niedziela, 24 maja 2020

Nowy haft:)



Witam!


W ostatnim poście pisałam,ze rozpoczęłam też dwa nowe hafty.Już kiedyś pisałam,że "jestem niespotykanie spokojny człowiek" :)))Wyszywam przez jeden tydzień jeden haft,a potem drugi itd.Przynajmniej się nie nudzę.Zresztą jak zauważyliście wyszywam raczej duże projekty,bo dają mi one dużo przyjemności:))
To jest zaczęty nowy haft.Może ktoś coś????




Czytam na Waszych blogach posty o ogródkach i jestem zafascynowana Waszą kreatywnością:)Kto mnie zna ten wie,że mam dwie lewe ręce do ogrodu.Głównie u mnie jest trawa i parę drzewek.Mój syn zrobił mi niespodziankę na Dzień Mamy i wspólnie z sąsiadem przygotowali taką"skrzynkę"na ogórki:





Szczerze Wam powiem,że nawet się ucieszyłam.Więc wyruszyliśmy na rynek i jeszcze kupiliśmy pomidory oraz zioła,które posadziliśmy do ziemi natomiast pomidory do skrzynek i doniczek. Co z tego będzie-zobaczymy:)))





Również kupiliśmy dwa drzewka-jedno Paulownia tzw. chińskie drzewko szczęścia-marzenie syna:)




Docelowo ma wyglądać tak:




Jest to drzewko szybko rosnące:)

Drugie to jabłoń ozdobna:




I będzie tak wyglądać:




Kolejne dwa naparstki od Magdy.Tym razem z Malezji:






I na koniec polecam Wam wspaniałą książkę Lucindy Riley -" Dom Orchidei "






Dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:)


26 komentarzy:

  1. Nie kojarzę obrazu, ale na pewno coś pięknego. Jak tak dokładnie przemyśleć to masz rację z wyszywaniem kilku projektów, przynajmniej jest jakaś odmiana.
    Świetny prezent na Dzień Matki! Może załapiesz ogrodowego bakcyla;)
    Widzę że ostatnio pochłonęła Cię jedna autorka;) Coś tam jej czytałam, ale może wypożyczę i inne.
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się,że podzieliłaś się swoim sekretem, jak pracujesz nad swoimi haftami( tydzień jeden, tydzień drugi) ponieważ jesteś mistrzynią dużych projektów.
    Początkowo myślałam,że ten haft, który prezentujesz to łodzie w zatoczce,ale to chyba kosze z kwiatami...
    Śliczny zagonek przygotował syn. Niech wszystkie uprawy i drzewa pięknie rosną!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Parabéns pela postagem, as caixas vão dar boas ervas aromáticas e tomates,gostei das árvores floridas.
    Lindos dedais.
    Beijo, bom Domingo

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy nowy hafcik to nie jest przypadkiem dimek? Furtka do ogrodu? Mam go na mojej liście do wyszycia, więc kibicuje i czekam na kolejną odsłonę haftu :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadziu następne dzieło powstaje, nie wiem co to będzie, ale bardzo mocno trzyma kciuki za szybkie ukończenie :)
    Drzewka wyglądają niesamowicie, ciekawe czy rzeczywiście będą takie,a pomysł z ogórkami to syn miał Super !!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są te drzewka, zwłaszcza drzewko szczęścia, słyszałem o nim nieraz, gdy zakwita to jest niesamowity. Powodzenia w ogrodowaniu, oby wszystko rosło szybciutko i jak najpiękniej ;) Pozdrawiam niedzielnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zauroczyło mnie drzewko szczęścia , od razu pokazałam mężowi. Cieszy zdanie , że jest szybko rosnące. Gratuluję pomysłowego prezentu , będziesz miała swoje warzywa. Haft będzie cudny , wypoczynek nad jeziorem . Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w ogrodnictwie. Drzewko szczęścia niesamowite.
    Niech Ci szybko rośnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam teraz Riley "Drzewo Anioła"a poluję na "Siostrę słońca"już jest w bibliotekach,ale wszystkie wypożyczone:)))Haftujesz takie piękne hafty i ciekawi mnie czy masz w domu kolekcję swoich obrazów?pochwal sie kiedyś:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Haft bardzo mi się podoba :D Jak drzewko zakwitnie na fioletowo to będzie przepiękne :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zarobki w skrzynkach sprawdzą się na pewno, bo łatwiej o nie dbać.
    Na cd.haftowanego obrazka czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam pojęcia Jadziu, co to za haft, ale znając Ciebie to znowu będzie cudeńko. Drzewa oszałamiająco piękne, o ile tą ozdobną jabłoń widziałam to drzewa szczęścia nie miałam okazji
    Ogóreczki będą cieszyć całą zimę jak się weźmiesz za przetwory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem co to za obrazek, na razie wygląda intrygująco. Już zazdroszczę tych drzewek, przecudownie kwitną :)).

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniale ,że choć ciut posadzone :)
    pięknie hafcisz ech...

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam Cię niezmiennie za te hafty!olejne cudo sie tworzy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam Cię nieustannie za cierpliwość przy haftowaniu. Nie wiem co to będzie ale jak zawsze u Ciebie - pięknie będzie. Bo jak piszesz "jesteś niespotykanie spokojny człowiek" - to i hafty trzeba zmieniać co parę dni. Oby te drzewka pokazały swoją urodę w Twoim ogrodzie. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. życzę powodzenia w uprawach

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejny piękny haft powstaje:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. To jakaś łąka z rzeczką, a może koszyczki? trudno Jadziu rozpoznać, na pewno coś pięknego. Jak zwykle:)
    Gratuluję zapędów ogrodniczych. Twoich i Twojego syna, może to zaszczepi w Was ogrodniczego bakcyla. Trzymam kciuki za paulownię, wiem, że z nią ciężko. Natomiast jabłoń ozdobna będzie kwitła i po latach tak będzie wyglądała jak na zdjęciu. Moja dwudziestoletnia jabłonka, własnie tak kwitnie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tego haftu nie kojarzę, ale zapowiada się ciekawie:-)
    Podobają mi się te drzewka i trzymam kciuki by pięknie Wam rosły:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hafcik zapowiada się cudnie kwiaty koszyk chyba ;) No no własne warzywka świetna sprawa Jadziu :) Piękne nowe nabytki do kolekcji :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. o, te drzewka pięknie się rozrosną! a pomidory podlewaj obficie! uwaga na przędziorki, może zawczasu kup coś żeby pryskać jak się pojawią :)

    OdpowiedzUsuń