wtorek, 28 sierpnia 2018

Święto ceramiki!!




Witam!

Może nie wszyscy wiecie,że co roku w Bolesławcu odbywa się święto ceramiki.Trwa ono 4 dni i zjeżdżają się ludzie z całego świata.Dla bolesławian są to "ciężkie dni" :)))
Na tym święcie spotkałam się z Iwonką,która specjalnie przyjechała wraz ze swoim mężem z Bydgoszczy.Spędziłyśmy cudowne kilka godzin.Niestety tak się zagadałyśmy,że nie zrobiłyśmy sobie żadnego zdjęcia-a szkoda!!!Iwonka obiecała,że przyjedzie w przyszłym roku i wtedy zrobimy sobie"spóźnione zdjęcia:)))
Tak wyglądało moje miasto w te"trudne" dni:












Ja muszę się przyznać,że w swoim domu nie posiadam niczego z ceramiki:((((( Po prostu jestem tak opatrzona tą ceramiką,że mam jej dość!!!! 

A takie przepiękne naparstki otrzymałam od Iwonki,której jeszcze raz bardzo dziękuję:)







Dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:)

27 komentarzy:

  1. Raz do roku można wytrzymać takie "wariactwa":) Iwonka obdarowała Cię pięknymi naparstkami do Twojej kolekcji:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuda, cudeńka jak widzę można było dostać i podziwiać. Nie dziwię się jednak,że nie posiadasz nic z tej ceramiki. Przepiękne naparstki podarowała Ci Iwonka. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno miło się było spotkać. Mam nadzieję, że w przyszłym roku znowu zobaczymy się w większym gronie :) Fotorelacja jak zawsze urzekająca, i jak pogoda dopisała! Ślę serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu się na nie wybrać :)

    https://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna fotorelacja! Dla kogoś kto kolekcjonuje bolesławską ceramikę taki kiermasz to super sprawa. Ja swoją w kolorze beżowym kupowałam w Jeleniej Górze. Okazuje się,że takie święto jest wspaniałą okazją do spotkań! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. super święto:)
    nawet kubeczka Jadziu nie masz?????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i barwne święto. Ale nie dziwię Ci się, że nic nie masz z bolesławskiej ceramiki. Raz , żw wybór trudny, drugi raz, jak to wszystko się widzi często i naraz , to oczopląsu można dostać i już nic się nie podoba.
    Ale zdjęcia piękne zamieściłaś , tylko mało.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne miasto i śliczna ceramika. Naparstki bardzo ciekawe, fajnie mieć takie hobby :)).

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę tak cudownego święta, sama z ogromną chęcią bym na nie pojechała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jadziu! Ja też nie przepadam za ceramiką,Ale zdarzyło mi się mieć co nieco w domu,
    Naparstki są przepiękne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie kiermasze! Nie muszę kupować, ale mogę godzinami chodzić i podziwiać.
    Śliczne naparstki. Szukałam w Kruszwicy i Biskupinie, ale o dziwo nie mieli:(
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym z chęcią się na takie święto ceramiki wybrała :) . Naparstki otrzymałaś świetne od Iwonki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosto destas feiras ao ar livre.
    Os dedais são fantásticos.
    Um abraço e continuação de boa semana.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    Livros-Autografados

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam i nie widziałam osobiście ceramiki z Bolesławca:) Ale patrząc na zdjęcia nie wiem czy bym coś wybrała. I pewnie cenowo wygląda to nie najciekawiej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Una maravilla toda la cerámicas, yo no saldría de la feria en un mes,........los dedales son preciosos
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  16. Jadziu trudne dni, ale jakie piękne - ceramika wspaniała ostatnio w tv pokazywali specjalną kolekcje chyba dla ambasady amerykańskiej - urocza :) Piękny widok rynku i cudne nowe nabytki do kolekcji :) Wiesz Jadziu ja bym wolała taki paraliż niż demonstracje które mamy dość często w W - we ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja z kolei jestem fanką tej ceramiki, uwielbiam ją i marzę by mieć ją siebie. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Espetacular a feira, adoro cerâmica.
    Os dedais que recebeu são maravilhosos.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo bym chciała kiedyś odwiedzić Twoje miasto podczas tych dni.Wiem, wiem kolejna osoba :))) Ceramika ta bardzo mi się podoba. Mam tylko te upominki, które od Ciebie dostałam i jestem nimi zachwycona. W przyszłości pewnie coś tam jeszcze sobie zakupię :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. chętnie bym i ja zawitała do Bolesławca:))chociaż ta akurat ceramika zwyczajnie nie jest na moją kieszeń:)niemniej bardzo mi się podoba i zostałam obdarowana pięknym komplecikiem filiżanką z czajniczkiem:))i bardzo mi się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Super święto ale pewnie masz rację - atrakcja dla przyjezdnych. Mnie moja filiżanka (od Ciebie) i dzbanek służą doskonale. Ale jak z każdego zakamarka miasta wygląda to samo to rozumiem, że w domu już nie chcesz. Śliczne naparstki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Będąc we Wrocławiu widziałam ceramiką Bolesławską. Ceny zawrotne.
    Takimi cudeńkami można nacieszyć oczy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam ochotę, ale kierowca oświadczył, że za daleko, za gorąco i w ogóle mu sienie chce:( ale może i dobrze, bo majątek bym tam chyba zostawiła:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podziwiam pracę ludzi, którzy tworzą ceramikę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Z wielką przyjemnością i ja bym przyjechała na takie dni - uwielbiam taką ceramikę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie, klimatycznie wygląda twoje miasto z lotu ptaka Jadziu. Zakupy najlepiej robić u źródła. Nigdzie nie ma takiego bogactwa wzorów i kolorów, dlatego trudno coś wybrać, ale warto. Takiego Bolesławca w czerwieni jeszcze nie widziałam. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń