poniedziałek, 8 października 2018

Sweterek:)



Witam!

Oj długo to trwało!!! Zaczęłam sweterek jeszcze wczesną wiosną:)) Niestety przez upały nie byłam w stanie wziąć drutów do ręki,po prostu się nie dało:).Ale ponieważ zaczęło się robić chłodno postanowiłam skończyć sweter,który na pewno teraz mi się przyda:)
Tak wyglądał jak Wam pokazywałam ostatnio:




A tak wyglądają poszczególne końcowe etapy pracy nad sweterkiem:






Bardzo jestem zadowolona z tego sweterka,tym bardziej że jest w moich ulubionych kolorach:)))

A takie przepiękne rosyjskie naparstki otrzymałam  od mojej przyjaciółki Janki:) Zdjęcie zrobiłam z dwóch stron:)




Jeszcze chciałabym się pochwalić przepięknymi kubkami,ręcznie malowanymi jakie zamówiłam w Pasji Art:




I na zakończenie hierarchia jaka obowiązuje podczas jedzenia u kotów.Najpierw najstarsza:)))






Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:))



28 komentarzy:

  1. Długo trwało , ale się opłacało. Sweterek efektowny i zdążyłaś akurat przed zimą. Piękne masz kociaki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. São realmente muito belos os dedais russos, também gostei das chávenas.
    Os gatos são muito bonitos.
    Um abraço e boa semana.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    O prazer dos livros

    OdpowiedzUsuń
  3. Och !! Uwielbiam takie rozpinane sweterki :) Niestety ja nie umiem robić , więc znajoma mi czasem zrobi jak podrzucę jej włóczkę :)
    Kubki cudne , miło będzie z takich pić herbatkę , a naparstków moc *

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny sweterek! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracowicie spędzasz czas:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bonito suéter a mi también me gusta el color azul.
    Los dedales son hermosos
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  7. O Inverno já pode vir a camisola já está terminada. Os dedais e as canecas são lindos.
    Tem 2 lindos gatos para lhe fazer companhia.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny sweterek i też w moich ulubionych kolorach. Śliczna kolekcja naparstków. No i kto by pomyślał, że u kotów też jest jakaś hierarchia. Widać wszystkie istoty stadne tak mają ;)). Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej, sweterek w moim kolorze.
    Naparstki cudne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jadziu! Wspaniały sweterek, Kolor bardzo ładny - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Kociaki słodziaki a sweterek widać, że cieplutki i kolor fajniutki... i tak jakoś mi sie zrymowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sweterek:) Śliczne kubeczki i naparstki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek piękny i skończyłaś go na czas.Kubki przepiękne.
    Miłego dnia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam swetry rozpinane i Twój bardzo mi się podoba, również kolor! Tak, u kotów jest hierarchia i to widać podczas jedzenia. Moja kocica ustępuje kotom- swoim synkom. A oni nie mają skrupułów. Przyznam się nie bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Kubki są boskie ciekawe jaka jest cena takich cudeniek:) Sweter śliczny akurat się przyda:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozpinane sweterki bardzo lubię, a jeszcze w takim kolorze to marzenie. Naparstki prześliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny sweterek i kolorek,pomiziaj od Eluni swoje kociaki

    OdpowiedzUsuń
  18. teraz już wiem ,że nie zmarzniesz:)
    koty mądre każdy swoje miejsce musi w gromadzie znać:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny sweterek, cudne kubeczki, naparstki i koteczki :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny sweterek - i kolor i wzór. Kubki śliczne i kolekcja naparstków też. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweterek skończyłaś na czas, idzie jesień, więc się przyda:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki sweterek idealnie się sprawdzi na nadchodzące oziębienie, bardzo ładny:) koty cudne, ja mam jedną kotkę i jednego psa, ale i tak rządzi... no wiadomo kto:)))) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Sweter wyszedł świetnie! :)
    Ale piękne kubeczki! - nigdy takich dosyć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sweterek świetny. Naparstki również śliczne, ale mnie urzekły kocurki.

    OdpowiedzUsuń
  25. super sweterek, bardzo ładny. Podziwiam też Twoje koty-uwielbiam te "pluszaki" ... a kubki cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Um casco bonito.
    Belos dedais e taças.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  27. Sweterków nigdy za wiele a Twój jest prześliczny Jadziu :)
    Ojej ale urocze naparstki, och i słodziaki milusie, choć dziwne że nie jedzą w tym samym czasie może za blisko miski stoją ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń