środa, 18 września 2019

Gęsiareczka z Bretanii cd:)




Witam!

Chciałabym Wam pokazać postępy w hafcie"Gęsiareczka z Bretanii".Ostatnio wyglądał haft tak:




A teraz wygląda tak:





Jak widzicie zostało mi już bardzo mało do skończenia tego haftu:)

W ostatnim poście pokazywałam zaczęty nowy haft i spytałam czy wiecie co zaczęłam??Pokażę kolejny fragment,może teraz ktoś z Was zgadnie??:





Mała podpowiedź-jest to haft związany z ogniem.Może ktoś-coś????


Cały komplet naparstków z serii bajki wyglądają tak:




I na koniec chciałabym Wam polecić najnowszą książkę Agnieszki Krawczyk pt:"Lato wśród wydm".Jest to pierwszy tom powieści:





Dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:)

21 komentarzy:

  1. Um excelente trabalho e os dedais são muito bonitos, aproveito para desejar a continuação de uma boa semana.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    O prazer dos livros

    OdpowiedzUsuń
  2. śmigasz tą igiełką jak rakieta,śliczny hafcik

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać postępy w haftach . Nie mam ponysłu co przedstawia nowy haft . Na pewno będzie piękny. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Gęsiareczka piękna! Nowy haft to Taniec żywiołów - ogień. A naparstki z rosyjskimi bajkami niesamowite, zazdroszczę;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na efekt końcowy gęsiareczki:))
    Też mam w planie przeczytać tą książkę,ale chwilowo wszystkie wypożyczona:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny haft. I Ja czekam na koniec prac nad nim :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gęsiareczka już wygląda wspaniale, przecudny haft. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Excelentes trabajo de punto de cruz...bellos dedales ....
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszywasz w ekspresowym tempie, w dodatku dwa równolegle. Podziwiam!
    Podpowiedź o ogniu dużo pomogła, to "Taniec żywiołów - ogień" lub "Ognisty taniec żywiołów" z z gazety Igłą Malowane 5/2015.
    Książki nie znam, już zapisałam.
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. podziwiam te twoje kolosy szyjesz jak maszyną:)
    wspaniały haft zaczęłaś nie mam pojęcia o wzorku:)pozdrawiam serdecznie Jadziu

    OdpowiedzUsuń
  11. Gęsiareczka wygląda imponująco - nadal nie wiem co tam kombinujesz z ogniem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiedziałam ze płomienie ale nie znam haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Admiro o seu belo trabalho.
    Os dedais são muito bonitos.
    Bjs

    OdpowiedzUsuń
  14. Co do mojej włóczki to jakościowo na dotyk jest fajna, ale nie wiem czy nadaje się np na szalik. Na podkładki jak najbardziej, ale krochmal zafarbowała

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo w Gęsiareczce przybyło, niestety nic mi nie przychodzi do głowy z haftem z ogniem. W każdym razie czekam na kolejne odsłony :) miłego wyszywania

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że hafty idą pięknie do przodu. Niestety nie pokuszę się o rozwikłanie zagadki.
    Naparstki prześliczne. Uwielbiam takie!
    A jeśli chodzi o moje Sutherlandy z kryształkami to wszystkie upolowałam w internetach.
    Ślę serdeczności! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trudna zagadka, ale hafty coraz piękniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Que bonito!
    Gosto muito dos dedais.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwami Cie za te mistrzowskie i misterne obrazy- jak zwykle zapowiada sie pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna gęsiareczka już prawie gotowa!Sympatyczne te naparstki z bajkami, rozpoznaję Wilka i zająca,a także ta bajka o lisicy jest dość znana.
    Pozdrawiam serdeczne

    OdpowiedzUsuń