sobota, 24 czerwca 2017

Jagienka:)



Witam!

Przede wszystkim chciałabym Wam podziękować za wyrazy wsparcia jakie od Was otrzymałam pod ostatnim postem:)JESTEŚCIE WIELKIE!!!!
Ostatnio niestety nie mam weny do robótkowania:(((.W czerwcu brałam udział we wspólnym dzierganiu na Facebooku chusty "Jagienka",którą wykonałam w prezencie dla mojej przyjaciółki i bardzo jej się ten prezent podobał.A oto fazy powstawania tej chusty:








 Tutaj podczas blokowania:




A tutaj efekt końcowy:





Mało też postępu w hafcie"Cichy lot".Było tak:



A jest tak:




Również brałam udział w zabawie wymiany naparstków i taką oto przesyłkę otrzymałam od Vicenta Mayor Nogueroles  z Hiszpanii :





W zabawie "Podaj Dalej" wysłałam przesyłkę do Dusi,która już ją otrzymała i mogę udostępnić zawartość tej przesyłki:




Została mi jeszcze jedna przesyłka do wysłania,którą zrealizuję już w najbliższym czasie:))
Pozdrawiam wszystkich serdecznie:)

35 komentarzy:

  1. Chusta prześliczna :) Oj jak ja zazdroszczę umiejętności śmigania drutami :)
    Naparstków przybywa cały czas :)
    Prezent dl Dusi wysłałaś" na bogato"!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ,kolorek też wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Jagienkę sie nie zdecydowałam, wolę chusty bardziej ażurowe, ale Twoja wyszła pięknie:)
    Przepiękne prezenty:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta wyszła Ci fantastycznie - kolor jest jak najbardziej na czasie :)
    Na pewno wielka przyjemność się nim otulać :)
    Ps Widzę że praca na lotem porusza się do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomalutku i do przodu!
    Już jest lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta prześliczna i postępy w hafcie spore. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna chusta! Dobrze że pokazałaś ją na sobie, bo na leżącej nie ma się wyobrażenia o wielkości. Haftu pięknie przybyło.
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzuciłaś mnie na kolana tą chustą, jesteś tytanem pracy i nie mów, że mało przybyło xxx, jest cudnie w każdym calu, niskie ukłony ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusta wyszła przepiękna, a haftu przybyło bardzo dużo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna chusta.Świetny wzór. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna chusta i śliczny kolor. Haftu dużo przybyło.
    Jesteś bardzo pracowita. Pozdrawiam i miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantástico! Gostei de tudo.
    Bom domingo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chusta piękna, co za kolor!:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chusta fantastyczna.Bardzo energetyczny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  15. _Bonito trabajo de crochet, los dedales son muy lindos.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  16. Efektowna chusta i dość duża. Pięknie Dusię obdarowałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Och Jadziu dopiero przeczytałam poprzedni wpis...Przykro mi bardzo i ściskam Cię mocno!

    Chusta prezentuje się bardzo ładnie. Ciekawy wzór. Postępy w hafcie spore. Podziwiam Twoje tempo!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jadziu, chusta jest prześliczna, Do tego ten cudowny kolor!
    Krzyżyków nie przybyło? Uważam, że przybyło i to sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jadziu chusta prześliczna i hafcik ładnie powstaje :) super prezencik dostałaś jak i dałaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Chusta przepiękna i kolor bardzo twarzowy. Wspaniałe prezenty wszystkie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Maravilhosamente lindo o xaile!
    Os dedais também são lindos.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  22. Chusta piękna Jadziu,kolor wymarzony. Na haftach toja się zupełnie nie znam,ale podziwiam cierpliwość i precyzję wykonania, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Chusta wyszła pięknie jest taka duża i w świetnym kolorze :) Haftu ładnie przybywa a prezenty śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor odjazdowy, super, a za upominki Jadziu dziękuję bardzo, bardzo w niedługim czasie pochwalę się i ogłoszę zabawę u siebie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjna chusta :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. Przesliczna chusta i do tego ten cudowny kolor! Fajne zdjęcie Ty z rozłożoną chustą, a poniżej orzeł z rozłożonymi skrzydłami. |Hafik będzie cudny. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna chusta, Jadziu!
    Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chusta przepiękna i bardzo ładny kolor :)
    Haftu na pewno będzie sukcesywnie przybywać, nic się nie przejmuj, musi nadejść wena!
    A zarówno wymianka, jak i zestaw "podaj dalej" bardzo udane. Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Szal w jednym z moich ulubionych kolorów!

    OdpowiedzUsuń