sobota, 25 marca 2017

Nie tylko druty!!!



Witam!!!

Ostatnio rzeczywiście pokochałam druty,ale nie tylko samymi drutami żyję:)))
Podgoniłam troszeczkę haft"Maki".Było tak:





A jest tak:




Też troszeczkę "wydłużył" mi się sweterek:






I jeszcze zrobiłam małą serwetkę do zabawy"Podaj dale",a ponieważ przesyłka dotarła już do Reni,która prowadzi bloga: http://renia69802.blogspot.com/ więc ją mogę pokazać.Niestety nie zrobiłam zdjęcia już wypranej i wykrochmalonej serwetki,ale wszystko możecie zobaczyć u Reni:)W dalszym ciągu czekam na jeszcze jedną osobę do zabawy:))





A teraz naparstki jakie otrzymałam od Walentyny z Rosji:



Pozdrawiam Was wszystkich i dziękuję za pozostawione komentarze:))

52 komentarze:

  1. A maki naprawde pieknie podrosly to bedzie wspanialy haft. Sweterek juz sie super prezentuje a serwetka jest przesliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Maki robią wrażenie. Piekne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Maki piękne. Serwetka śliczna. Masz chyba motorek w rękach;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ pracowicie :) Haft zachwyca już teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się sweter, który Jadziu robisz. Widać, że druty czują się w Twoich rękach bardzo dobrze. I igła do haftowania oraz szydełko też Cię lubią;) Piękne prace!
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale dużo maków przybyło! Super :)
    Sweter bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maki będą przepiękne!
    I prześliczne te naparstki ze zwierzątkami :)
    Pozdrawiam, Jadziu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Praca wre u Ciebie. Życzę Ci powodzenia z zabawą i ślę buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bonitos trabajo tubos dedales muy originales con los animalitos.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo przybyło! Już niedługo będziesz się cieszyć pięknym obrazem :) sweterka też nie dużo brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maków przybyło dużo, będzie wspaniały obraz.Sweterek tez zapowiada się ślicznie już mu dużo nie brakuje. Wspaniałe naparstki. Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  12. Haft wspaniale rośnie! Sweterkiem jestem zachwycona! Kiedyś robiłam dużo na drutach, teraz nie mam cierpliwości do dużych form.
    Pozdrawiam cieplutko Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj robótkowo całkiem serwetunia już zamieszkuje ze mną:)
    dzieki

    OdpowiedzUsuń
  14. Te maki, to po prostu arcydzieło!! Gratuluję zdolności i takiego efektu, wow! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne postępy w hafcie:) Naparstki cudowne :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ Ty masz talent Kochana !!! Jestem zauroczona Twoimi pracami !!!!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny haft i sweterek:)
    mnie ostatnio tylko drutowanie wychodzi:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczne prace! obrazek z makami zapowiada się rewelacyjnie, a naparstki śliczne i jaki wybór:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana nie troszkę podgoniłaś - ale całkiem sporo. Maki są śliczne....bardzo mi się podobają. Ach, żeby doba miała ze 48 godzin.....

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę,że właśnie wyłania się w makach krajobraz...Takie lubię najbardziej -soczysta zieleń pełni lata!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak to u Ciebie jest "troszkę" krzyżyków, to ciekawa jestem ile to jest "dużo":-)
    Świetne prace! Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Haftowane maki robią wrażenie, cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Haft wygląda już na tym etapie pracy pięknie:) Jak zawsze, zachwycam się Twoją kolekcją naparstków - są cudne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje maki to prawdziwe dzieło sztuki...:)
    Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastic work!
    Beautiful thimbles!
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  26. Podziwiam talent, cierpliwość i... gospodarowanie czasem ;)
    Naparstki prześliczne. Też chciałam zamówić ten zwierzątkowy zestaw, ale niestety chyba za długa kolejka do Walentyny mi to uniemożliwiła.

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj sweterek już coraz szybciej powstaje!
    Tylko patrzeć jak już będziesz w nim chodziła!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczności i hafcik i sweterek.
    Naparstki cudne , mam i ja taki zestawik.

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę, że dzierganie na drutach opanowałaś świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeśli " trochę " w Twoim znaczeniu, to tyle co pokazujesz, to strach się bać, co jest, jak idziesz na całość ! Maki są moje ulubione, a i drucikami śmigasz rewelacyjnie :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Haft rewelacyjnie wychodzi . Sweterek rośnie i widać , że już niedługo go skończysz. Dzieje się dużo u Ciebie , ale to dobrze kochać swoją pasję. Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudne są te maki!
    Przypominają ciepłe i leniwe chwile latem:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obraz cudny - niesamowitą pracę już wykonałaś ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  34. od razu widać wiosnę i w twoich hafcikach,rosną,rosną ,rosną

    OdpowiedzUsuń
  35. Hafcik super tak samo jak naparstki i sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne prace :) dzięki za odwiedziny u mnie

    OdpowiedzUsuń
  37. wspaniały obraz powstaje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne prace, te maki są zachwycające :DDD. Dziękuję za wizytę i miły komentarz :))).

    OdpowiedzUsuń
  39. Haftu przybyło bardzo dużo. Sweter nabiera kształtów. Podoba mi się wzór serwetki. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  40. To pole makowe jest niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  41. Que maximo amei, uma semana abençoada para você, obrigado pela visita,
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny haft i bardzo pracochłonny! Ja zarzuciłam na razie dzierganie, a wróciłam do haftu po dłuższej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piekny haft serwetka piekna nic tylko podziwiac! Pozdrawiam cieplutko☺

    OdpowiedzUsuń
  44. Jadziu super prace postępują hafcik coraz piękniejszy :) łał ale fajne naparstki do kolekcji :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. To będzie zachwycająca rzecz:) Uwielbiam maki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Maki sprawiły, że szczęka opadła mi do pięt. :) Jak ukończysz ten haft, to dopiero będzie robił wrażenie. Piorunujące! :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń