sobota, 20 lutego 2021

Ogrodowa brama-dc haftu:)

 


Witam!

Przede wszystkim chciałabym Wam podziękować za wspaniałe komentarze pod postem - moja ściana haftów - jeszcze raz bardzo dziękuję:)

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać dc haftu, który nazwałam  "Ogrodowa brama "Tak wyglądał kiedy pokazywałam go Wam ostatnio:




A tak wygląda na tą chwilę:




Dla przypomnienia ma wyglądać tak:



Również chciałabym Wam polecić książkę Joanny Tekieli pt: "Leśniczówka Wszebory", Jest to książka z serii lekka, łatwa i przyjemna:) Gorąco polecam:)



I jeszcze rosyjski naparstek jaki otrzymałam od mojej przyjaciółki Janki:




Jest to naparstek malowany ręcznie w stylu Permogorskoye  - styl malarstwa rejonów Archangielska. Tematyka tego malarstwa to scenki rodzajowe:)


Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i za to, że tu zaglądacie:)

17 komentarzy:

  1. Haft jest przepiękny, romantyczny, marzycielski. Z postępów widać, że niedługo go skończysz. Tytuł książki zapisuję. Naparstek uroczy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się oburącz podpisuję pod postem Izy, zamieszczonym wyżej.
    Lepiej tego nie można nazwać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały jest ten haft, zgadzam się z Izą, taki romantyczny, aż miło patrzeć.
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny, bardzo delikatny. Piękne pastelowe kolorki. Pozdrawiam Jadziu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego typu hafty. Będzie cudnie wyglądał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne cudo tworzysz:) a książkę czytałam ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy marzy o takiej bramie, zwłaszcza, że mamy dość zimy.
    Będzie piękny haft. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bello trabajo de punto de cruz.
    Bonito dedal.
    Buen fin de semana
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  9. Haft uroczy, delikatny i romantyczny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny haft - lubię takie obrazy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wzory wybierasz Jadziu. Obraz już cieszy oczy, a po ukończeniu będzie przepiękny.
    Czekam za Tą książką Tekieli i Szlakiem Srebrnych Mgieł.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jadziu ale uroczy wspaniały hafcik powstaje - ja już jestem zauroczona :) Książkę mam czeka na przeczytanie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. brama zaprasza do wspaniałego ogrodu! cudnie :)

    OdpowiedzUsuń