poniedziałek, 10 września 2018

Podaj dalej!!!




Witam!

Po mimo,iż postanowiłam więcej nie zapisywać się na zabawę"Podaj dalej" z uwagi na nie wywiązywanie się z podjętych zobowiązań,niektórych blogowiczek uległam Eluni - tutaj-a to tylko dlatego,że bardzo podoba mi się frywolitka,a właśnie Elunia jest mistrzynią tej techniki!!Ja próbuję ale niestety mam marne wyniki :(((((
Dzisiaj otrzymałam przesyłkę od Eluni,a w niej takie oto piękności:






Przepiękna zakładka:


 Super karteczka:

 I przepiękne frywolitki:



 Cudny obrazek pergaminowy:



Eluniu,bardzo Ci dziękuję za wszystkie prezenty!!!Sprawiłaś mi ogromną radość:))

Teraz moja kolei,aby kontynuować zabawę:) Poproszę dwie chętne osoby o zgłoszenie się w komentarzach do zabawy-mam na wywiązanie się cały rok:))Zapraszam serdecznie:)

Dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:)

17 komentarzy:

  1. wspaniałości otrzymałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne upominki otrzymałaś :) Ja już jestem w jednym podaj dalej zapisana, więc tym razem niestety spasuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i niezwykłe prezenty otrzymałaś.Aż polecę na bloga Eluni i zobaczę co robi.

    OdpowiedzUsuń
  4. miło sprawić, że ktoś się uśmiecha......dziękuję ci że zapisałaś się do mojej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jakie slicznosci!! Muszę zerknąć na twórczość Eli bo nie znam bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy otrzymałaś, ale znam prace Eluni, więc nie było innej opcji.
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jadziu! Cudowny prezent dostałaś od Eluni - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne prezenty! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznymi prezentami zostałaś obdarowana. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne rzeczy dostałaś! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ludzie to mają talent :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne prezenty otrzymałaś. Frywolitka to wielka sztuka, której nie posiadłam:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace Eluni rozpoznaję od razu.
    Świetna wymianka :)
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń