piątek, 21 kwietnia 2017

Maki skończone:)



Witam!

Maki ukończyłam i oprawiłam:) Ostatnio wyglądały tak:





A tak wyglądają po skończeniu:








I jak Wam się podoba???

Na Facebooku wymieniałam się naparstkami z Josefiną Benet z Meksyku i takie oto naparstki otrzymałam od niej:



Meksyk jest federacją 31 stanów i każdy stan ma swoje naparstki.Dzisiaj pokazuję Wam pierwszą część naparstków jakie otrzymałam od Josefiny:)

Dziękuję Wam za to,że tu zaglądacie i pozostawiacie ślad po sobie:)

60 komentarzy:

  1. Cudo nie do opisania, a naparstki rewelacja pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe maki - wyglądają imponująco.
    I jakie fajne naparstki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maki zachwycają i to bardzo :) Świetne naparstki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naparstki są słodkie, ale co tam one - maaaaki! Szczęka mi opadła. Szacun Jadwigo, szacun! Chylę czoła przed Twym igiełkowym kunsztem i cierpliwością. Obejrzałam zdjęcie na powiększeniu i wyjść z podziwu nie mogę.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadziu, podziwiam Twoje maki!
    A naparstki są śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne maki, naparstki przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny obraz :)
    A oprawiony jest rewelacyjny :)
    Widzę ,że przybywa naparstków , coraz więcej ich u Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał! Jestem pod wrażeniem! Piękne maki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny piękny obraz! Ślicznie prezentują się te maki w oprawie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna praca:) Naparstki bardzo oryginalne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne maki /a naparstków przybywa na półeczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Jadziu, Ty to masz chyba turbo dopalacz w rękach! Twoje maki wyszły przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Maki przepiękne , podziwiam .
    Meksykańskie naparstki śliczne , mam i ja podobną gromadkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Haft wyszedł przecudny , pięknie maki wyglądają w oprawie. Naparstki meksykańskie wzbogaciły jeszcze bardziej Twoją kolekcję. Miłego weekendu Jadziu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jadziu... maki przepiękne:) No i kolekcja się rozrasta:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Maki wyglądają cudnie, a naparstki są zabawne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Maki przepiekne, gratuluje skonczonej pracy!!!
    Tez podoba mi sie ten obraz z makami, jest na mojej liscie do wyhaftowania :)
    Dosc nietypowe te meksykanskie naparstki, kolekcja sie rozrasta :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny obraz, brawo!
    Naparstki dostałaś bardzo fajne:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jadziu, to dzieło sztuki! Podziwiam i podziwiam Twoje cudo!
    I kolejne rewelacyjne naparstki do kolekcji. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bonito quadro com papoilas lindíssimas!
    Parabéns pelo magnífico trabalho.
    Os dedais são muito bonitos
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny widok. Lubię taką kolorystykę.
    Naparstki, no cóż, piękną masz kolekcję.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny haft. Gratuluję ukończenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczny obraz! Podziwiam. Naparstków nie zbieram, ale podziwiam te małe dzieła sztuki.
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję ostatecznego efektu - piękny obraz. Jesteś mistrzynią w haftach. Naparstki mają ciekawy kształt. Pozdrawiam Jadziu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna ta makowa łąka. A oprawiona wygląda po prostu super.
    I znowu śliczne naparstki przybyły Ci do kolekcji.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jadziu cudo wyhaftowałaś!
    jestem pod ogromnym wrażeniem:)
    Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne maki! Gratuluję ukończenia :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny obraz z makami. Dużo czasu musiałaś poświęcić, żeby go wyhaftować.
    A naparstki świetna do kolekcji. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje - cudowny efekt! A naparstki niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Makowy obraz jest piękny,patrzenie na niego nastraja pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny jest haft.Podziwiam Twoje zdolności i cierpliwość w haftowanie.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne maczki, a naparstki świetne, też mam kilka Meksykanów od Josefiny :).

    OdpowiedzUsuń
  34. Jadziu, ależ Ty haftujesz dzieła! Podziwiam Twój wysiłek, kunszt, cierpliwość i...OCZY! Cudne maki, bardziej pracochłonne niż malowany obraz.
    Sciskam Cie mocno i życzę słonecznego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jagódko Kochana aTy Moja ! Wygląda cudownie !!!! Jesteś moją artystką!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. I like so much your job.
    Beautiful and funy thimbles :)
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne są te maki :) A ile pracy musiały kosztować :) Podziwiam bo ja z haftem się nie lubimy za bardzo :) Zapraszam do siebie na lekturę nowego posta :) Nominowałam Panią do zabawy :) Jeśli się Pani przyłączy to super :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne maki!!! Pięknie się prezentują!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Bonitos trabajos como siempre y muy buen intercambio de dedales
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  40. Jadziu, piękny haft cudnie prezentuje się w oprawie! Doszły Ci piękne naparstki! Pozdrawiam ciepluteńko��

    OdpowiedzUsuń
  41. Jadziu, makowy obraz cudowny, aż chce się lata, już i natychmiast :)
    Naparstki zupełnie inne niż te, które znam, ale bardzo ciekawe :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Maki prześlicznie widok takiej łączki uroczy :) Wspaniałe i jakże inne te naparstki haha jest i z gitarą :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny obraz! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  44. Naparstki zaskoczyły mnie :) Świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam maki:) ten obraz jest cuuudny!!! Żeby tak za oknem był taki widok...:) naparstki bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeśli o hafcie mowa, to chylę czoła jest śliczny! Wspanaiła praca Jadziu!

    Serdeczności posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Maki są rewelacyjne!!!
    Przepięknie się prezentują!
    Gratuluję ukończenia!

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękny widoczek z makami! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  49. odkąd pamiętam te maki mi sie podobały i teraz wiem, że warto się za nie zabrać. Obraz jest rewelacyjny, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepiękny haft! Widok z makami prezentuje się fantastycznie. Gratuluje ukończenia obrazu i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń