środa, 3 lutego 2021

Spełniam marzenie Bożenki z bloga http://bozenaskowo.blogspot.com/:)

 

Witam!


Bożenka z bloga http://bozenaskowo.blogspot.com/ napisała w komentarzu, że jej marzeniem jest żebym pokazała swoją ścianę haftów:))) Bożenko spełniam Twoje marzenie:









Reszta obrazów, które wyszywałam oddałam w prezencie:)))


Chciałabym się teraz z Wami podzielić chustą, którą robiłam na szydełku na karcie kredytowej. Robiłam ją z filmiku na YouTube z filmu jednej z Rosjanek. Było to bardzo dawno jeszcze w 2016 r. Niestety miałam remont w domu i tak schowałam tą chustę, że diabeł ogonem nakrył:))) Przy kolejnych porządkach ....znalazłam!!!!Dokończyłam i tak wygląda:





Jeszcze niestety jest przed blokowaniem!!!

Taki przepiękny naparstek polski zwany "grubaskiem" z Poznania otrzymałam od Kingi:



I jeszcze polecam książkę Jeffrey Archer "Więzień urodzenia"- czyta się jednym tchem !!!!



Dziękuję za wszystkie komentarze i za to, że tu zaglądacie:))

24 komentarze:

  1. Galeria imponujących rozmiarów :) Kolorowy kot cudny !!!
    Pamiętam tę chustę , wspaniale ,że ją skończyłaś , wygląda fantastycznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe hafciki :) Jadziu cudnie się prezentują na ścianie :) Oj tak czasami coś gdzieś położymy i ...wcięło... ja tak odnajduję szydełka, które wtykam w robótkę ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ pięknie ozdobiona ściana, tyle krzyżyków w jednym miejscu!😊
    Jadziu Twoje obrazy się ślicznie prezentują, a chusta to mistrzostwo,taka pajęczyna misternie utkana 😊
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta i wspaniała kolekcja wyszywanych obrazów:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ściana haftów. Wszystkie piękne. To wspaniały pomysł z wieszaniem ich na ścianach, bo to prawdziwe obrazy, ciężko wypracowane. Jestem oczarowana, masz ich już pokaźną ilość:)
    Chusta przepiękna! Gratuluję.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwa razy WOW! Ściana haftów imponująca. Ja mam masę mniejszych i większych ale nie mama kiedy ich oprawić więc leżą w szufladzie.
    Chusta przepiękna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Imponująca kolekcja obrazów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kolekcja haftów. Podziwiam Twoje zdolności. Chusta prześliczna z ciekawym wzorem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja haftów powala, co jeden to piękniejszy :) Chusta cudowna
    Buziaczki Jadziu

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz cudowną kolekcję, wygląda jak z muzeum haftu - same rarytasy :) Piękna chusta, dobrze, że się odnalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam,że czekałam na Twoją galerię. W Twoim domku musi być bardzo ciepło i przytulnie i mieszkanie jest z tzw. duszą.
    Teraz czekam na zakładkę na blogu pt. galeria moich prac, bo jest co oglądać i czym się inspirować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ściana haftów wygląda imponująco! Chusta śliczna!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chusta bardzo fajna i oryginalna, a ściana zachwyca:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne ściany z obrazami, tym bardziej że każdy obraz jest tak bardzo wypracowany i każdy to po prostu arcydzieło- rękodzieło!
    Chusta ma bardzo oryginalny wzór!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna ta Twoja ściana:-)
    Chusta jak marzenie! Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kolekcja haftów!
    I fajny grubasek - to chyba jedne z ulubionych fasonów naparstkozbieraczek :)
    Pozdrawiam, Jadziu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja galeria obrazów robi wrażenie !!!
    Chusta piękna,kojarzy mi się ze skrzydłami motyla.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna chusta i niesamowita galeria haftów, Jadziu!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna ścianka z Twoimi pracami. Chusta też rewelacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna ściana chwały:))))i z tego co czytam nie tylko ja chciałam ją zobaczyć,szczególnie po tym jak pokazujesz nam swoje przepiękne hafty:))brawo Ty:))))jestem z Ciebie dumna:))))super:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyeksponoiwałaś swoje piękne prace Jadziu.Narzędzie w postaci karty kredytowej zaskakujace. Na kartach kredytowych finansowo dobrze się nie wychodzi, a chusta wyszła rewelacyjnie. Pewnie nawijałaś nitkę na tę kartę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję Jadziu takiej galerii - pięknie. Zadziwiłaś mnie tą chustą, jest piękna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń