wtorek, 26 stycznia 2021

Dalszy ciąg haftu:)


Witam!


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać postępy w hafcie, który nazwałam kobieta na łące .Kiedy pokazywałam go ostatnio wyglądał tak:




A na tą chwile wygląda tak:



Przypomnę jak ma wyglądać do celowo:




Jest to duży haft, wymiary jego to: 48x72 cm:)Idzie trochę ciężko, ale ja lubię takie wyzwania:))

Chciałabym Wam też polecić drugi tom książki Kain i Abel pt: "Córka marnotrawna" Tak jak wcześniej pisałam jest tam wątek polski:)



I jeszcze trzy naparstki razem jakie otrzymałam od Ewy:





Dziękuję za wszystkie komentarze i za to, że tu zaglądacie:))

21 komentarzy:

  1. wow magiczny
    przepiękny wzór Jadziuniu:)ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór naprawdę zachwycający!
    Dużo pracy przed Tobą, ale efekt wynagrodzi Ci wszystkie trudy 😊
    Naparstki piękne i bardzo oryginalne.
    Pozdrawiam Jadziu:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft jest przepiękny! Wspaniałe kolory. Obraz będzie duży- robi wrażenie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. To faktycznie całkiem spory hafcik, ale i satysfakcja po skończeniu będzie wielka:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To czeka Cię jeszcze ogrom pracy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny obraz będzie i pięknie xxx przybywa! Naparstki bardzo oryginalne. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo krzyżyków przybyło. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny wzór i piękna kolorystyka:) Pozdrawiam serdecznie po długiej nieobecności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w stawianiu krzyżyków. Haft będzie przepiękny. Pozdrawiam cieplutko ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wzór:) Wart grzechu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki duży haft, podziwiam wytrwałość. Widać już, że będzie zachwycający! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ale pięknie przybyło! Podziwiam Cię Jadziu za te duże rozmiary. Obraz będzie przepiękny! Zawsze wybierasz je z wielkim smakiem.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać, że przerwa w pracy posłużyła Twoim obrazkom.

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja mam takie marzenie żebyś man pokazała swoją ścianę haftów:))jeśli oczywiście taką masz:))ale mam nadzieję ,że nie rozdajesz tych wszystkich pięknych haftów:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak skończysz będzie cudowny obraz.Haftując go przypomina Ci piękne lato.
    Nie przepadam za zimą. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Będzie szał jak skończysz skoro już zachwyca:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Haft się piękny wyłania. Dzięki za polecenie książki

    OdpowiedzUsuń
  18. Jadziu będzie piękny obraz, trzymam kciuki :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń