poniedziałek, 15 lipca 2019

Sara Moon:)



Witam:)

Wreszcie troszkę chłodniej się zrobiło i inaczej człowiek oddycha:))Nie wiele się u mnie działo,bo igła ślizgała się w ręce:((((
Troszkę przybyło w Sarze Moon.Tak było jak Wam ostatnio pokazywałam:




A teraz wygląda tak:





Już zostało mi bardzo nie wiele:)

I kolejny naparstek dzięki pomocy grupy magnesowej na FB tym razem z Rimini:))





Chciałabym Wam polecić cudne opowiadania polskich pisarek prosto z Bieszczad:






Dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:))

24 komentarze:

  1. Sara Moon,to jeden z piękniejszych obrazków do haftowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bonito bordado y hermoso dedal
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  3. Już mi się podoba ten haft, będzie przepiękny. Będę czekała na efekt
    końcowy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny haft wyszywasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny będzie, co ja gadam już jest piękny :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Już prawie finał, Piękny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Robi się coraz piękniej, już jest wspaniale! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie delikatny:)
    Pozdrawiam Jadziu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na efekt koncowy, juz jest cudnie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten hafcik jest magiczny:)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Que belo bordado! Também gostei do dedal.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś pięknego tworzysz Jadziu. Ja nigdy nie umiałam haftować, więc tym bardziej podziwiam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki już jest śliczny ten haft.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jadziu ten obraz już mnie zachwyca :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. hafcik rośnie i jest coraz piękniejszy

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny będzie ten haft . Książką mnie zaciekawiłaś. Pozdrawiam cieplutko ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie! Trzymam kciuki za szybki finał :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najważniejsze, że idziesz do przodu z haftem, w te upały ciężko się pracowało z igłą... czekam na kolejną odsłonę haftu i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie przybywa z czego się cieszę, bo obraz będzie przepiękny.
    Książkę zapisałam, bo podobają nam się podobne. Przeczytałam właśnie Karpińską, którą kiedyś polecałaś i bardzo mi się podobała.
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. upały dobijają, to prawda! ale grunt że już masz chłodniej! haft jest taki romantyczny! a Bieszczady uwielbiam, "pod bukami" brzmi bardzo zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jadziu cudny hafcik jak ty te niteczki widzisz w takich delikatnych odcieniach ;)
    o z chęcią tę książkę przeczytam muszę tylko zapisać ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Och Jadziu, przepiękny temat haftujesz. Locham konie:) Wyszywaj szybciutko bo jestem ciekawa końca.
    Buziaki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mimo pogodowych przeszkód haft idzie do przodu! Rzeczywiście już chyba blisko do końca.
    Kolejny naparsteczek do kolekcji. Super! Wakacje to dla nas świetny czas i pod tym względem :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń