poniedziałek, 6 sierpnia 2018

Piesek oprawiony:)



Witam!

Pamiętacie kolorowego pieska????Otóż został oprawiony.Tym razem ten haft wyszyłam dla siebie:)Tutaj jeszcze nie oprawiony:




A tak wygląda po oprawieniu:




No i jak Wam się podoba????

Zaczęłam też kolejny nowy haft co by się nie nudzić:))))) Może ktoś zgadnie co to będzie????




Takie oto przepiękne naparstki otrzymałam z Włoch od Agnieszki Kuczyńskiej Dudziec z grupy magnesowej na Facebooku:)




Bardzo dziękuję za pamięć Agnieszko:)

Dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:)

37 komentarzy:

  1. Bardzo ładny obraz wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W temacie haftu-obstawiam, ze to kolejna angielska scenka, z autobusem? Naparstki dostałas śliczne :) . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Psina wygląda cudownie w swojej oprawie :) Nowy obrazek- stawiam na angielski perminek z budką telefoniczną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna psina:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna oprawa! Wydobyła piękno haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, radosna psinka! Obraz daje dużą dawkę pozytywnej energii.
    Wydaje mi się że zaczęłaś następny obrazek dla syna;)
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się podoba bardzo! Przepiękny, przyciągający wzrok haft! Świetnie dobrane passe-portout. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny piesek -bajecznie kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piesio cudny.Świetne naparstki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopiero oprawiony haft oddaje cały urok.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny piesek. Jestem zachwycona oprawą. Kolor pase-partout pasuje do kolorów w piesku. Rozpływam sie w zachwycie:)
    Pozdrawiam letnio!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jadziu! Cudowny piesek, W ramce pięknie się prezentuje , Naparstki urocze - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Psiak jest niesamowity, a oprawa dodaje mu jeszcze uroku:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny psiak! Oprawa podkreśliła i wydobyła masę kolorów użytych w hafcie.
    Super obraz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny piesek. Oprawiony dopiero świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piesek śliczny, a oprawa podkreśla jego urodę. Naparstki super! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. O jaki cudny piesek! Jestem pod wrażeniem! Pozdrawiam słonecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obraz wygląda zjawiskowo!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. no to sobie zafundowałaś psa,kolorowy ci on i przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  20. Piesek prezentuje się wspaniale :)

    https://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny ten piesek. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  22. cudny,cudny,cudny:))))nic więcej nie dodam:)....chyba tylko ,że też chcę takie cudo:)))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale fajny ten piesek! Widziałam kilka takich tęczowych wzorów, ale pieska jeszcze nie. Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piesek jest niesamowity . Ciekawe co teraz będziesz haftować , nie mam pojęcia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mówią ,że szata nie zdobi, a jednak ja mam inne zdanie, dobra opraw to kolejny plus, haft piękny śćiskma Dusia

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna oprawa i świetne dopełnienie uroczego wzoru. Jestem fanką psich motywów w hafcie, więc tym bardziej mi się baaardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. szczerze?
    Twoje hafty podziwiam od dawna Jadziu, ale tym kolorowym pieskiem mnie trochę zaskoczyłaś i nie mogłam sobie wyobrazić całości. Jednak oprawę dobrałaś perfekcyjną i całość zwyczajnie zachwyca- znowu ;D
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Super obrazek. Widziałam już wcześniej wzory w tym stylu, jednak nigdy się za nie nie zabierałam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Lindo bordado! O cão ficou espetacular!
    Bonitos dedais.
    Beijo

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem zachwycona tym wzorem! :)
    Naparsteczki cudne!

    OdpowiedzUsuń