poniedziałek, 25 lutego 2019

Jeszcze ciut,ciut!!!



Witam!!!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać postępy w hafcie "Chwila zamyślenia".Zostało mi już nie dużo do skończenia:) 
Tak wyglądał haft jak Wam ostatnio pokazywałam:




A tak wygląda teraz:




Pisałam wcześniej,że zawsze wyszywam więcej niż jeden obrazek.I wygląda to tak,że jeden tydzień szyję jeden,drugi tydzień drugi itd.Przynajmniej się nie nudzę:))))

Od Wiktorii dostałam takie naparstki:



Są to naparstki przedstawiające małpki:nie mówię,nie widzę i nie słyszę:))

I jeszcze chciałabym Wam polecić książkę,której autorki nie muszę przedstawiać:))
Katarzyna Michalak "Amelia":




Dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:))





35 komentarzy:

  1. fantastyczny obrazek będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna ta "Chwila zamyślenia" Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Es precioso el bordado, eres una artista de este tipo de bordados.
    Los dedales muy simpáticos.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny obrazek:))Ja z Michalakową jestem na bieżąco,więc Amelię czytałam już dawno:)teraz czytałam jej "Pisarkę":))mocna rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już niewiele zostało do wyszycia i obrazek zapowiada się pięknie.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekna praca, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jadziu, zazdroszczę Ci tempa wyszywania - jest niesamowite. Niedługo będziemy podziwiać ukończony haft.
    Świetne te naparstki, oryginalne.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze małpeczki :)A haft mi przypomniał, jak sie mi już tęskni za takimi widokami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka krzyżyków i będzie finał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiaty, kwiaty, kwiaty ... Już tęsknię za takimi widoczkami. Bardzo ładny haft.

    OdpowiedzUsuń
  11. no,no już za chwilę, już za momencik bedziemy podziwiać to arcydzieło

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie hafcik wygląda, idziesz jak burza i koniec jest bliski. Małpeczkowe naparstki są śliczne i na pewno zdobią Twoją kolekcję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna chwila zamyślenia w kwiatowej oprawie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powstaje coś pięknego! Super naparstki, bardzo wymowne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny obraz będzie, a właściwie już jest :)
    Małpeczki urocze, będą ozdobą kolekcji
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Już prawie koniec.Prześliczny obrazek.Naparstki
    w kształcie małpek super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. W sumie to fajny sposób na to, żeby się nie znudzić jednym haftem. Śliczny haft!

    OdpowiedzUsuń
  18. Haft jest przepiękny, praca nad nim to nie lada sztuka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie, że jeszcze ciut:). Piękny wzór, już tęsknimy za kolorami. Pozdrawiam serdecznie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny wzór! a znając Ciebie skończysz już wkrótce;)
    popodbarwiam serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny obraz powstaje. Jak zawsze jestem pod wrażeniem ogromu pracy, cierpliwości.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne postępy :)

    https://inspirow.anka.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejny piękny haft w Twoim wykonaniu, taki romantyczny, kolorowy i spokojny. Przyjemnie popatrzyć :)
    Super, że Wiktorija i Jej Mama tak o nas naparstkowo zadbały! Twoje małpki śliczne!
    Ślę serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny obraz się wyłania.Podziwiam Jadziu Twoje tempo, tym bardziej że jak piszesz, wyszywasz dwa na raz. W sumie to rozumiem, bo sama zawsze mam kilka rzeczy napoczętych;)
    Wydawało mi się że K. Michalak przeczytałam wszystko, a tu proszę - dla mnie nowość.
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny ten hafcik i już bardzo mało zostało do wyszycia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jadziu piękny haft, niezmiennie podziwiam Twoje zdolności. Naparstki urocze, sama czasem chciałabym być taką małpką, nie widzieć, nie słyszeć i się nie wypowiadać w pewnych sprawach. Pozdrawiam serdecznie, Marta naparstkowa

    OdpowiedzUsuń
  27. Super obrazek. Chciałabym mieć tak ukwiecony balkon. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jadziu piękna dama - hafcik uroczy taki letni :) Sporo książek pani Michalak znam ale tej nie haha to znak że kiedyś bardziej siedziałam w jej klimatach ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczny obrazek wyszedł, pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń