sobota, 16 stycznia 2021

Taniec na łące cd.

 

Witam!!!!


Przede wszystkim chciałabym Wam podziękować za te przemiłe komentarze, które dały mi niesamowite wsparcie i takiego kopa!!!Bardzo Wam za to dziękuję:)

Wzięłam się do pracy i znów mam przyjemność z haftu:))Wcześniej Wam pisałam, że mam taki system pracy iż wyszywam przez jeden tydzień jeden haft, a następnie drugi itd. Taką mam metodę  pracy-przynajmniej nie nudzi mnie wyszywanie tylko jednej pracy:)

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać postępy w hafcie "Taniec na łące". Trochę się naczekał na kontynuację.



Kiedy pokazywałam Wam go ostatnio wyglądał tak:



A na dzień dzisiejszy wygląda tak:



Jeszcze troszeczkę i będzie koniec tego haftu:)

Ostatnio zaczytuję się w książkach Jeffreya Archera -pisze niesamowite książki. Polecam Wam książkę pt: "Kain i Abel" z wątkiem polskim. I zaznaczam, że Archer bardzo pozytywnie pisze o Polsce:)



Gorąco Wam polecam, tym bardziej, że uważam iż w tej książce nie ma ani jednego zbędnego słowa- czyta się jednym tchem:)

I na koniec trzeci naparstek jaki otrzymałam od Ewy z pewtera:



  Bardzo Wam dziękuję za wszystkie komentarze, wsparcie i za to, że tu zaglądacie:)





30 komentarzy:

  1. Piękny haft i ładnie przybyło! Cieniowanie- po prostu mistrzostwo świata! Dobrze jest tak pracować na zmianę przy różnych projektach, myślę, że wtedy nie dopada tak "zmęczenie materiału" Ja widzę, że jestem teraz bardziej niecierpliwa. Najważniejsze, żeby wypracować sobie taką metodę, która każdej z nas służy. Tytuł książki zapisuję. Naparstek oryginalny!
    Pozdrawiam cieplutko, Jadziu! Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko jaka ta dziewuszka będzie piękna :)
    życzę mega zapału do finału i trzymaj się kochana cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca. Ja też lubię powyszywac jedno, a potem drugie. Wtedy tak jak piszesz, nie ma nudy i przybywa tu i ówdzie ☺️

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam haft, ale ostatnio nie mam czasu na krzyżyki. Twój obrazek zapowiada się pięknie!!!
    Nie znam tego autora, ale zapisałam sobie nazwisko, poszukam.
    Piękny naparstek!
    Pozdrawiam serdecznie, Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, jakie to ładne! I ile przybyło, cudnie się zapowiada.:) Naparstek oryginalny, a powieść znam.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie cudny obrazek, powodzenia w dotarciu do celu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Książkę zapisałam.Już z paru Twoich poleceń skorzystałam i się nie zawiodłam:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że znów haft przynosi Ci tyle radości :) Sporo przybyło, miłego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci idzie ten haft i pewnie wiosną cała dziewuszka tańczyć będzie:-)
    Masz fajny system wyszywania i tak myślę że musiała bym może też tak spróbować:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już widać ten ruch i wdzięk tancerki. Będzie pięknie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie przybywa!Jeszcze troszkę i niebawem będziesz miała ukończony obraz. Fajnie ze masz swój system powstawania prac a jeszcze fajniej że udaje Ci się go realizować;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny haft się zapowiada. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ważne, ze jest i że znowu będzie co oglądać, podziwiać i się inspirować.

    OdpowiedzUsuń
  14. powinno być "ważne , że jesteś..."

    OdpowiedzUsuń
  15. Będzie piękna tancerka.Szybko Ci idzie te haftowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale , że wróciłaś do haftu który wychodzi Ci wspaniale. Pozdrawiam cieplutko ⛄⛄⛄⛄

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się Jadziu że znowu złapałaś za igiełkę, będzie co podziwiać. Świetnie przybywa.
    Nie znam tego autora, muszę o nim poczytać, chociaż lubimy podobne książki, więc pewnie mi się spodoba.
    Buziaczki Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powroty są wspaniałe, a jeszcze więcej radości sprawiają odnalezione weny, które pochowały się w zakamarkach i teraz motywują do działania i tworzenia wspaniałości.
    Cudny hafcik i już nie mogę doczekać się na efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny haft I bardzo szybko Ci idzie! A Archera bardzo lubię czytać (lub słuchać audiobooki).

    OdpowiedzUsuń
  20. Jadziu pięknie hafcik powstaje i dobrze sobie odskocznie robić :) uroczy naparstek dziś kobitkę zbieraczkę ich w telewizji pokazali od razu o tobie pomyślałam że też masz już na pewno pokaźną kolekcję :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny następny hafcik,trzymam kciuki za dotarcie do końca :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ gigantyczny ten haft, imponujący! Pięknie Ci to idzie Jadziu i przybywa, że hej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny haft się zapowiada, trzymam kciuki za każdy xxx i pozdrawiam ciepło😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj Jadziu. Cieszę się, że jesteś z nami. Mam nadzieję, że zdrowie już w lepszej formie. Tak trzymaj!!!
    Hafcik zapowiada się pięknie. Jak skończysz będzie cudny i ja napiszę jakiej malarki jest ten obraz. Teraz mogę tylko przypuszczać, że to według obrazu Marii Oosthuizen. Ja uwielbiam jej malarstwo o tematyce dziecięcej. Pozdrawiam bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  26. Haft nie jest jeszcze skończony, a już patrząc na niego, chce się tańczyć. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń