niedziela, 11 lutego 2018

Chusta i coś jeszcze!!



Witam!!

Na Facebooku, w miesiącu styczniu,zapisałam się w grupie "Podziergajmy wspólnie" ,którą prowadzi Anna Lipińska, na wspólne dzierganie chusty"Albanetta".Zapisałam się po to aby odpocząć od haftów:)A oto rezultaty mojego dziergania:









W poprzednim poście pisałam,że w wymianie świątecznej otrzymałam naparstki z Ekwadoru.A oto dalszy ciąg tych oryginalnych naparstków:





I jeszcze chciałabym Wam polecić 4-tomową sagę Agnieszki Krawczyk:"Magiczne miejsce",Dolina mgieł i róż", Ogród księżycowy", Jezioro szczęścia".Zdjęć pierwszych trzech tomów nie posiadam ponieważ te książki mam w czytniku,ale czwarty tom kupiłam w "książce":)))





Gorąco polecam Wam tą serię-czyta się rewelacyjnie!!!!

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:))

36 komentarzy:

  1. wow, ale fajna chusta! ile czasu się taką dzierga? a ekwadorskie naparstki są boskie, takie radosne (mimo że czarne)! książka brzmi interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rogalik w ślicznym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna chusta!! Żałuję, że ja takiej nie umiem-((

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczną chustę zrobiłaś :).

    Naparstki są fajniutkie :).

    Książki już sobie zapisałam :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tak leżała, na kupce, to mało w niej uroku, ale zblokowana to prawie jak ten łabądek, rozwinęła skrzydełka i cudo, warto robić takie przerywniki. Książka, hmmm, wygląda na fajną, ale jakoś mało mi wesoło i raczej jestem na etapie, że już i nadzieja mnie opuściła.
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie wydziergałaś chustę!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muito bonito o trabalho em malha e os dedais são fantásticos.
    Um abraço e bom Domingo.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    Livros-Autografados

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna chusta! Śliczny wzór!
    Te książki czytałam i też mi się podobały.
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna chusta i kolorek taki malinowy, naparstki bardzo ciekawe , widze, ze kolekcja rosnie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna ta chusta i w pięknym kolorze. Naparstki genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny kolor , wzór i kształt.
    Ile już masz naparstków?

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny efekt dziergania. Naparstki obłędnie piękne :)

    http://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Parabéns! O tricô é fantástico!
    Os dedais maravilhosos.
    Beijo

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna chusta. Ja się przymierzam do Efekty Motyla Iwony Eriksson, ale... ale właśnie - czasu brak ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna chusta, Jadziu! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały ,,przerywnik'' sobie zrobiłaś! Ta chusta jest śliczna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jadziu piękna chusta, ja ja chyba sobie odpuściłam
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jadziu! Bardzo śliczna chusta, A naparstki są piękne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna chusta !!! Marzy mi się coś takiego tylko czasu brak :)
    Naparstki cudne,takie inne 😃
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chusta przepiękna! Jesteś wielce utalentowana!
    Naparstki cudne! Lubię te ekwadorskie wymianki!
    Ślę serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała odskocznia od krzyżyków- więcej takich Jadziu, piękna, piękna, naparstki jedyne w swoim rodzaju pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  22. Jadziu prześliczna chusta, a i nowe nabytki naparstki jakże inne :)
    Piękna saga znam, teraz jestem ciekawa tej o siostrach choć pewnie wcześniej przeczytam jej ostatnią książkę " Tylko dobre wiadomości";)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Chusta jest liczna. Naparstki urocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Jadziu sliczny kolorek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna chusta, naparstki niezwykłe, a książki A. Krawczyk też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna chusta, zazdroszczę ��

    OdpowiedzUsuń
  27. HustaHuśta fantastyczna ja lubię takie intensywne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoja Albanetta prezentuje się znakomicie,kolor ma tak żywy,jak wiosenne tulipany,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń