niedziela, 13 sierpnia 2017

Mam i ja!!!!



Witam!!!


Musiałam trochę odpocząć od haftu!! Na Waszych blogach widziałam zawieszki do okien i postanowiłam,że i ja sobie sprawię takową:) Pomogła mi w tym Irenka z bloga" Babuchowe Robótki",która udostępniła mi wzór i udzieliła kilku pożytecznych rad i za to Irenko dziękuję Ci bardzo:) A tak wygląda moja zawieszka:





Zastanawiam się czy nie zrobić z niej łapacza snu,ale nie wiem gdzie można dostać jakieś piórka i inne gadżety:)

Również na blogu u Doroty "Knitolog w Podróży"wypatrzyłam sweterek tzw. piórkowy i postanowiłam sobie taki wydziergać.Też od Doroty otrzymałam cenne wskazówki.Dorotko bardzo Ci dziękuję!!! Tak się prezentuje na dzień dzisiejszy ten sweterek:




Niestety zepsuł mi się aparat i zdjęcia robione telefonem nie są niestety dobrej jakości.Czeka mnie wydatek i właśnie zastanawiam się jaki kupić aparat:)Sweterek jest siwo-żółty:)

Z zagranicznych wypadów otrzymałam taki oto naparstek z Moskwy:




Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:)

29 komentarzy:

  1. Świetna zawieszka :) Piórka i wstążki kupisz w każdej pasmanterii :)
    Naparstkowowa kolekcja ładnie się powiększa !

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza zawieszka.Mysle ,ze masz spora kolekcje naparstkow bo juz kilka widzialam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zawieszka, podziwiam! Niby szydełkuje, a jeszcze żadnej nie zrobiłam. Sweterek zapowiada się pięknie.
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna zawieszka Jadziu. Lubię takie ozdoby w oknach. Myślę, że łąpacz snów też byłby śliczny. Co do piórek...mam ich trochę w różnych kolorach. Białe także, jak chcesz to mogę Ci parę wysłać:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ozdoba cudna, taka romantyczna :)
    Sweterek bardzo mnie zaciekawił. Czekam na efekty!
    Moskiewski naparstek cudny. Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawieszka wyszła Ci fantastycznie!!!
    A sweterek będzie prześliczny:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna zawieszka i w takiej postaci w oknie prezentuje się chyba najlepiej ( oczywiście wg mnie). Mam taką w oknie kuchennym i bardzo lubię taką dekorację. Czekam na sweterek w całej okazałości. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna zawieszka Jadziu! Też mam jedną - dostałam od jednej z blogowych koleżanek :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna zawieszka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Serwetka jako zawieszka do okna - świetny pomysł! :)
    Bardzo atrakcyjnie wygląda w takim miejscu! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jadziu zawieszka jest śliczna :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny ten naparstek z Moskwy. Zawieszka równie piękna, a dodati to chyba w pasmanterii kupisz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ta serwetko-zawieszka. Sweterek w różu będzie bardzo kobiecy :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. A u mnie sweterek wyszedł niebiesko szary:)))
    Jadwiniu ja się Ciebie chciałam zapytać czy Ty masz rozpiskę co do nici którymi się haftuje ten trzeci od góry obraz kobieta z kwiatami??i czy mogła byś się nią podzielić,wzór znalazłam ale bez opisu nici:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jadziu piórka i kółka do łapaczy snów kupuję w mojej pasmanterii.
    Serwetka bardzo ładna i do łapacza też by pasowała tylko zmierz jej średnicę
    żeby kupić takie samo kółko. Sweterek pięknie się zapowiada.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gostei muito do dedal e da renda.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna zawieszka:) Sweterek na pewno wyjdzie świetny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Te quedo preciosos el colgante, y el dedal es muy bonito
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana Moja ;* WYszło CI przepięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety łapacze snów nie mam gdzie powiesić a bardzo mi się podobają:) Sweterek będzoe ładny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Parabéns! Bom trabalho, está tudo lindo...o dedal também é lindo.
    Bjs

    OdpowiedzUsuń
  22. ładna zawieszka... jako serwetka też byłaby śliczna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę, że jako łapacz snów zawieszka prezentowałaby się wspaniale :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczna zawieszka wzór jest ciekawy.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawieszka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń