środa, 29 marca 2017

Szalona Renia:)))



Witam!!

Wczoraj o mało co nie dostałam zawału:)))Dzwonek do drzwi-wychodzę-kurier
-"mam dla pani przesyłkę"
-dla mnie??? ale ja nic nie zamawiałam i nie spodziewam się żadnej przesyłki
- pani nazywa się Jadwiga Król
-tak
-taki numer telefonu
-tak
-no to niech pani bierze i nie narzeka
Nie pewnie zabrałam ogromną paczkę i z ogromną dozą niepewności zaczęłam rozpakowywać.Moim oczom ukazały się same rarytasy ale dalej nie wiedziałam od kogo jest ta przesyłka,aż znalazłam świąteczną karteczkę i wtedy dowiedziałam się,że przesyłka jest od Reni.
A oto jakie rarytasiki dostałam:
Przepiękne wielkanocne jajko:


 Półeczki na moje naparsteczki:






 I taka piękna ręcznie malowana:


 I wszystko razem:


Reniu nie wiem czym sobie zasłużyłam na taką niespodziankę????Bardzo Ci serdecznie dziękuję z całego serca:) Sprawiłaś mi ogromną radość za tak ogromną ilość upominków!!!!Po prostu brak mi słów!!!Masz WIELKIE SERCE!!!BARDZO DZIĘKUJĘ!!!!

34 komentarze:

  1. Cała Renia:))ile razy mnie zaskoczyła:)))superowe prezenty dostałaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prezenty, Jadziu :-)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cuda otrzymałaś w paczuszce :)
    Renia jest osobą w wielkim serduszku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. e tam:)
    serce za serce:)moja wierna kibicko;)cieszę sie ze tego zawału nie dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty otrzymałaś od Reni:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne upominki i dane od serca :0
    Oj ta półeczka ręcznie malowana , coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudność Jadziu odstałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wOW! Cudowna paczuszka :) Wspaniałe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No nic dziwnego,że prawie zawał( na szczęście :) ) Paka pełna cudowności, ale ta ręcznie malowana półeczka-genialna!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękną przesyłkę dostałaś!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne prezenty:) A malowana półeczka jest zachwycająca.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite prezenty! Cudownie takie cuda otrzymać! teraz będziesz jeszcze bardziej powiekszała kolekcje tych cudnych naparstków:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna mega paka.Jajo rewelacyjne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna przesyłka! Półeczki na naparstkowe skarby przecudne i na pewno potrzebne :)
    Pozdrawiam, Jadziu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe prezenty!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wspaniałych prezentów. Półeczki na naparstki przydadzą się niezawodnie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U la la, ale zestaw, ale niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe prezenty,ręcznie malowana półeczka cudna.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super prezent - półeczki zapewne szybko się zapełnią ;)
    pozDrawiaM ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fantastyczne prezenty :) Wielkie serce ma Renia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała świąteczna paczka , na pewno na nią zasłużyłaś. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  22. Paczka naprawdę "wow". Przepiękne prezenty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. How a nice surprise :)
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny prezent! Wspaniała niespodzianka!
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie śliczne cudeńka dostałaś jest się czym cieszyć.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe prezenty i miła niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jajuszko świetne! :)
    A półeczka myślę że przydałaby się każdej z nas na różne pierdoły... ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. WOW! Niesamowicie fajna przesyłka. Też by się bardzo ucieszyła:)

    OdpowiedzUsuń