poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Sara Moon cd:)



Witam!

Troszkę posunęłam się do przodu w hafcie Sara Moon-Lanarta.
Tak było ostatnio:




A tak wygląda na dzień dzisiejszy:




Myślę,że będzie przepiękny obraz:) Ja bardzo lubię obrazy Lanarta i już kilka ich wyszywałam:)


Chciałabym Wam polecić fantastyczną książkę od której przez parę dni nie mogłam się oderwać:





Polecam gorąco na pewno będziecie zadowoleni:)

I jeszcze naparstki jakie otrzymałam od Janki:





W sobotę wybieram się do Warszawy na II spotkanie polskich naparstkozbieraczy. Na pewno umieszczę relacje z tego zdarzenia.Już nie mogę się doczekać naszego wspólnego spotkania.

Dziękuję za wszystkie komentarze i  za to,że tu zaglądacie:)

24 komentarze:

  1. Piękny! Ten haft jest taki lekki, subtelny!
    Muszę zobaczyć, czy znajdę tę książkę w bibliotece,zawsze dobre książki polecasz.
    Naparstki śliczne- ten z Książa wybitnie mi się podoba.
    Świetnie,że się spotykacie, będzie mnóstwo niezapomnianych wrażeń!Wcale się nie dziwię,że nie możesz się doczekać.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Postępy widoczne!
    Jadziu ja też czekam z niecierpliwością na to spotkanie :)
    Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe postępy poczyniłaś w swoim hafcie. Zapowiada się mega bosko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać postępy w hafcie. Spotkanie w Warszawie może być ciekawe i owocne . Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swego czasu miałam ochotę na obrazy z końmi i też chciałam zabrać się za ten właśnie. Jest taki piękny, romantyczny! Jak to zwykle bywa wciąż robiłam coś dla kogoś i haft poszedł w odstawkę;) Czekam na następne odsłony, bo będzie co podziwiać.
    Książkę zapisałam, na pewno wypożyczę.
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie sie zapowiada :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Belíssimo bordado! Fantásticos dedais!

    OdpowiedzUsuń
  8. Misternie i urokliwie wygląda Twoje haftowanie. Podziwiam, bo cierpliwości z pewnością musisz mieć ogrom przy takim zajęciu. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze ogrom pracy do finału obrazu, ale motyw jest przepiękny i robota idzie wspaniale. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. To najpierw małe zdziwienie Dziunia co za zmiana ;) Hafcik szybciutko powstanie jak nic :) Piękne naparstki i życzę udanego spotkania i kolejnych cudnych podarunków :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Obrazek na pewno będzie wspaniały.Życzę owocnego spotkania w Warszawie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie przybywa Twojego haftu, Jadziu :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. Jadziu, ten obraz będzie przepiękny, a wiem bo go kiedyś wyszywałam:-)
    Miłego spotkania:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, ten obraz zapowiada się na arcydzieło haftu☺ Uwielbiam takie rzeczy☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam ochotę na ten obraz. Pięknie sa tam dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  16. Haft zapowiada się ciekawie, jesteś mistrzynią w tej dziedzinie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne pastelowe kolorki. Cudnie się zapowiada ten haft.

    OdpowiedzUsuń
  18. Que bonito!
    Adorei o dedal.
    Bom domingo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tej autorki ale z walką przyjemnością siegne po tą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale superowe naparstki! Piękne prezenty!
    Zapraszam do mnie na relację (a już myślałam, że wszyscy mnie wyprzedzili) i do obejrzenia zdjęć na stronie mojej kolekcji.
    Super było się spotkać! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne naparstki.Widzę że powstaje kolejne haftowane cudo.

    OdpowiedzUsuń