poniedziałek, 17 września 2018

Autobus:)



Witam!

No i co dziewczyny nie znajdą się dwie "duszyczki" na kontynuowanie zabawy "Podaj dalej"???Czyżby ta wspaniała  zabawa miała " umrzeć"???Przecież takie zabawy powinny nas łączyć i sprawiać w tym trudnym świecie choć trochę radości!!!!Przemyślcie to-bardzo Was proszę!!!Czekam na zgłoszenia:)

Parę postów wcześniej pokazywałam Wam nowy haft który zaczęłam i zapytałam się czy wiecie co to będzie.Paru osobom udało się odgadnąć tematykę haftu.Tak wyszywam dla syna kolejny haft z serii"angielskiej".Tym razem będzie to autobus!!
Tak było:




A tak jest:




Pierwszy obrazek z tej serii wyglądał po skończeniu tak:




Na Facebooku w grupie magnesowej skorzystałam z możliwości zakupienia naparstków z Indii:




Bardzo jestem zadowolona,że udało mi się kupić naparstki z tak dalekiego kraju:))

Dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:)

39 komentarzy:

  1. Zabawa bardzo fajna. Na jedną jestem już zapisana, więc nie wiem czy mogę i czy wypada. Zaczynasz kolejny fajny hafcik. Ta seria mi się podoba :). Tyle by człowiek robił, ale czasu braknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    เว็บ พนัน

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny hafcik:)
    ja Jadziu się zapiszę bo my solidna firma i nie damy umrzeć zabawie :)
    adres znasz więc :)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadziu widzę że chyba urodziłaś się z igiełką w rączce 😃 kolejny piękny hafcik powstaje :)
    Co do zabawy "podaj dalej " to niestety widze że niektóre dziewczyny zapisują się do zabawy,otrzymują prezencik i cisza !!!
    Ja tak właśnie miałam,wysłałam i nie było pokazane na blogu i nie było dalszej kontynuacji,jest to bardzo przykre,dlatego ja już nie biorę udziału w takich zabawach.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro zapisała się Renia to i ja zgłaszam gotowość 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie haftu przybywa, a naparstki niesamowite i egzotyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie kolejny, fajny hafcik. Ja właśnie czekam na paczuszkę z podaj dalej i też będą ogłaszać u siebie. Ostatnio też miałam już problem z chętnymi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna jest ta seria haftów, a Ty Jadziu jak zwykle pędzisz jak burza z wyszywaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje hafciki są przepiękne,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak autobus czerwony mkniesz przez ścieżki na kanwie.
    Fajna ta angielska seria. Ciekawe co będzie następne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie się będą razem prezentować te hafty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jadziu! Autobus zapowiada się Uroczo, Piękny komplecik będzie - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bonito trabajo y hermosos dedales
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wychodzi ten nowy angielski haft. Naparstki z Indii też niesamowite. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać już autobus. Będzie piękny hafcik.Naparstki z Indii śliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. będzie super pasował do pierwszego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Znalazły się.....całe szczęście, dajesz po tych krzyżykach, oj dajesz naparstki bardzo oryginalne jak kraj z którego pochodzą pozdrawiam Jadziu ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń
  18. Nowy hafcik z tej serii zapowiada się pieknie. Fajnie , że zdopingowałaś osoby do dalszej zabawy . Powodzenia i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Autobusik zapowiada się fantastycznie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem w nieustannym podziwie dla Twojej cierpliwość. Oczywiście umiejętności też, bo wszystkie hafty masz ciekawe. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bonito trabalho! Os dedais say maravilhosos.
    Beijo

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam angielskie klimaty. Zachwycam się haftami, absolutnie fantastyczne, nawet ten jeszcze nieskończony. Prace pełne niesamowitego klimatu. <3 Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna ta angielska seria i wydaje się przyjemna do wyszywania.
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Angielskie hafciki w Twoim wykonaniu są cudne. Naparstki z Indii zasiliły również moją kolekcję, są śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Haft świetny. Ładna jest ta Twoja seria :)
    Ach! Te naparstki są fantastyczne, szczególnie ten ze słoniową trąbą. Ja się jakoś zawsze zgapię z zamówieniem :) Ślę serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  26. dzieje się dzieje i kolejne dzieło do kolekcji powstaje - w fajnej tonacji kolorystycznej będą hafty :) naparstki wspaniałe :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie zbieram naparstków, ale te indyjskie są przepiękne!
    Masz już mega dużą kolekcję:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna seria - podziwiam szybkość :)
    U mnie bardzo wolno cokolwiek powstaje :(

    OdpowiedzUsuń