czwartek, 26 września 2019

Wyjaśnienie zagadki oraz podaj dalej:)




Witam!!

Dzisiaj chciałabym Wam wyjaśnić zagadkę, o którą pytałam w poprzednich postach.Nie które z Was zgadły co teraz wyszywam.Jest to "taniec żywiołów-ogień"z czasopisma Igłą malowane nr 5/2015.Tak będzie wyglądał po skończeniu:




Wywiązałam się z zabawy "Podaj dalej" i dla Marzenki zrobiłam serwetkę:





Resztę możecie zobaczyć u Marzenki na blogu tutaj:https://mojrobotkowyrelaks.blogspot.com/


A dla Reniu zrobiłam torbę:





I reszte na blogu Reni tutaj:http://renia69802.blogspot.com/2019/08/niezapomniany-wyjazd.html

Chciałabym Wam gorąco polecić fantastyczną książkę Katarzyny Michalak "Pisarka"Powiem szczerze,że nie za bardzo przepadam za książkami Michalak,bo właściwie są do siebie podobne ale ta zachwyciła mnie,a jednocześnie przeraziła .Podobno jest to autobiografia i nie autobiografia pisarki.Jeszcze są dwa kolejne tomy.Na prawdę gorąco polecam:




Dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:)

20 komentarzy:

  1. Trabalhos muito bonitos, gostei de ver e aproveito para desejar a continuação de uma boa semana.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    O prazer dos livros

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję. Wszystko piękne 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten haft będzie cudny . Śliczne rzeczy poczyniłaś , serwetka i torba są super . Zaciekawiła mnie ta książka , być może sięgnę po nią. Pozdrawiam cieplutko. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadziu zapowiada się żywiołowy hafcik :) Piękna serweta i torba fantastyczna :)
    O to podobne odczucia do twórczości p. Michalak, tej serii nie znam, a podobno dobra;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty serwety bardzo zazdroszczę. Obraz prześliczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Taniec żywiołów na razie w "proszku" , wiec nie komentuję. Ale granatowa torba to cudo. Kolor, wykonanie, wzór- nosiłabym ją dla ozdoby. Włożyć w taką ziemniaki i kilo cukru to profanacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Haft zapowiada się wspaniały, będzie cudnie! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne robótki i praktyczne. Serwetka zawsze się przyda, a o torbie nawet nie wspomnę. Nie mogę się już doczekać, żeby zobaczyć haft. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy wzór wybrałaś, obraz będzie cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenty przygotowałaś. Tę serię Michalak już wcześniej zapisałam, ale na razie jest w wypożyczeniu.
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zgadłam co wyszywasz, a wzór wygląda interesująco. Przepiękna jest ta czerwona serweta, super :) czekam na kolejną odsłonę haftu

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, szydełkowe prace, Jadziu!
    A na Twoim tamborku bardzo energetyczny hafcik.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ soczyste czerwienie! To chyba ta jesień, co? :)
    Serdeczności, życzę cudownej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  14. Parabéns pelos seus trabalhos.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  15. Zacznę od końca:))przeczytałam wszystkie części Pisarki:)każda wbija w ziemię na długo.Kasia trzyma się tego,że to nie jej autobiografia,ale wiele w tych książkach z jej życia.Ja jestem ogromną zwolenniczką jej książek.Polecam Ci Bezdomną i Nadzieję,ale jak dojdziesz do końca cyklu o pisarce to dużo Ci się wyjaśni:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prace książki tej nie czytałam

    OdpowiedzUsuń
  17. XXX będą piękne - po książkę sięgnę z przyjemnością ! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Widze ze jesteś bardzo twórcza, jestem ciekawa jak Ci wyjdzie tancerka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Aa to ten wzór! Super, czekam na ciąg dalszy!

    OdpowiedzUsuń