wtorek, 2 października 2018

Skonczone:))




Witam!


Udało mi się skończyć haft  "Zimowy Nastrój ":)Kiedy Wam ostatnio pokazywałam wyglądał tak:




Już miałam skończyć ale.....odłożyłam-zostało tylko troszeczkę:




No i wreszcie koniec:




Nawet nie spodziewałam się,że tak fajnie wyjdzie:)))) Myślę,że i Wam się spodobał:)


Od znajomych,którzy byli na wakacjach w Chicago otrzymałam taki oto naparstek:




A na koniec chciałabym Wam polecić fajną książkę z tych "łatwych" i przyjemnych".Przeczytałam ją z ogromną przyjemnością!!!




Dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:)





38 komentarzy:

  1. Śliczny obrazek wyszedł. Naparstek bardzo ciekawy, fajne kolorki. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały haftowany widoczek, a naparstek uroczy:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Adoro o bordado...o dedal é lindo e a sugestão de leitura levo comigo!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się spodziewałam, że będzie tak ładnie wyglądał, chyba że to ja mam wyjątkowo skrzywienie do małych rzeczek i kamiennych mostków. Cudny, jak wszystkie Twoje xxx obrazy i obrazki, niezwykle precyzyjny.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. obrazek jest przepiękny, taki klimatyczny, bardzo mi się podoba! a naparstek cudeńko, chyba taki z wypukłościami gdzie domki? :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny...........zima na obrazach jest przewspaniała, upominek świetny pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haft, gratuluję! Mimo, że zimowy, to ma energetyczne kolorki, bardzo mi się podoba. Naparstek też:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, zimowy obraz!Świetna kolorystyka! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolejny obrazek:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba! Wspaniały obraz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jadziu! Wspaniały Widoczek, A naparstek Piękny - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny zimowy widok,widać na nim że zima też potrafi być piękna :)
    Następny cudny nabytek do kolekcji naparstkowej :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hafcik uroczy - taki klimatyczny, naparstek super, mam w podobnym kształcie z St. Louis :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zimowy nastrój piękny:) A tak na marginesie nie lubię zimy. Twoją jednak oglądam z wielką przyjemnością:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jadziu , gratuluję ukończenia. Widok zimowy jest uroczy. Przy naszej codziennej gonitwie i obowiązkach takie książki poprawiają nam humor . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jadziu przepiękny krajobraz - hafcik zimowy cudny :) Jadziu z tych łatwych ale jakże miłych do podusi - czytałam ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny widoczek :) Chociaż ja z tych bardziej ciepłolubnych, ale na obrazkach bardzo lubię zimę, jest taka urokliwa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny obrazek,piękne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  19. twoje hafciki zawsze są zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  20. Hermoso trabajo y muy bonito dedal
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś szalona, osiągasz niezłe tempo w haftowaniu.Naparstek śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny zimowy widoczek. Lubię takie widoki.
    Miłego tygodnia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mais um belo e surpreendente bordado. Gostei muito,.Lindo dedal.
    Bjs

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny widoczek i naparstek śliczny :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny obraz! Książką mnie zaciekawiłaś, na pewno jej poszukam.
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uroczy hafcik, oby taka zima była w tym roku:). Książkę wpisuję na listę do przeczytania.Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie ślicznie wygląda ten haft. Piękna zimowa sceneria.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny widoczek.Sliczny naparstek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Adorei o dedal. O resto é tão bonito.
    Bom domingo.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie wyszedł! Uwielbiam zimowe widoczki. Gratuluję ukończenia haftu i śle pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny haft i śliczne naparstkowy prezent!
    Pozdrawiam cieplutko, jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obrazek wyszedł fenomenalnie :)
    Bardzo mi się podoba!
    Ps książka wydaje się ciekawa - muszę ja skukać :)

    OdpowiedzUsuń
  33. i like so much...Thanks for sharing the good information!
    football

    OdpowiedzUsuń