czwartek, 30 lipca 2020

Dalszy ciąg haftu:)



Witam!

Pokazywałam Wam w maju zaczęty nowy haft. Było tak:




A jest tak:




Zapytałam się Was czy poznajecie co teraz będę wyszywać.Niestety bez rezultatu. Otóż chyba porwałam się tym razem z motyką na księżyc:)) Postanowiłam wyszyć taki oto obrazek:




Jest dość duży i masa nitek.Ale ja lubię takie wezwania:)))

Chciałabym Wam polecić blog Stara kobieta i ja gdzie znalazłam bardzo interesujący post o perfumach firmy Morico i skusiłam się na zakup perfumetek z opisu i w dodatku ze zniżką jaką proponuje autorka bloga.Są to perfumy inspirujące różnymi zapachami znanych marek.I muszę powiedzieć,że bardzo jestem zadowolona z tego zakupu.Zamówiłam 3 rodzaje perfum a czwartą otrzymałam w prezencie.Gorąco Wam polecam-zajrzyjcie na ten blog  i zapoznajcie się z ofertą:) http://www.starakobieta-i-ja.pl/2020/07/perfumy-morico-od-rana-do-nocy-szczera.html

A tak wyglądają:





Chciałabym też polecić książkę Doroty Gąsiorowskiej pt:"Pamiętnik Szeptunki"





I na koniec naparsteczek jaki otrzymałam od koleżanki z Lądka Zdrój:)




Dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:))




14 komentarzy:

  1. Sporo przybyło krzyżyków, fakt że wzór którzy wyszywasz trudno było odgadnąć :) autorki, którą polecasz nie znam, ale może w mojej bibliotece uda mi się ją odnaleźć. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. wwoooww to dopiero urośnie cudo przez zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadziu, kto jak nie Ty! A obraz będzie przepiękny, czyli warto.
    Dorota Gąsiorowska również mnie ostatnio zachwyca.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałaś przepiękny wzór Jadziu! Mnóstwo krzyżyków już postawiłaś, a jeszcze mnóstwo przed Tobą. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie piękny haft, trzymam kciuki za dalsze postępy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Haft wygląda na bardzo pracochłonny,ale na Twoim blogu widziałam już wiele takich pracochłonnych haftów i świetnie sobie z nimi radziłaś. Z tym jest podobnie!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny obraz wyszywasz i na pewno szybko się z nim uporasz:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. To będzie piękny obraz! Miłego haftowania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O bordado ficou fantástico, excelente trabalho. O dedal é muito lindo.
    Beijos e bom Domingo

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Kochana, powróciłam na bloga, jak miło widzieć u Ciebie dalsze tworzenie , Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wzór, obraz będzie cudny!
    Turbo igiełki życzę i trzymam kciuki za każdy xxx😊
    Pozdrawiam słonecznie 😊🌷

    OdpowiedzUsuń
  12. Jadziu wyzwania to coś fajnego - faktycznie hafcik barwny ta kiecuchna kolorowa ;)
    Bloga znam i zaglądam, bo lubię stylizację autorki za niewiele ;)
    O gdzieś mi mignęła ta książka - nie znam jeszcze twórczości autorki to czemu by nie poszukać ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. książka przypomina mi twórczość innej autorki Miszczuk, która chyba napisała 4 książki o tej tematyce "kwiat paproci", Szeptucha, Żerca i inne jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne naparsteczki. A haft będzie bardzo piękny. Jestem go bardzo ciekawa. Ania-Pawanna

    OdpowiedzUsuń