknie. Czekam na kolejne odsłony. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely works and thimble.
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  23. precioso dedal y el bordado esta muy bonito terminado.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  24. W te gorąca taki klimat aż miło wyszywać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny haft powstaje :)

    https://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Podziwiam Cię...takie duże haft to ciężka praca :)
    Upominki cudne...zazdroszczę :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    เว็บ พนัน

    OdpowiedzUsuń